Poslední recenze (326)
Ve stínu viny (2016)
I přes Mikův uhrančivej pohled mě to nebavilo. Nějak mi to přišlo celý na sílu a od nikud nikam.
Saltburn (2023)
Barry Keoghan je pro mě velmi milým překvapením. Saltburn mě za začátku moc nebral, kolem poloviny to bylo skvělý, a konec zas slabší. Připomínalo mi to takovou dospělejší verzi Elite, kterejžto seriál jsem moc nemusel.
Ohňostroje (2023)
Na pohled hezká, ale pod povrchem citově syrová a prostředím brutální nakládačka v nejlepší tradici italskýho filmu, plná svébytnejch postav a postaviček, kde divák má komu/čemu držet palce, a to mě bavilo. Vzhledem k dýlce jsem si to pouštěl po večerech na třikrát, což překvapivě zážitku nic neubralo na síle a člověk měl úplně pocit, že je uprostřed ty zaprášený, horký Sicílie. Spoiler alert: Až do závěrečnejch titulků jsem netušil, že je to inspirovaný skutečnými událostmi, což mě v kombinaci s tím koncem úplně rozebralo. Takovýhle filmy o queer minulosti potřebujeme. Favourite quote: Věci, o kterých nikdo neví, mohou trvat klidně i sto let.