Poslední recenze (87)
Její tělo (2023)
Zdejší poměrně nízké hodnocení mě maličko překvapilo. Debut režisérky Natálie Císařovské je velmi sugestivní a podařená záležitost. Herecké obsazení perfektně sedí k daným typům postav. Krásná Natalia Germani versus Denisa Barešová v roli její sestry. Nesmím opomenout Zuzanu Mauréry, která bez okolků přijímá ne zrovna šťastný výběr dceřiny kariéry. Režisérka do filmu zakomponovala spoustu doku-prvků, které snímek mírně odlidšťují a vytváří odstup diváka od postav, ale tento divácký distanc není na škodu. Oproti většině filmů, kde se tvůrce snaží hrát na melodramatickou strunu je toto příjemná změna. 4*
Mission: Impossible (1996)
Slabota, nuda a totální scénaristický guláš. Nečekala jsem nic převratného, proto už několik let se celé sérii vyhýbám a měla jsem tak učinit i nadále. Abych nebyla úplně negativní, tak musím vyzdvihnout výběr lokality a pár povedených akčních scén, zejména tu z Langley. Jsem rozhodnuta, že další díly si nechám na později…možná až na důchod (jestli vůbec nějaký bude).
Marley a já (2008)
Filmy o našich čtyřnohých kamarádech mě vždy citově úplně vyždímají. Marley nebyl výjimkou. Pozorovat život středostavovské rodinky, kterou celou dobu doprovází tento milý společník bylo krásné zpestření sychravého sobotního odpoledne. Od začátku bylo jasné, jak to skončí. Přesto jsem na konci nemohla zamáčknout slzu.