Poslední recenze (582)
Snílci (2003)
Eva Green je proste famme fatale.
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Ako sa vraví, uhol pohľadu je u každého iný. Fury road má v kine bavila dosť. Akcia skvelá a 3D v niektorých scénach brala dych a hudba tiež. Ale Furiosa napriek svojím nedostatkom má popri fajnovej akcie aj lepší príbeh a TERMINÁTOR akcia útoku na monster tahač bola SUPER.
Atlas (2024)
Ja milujem tieto akčné sci-fi béčka. Teda v prípade že sú v správnom pomere namiešané a tento u mňa je. Dabing to možno asi zlepšil, keďže JLo nepatrí do prvej ligy, ale na to som si pri sledovaní jejich filmov už zvykol 😁. Dialógy neťahali vobec za uši, klasické klišé a čo je hlavné, bavilo ma sledovať ako sa postupne búra jej bariéra voči Smithovi 🙂.