Poslední recenze (18)
MOST! (2019) (seriál)
Začátek super, má to energii, ráz, nápad, sympatické obsazení a skvělé charaktery, pak tomu však dochází dech. Některé dějové linie jsou zbytečně roztáhlé, jiné jsou až zbytečně rychle upozaděny. Seriál se rychle stává předvídatelným a finále doslova vyšumí. Škoda, mohlo se jednat o nejlepší český seriál této dekády.
Venom (2018)
Mínus 3 hvězdičky za ultra mizerný, neoriginální a extrémně nudný scénář, mínus 2 hvězdičky za CGI z minulého desetiletí, které bylo v kombinaci se špatnou kamerou děsivé, mínus 1 hvězdička za "oba" hlavní záporáky, plus 1 hvězdička za Michelle Williams a plus 2 hvězdičky za Toma.
Solo: Star Wars Story (2018)
První půlka docela našlapaná. Lepší, než jsem čekal. Druhá - spíš taková nuda, utahaná, jakoby prostě ten film ztrácel dech. Finále naprostá katastrofa. Ale pořád lepší než TLJ.