Recenze (73)
Co dál, doktore? (1972)
Extremne nadhodnocena sragora. Na odpad to neni, ale musim to nejak kompenzovat.
Zbytečná krutost (1984)
Atmosferický, ponurý film, který je v určitých momentech geniálně komický. Protagonisti celou dobu nevědí která bije a v rámci možností se chovají naprosto logicky. Závěr je dokonalý. "Nebojím se tě, Marty." :D
Arcadian (2024)
Rozkyvana kamera, takze odpad.
Star Trek: Discovery - Mirrors (2024) (epizoda)
Hloupoucke a nevkusne.
Duna: Část druhá (2024)
Natahovana nuda, jako jednicka, ale trochu lepsi.
Star Trek: Discovery - Under the Twin Moons (2024) (epizoda)
Nevkusne, hloupe. Neni mozne to hodnotit jinak nez odpadem.
Star Trek: Discovery - Rudá směrnice (2024) (epizoda)
Nevkusne, hloupe a zbytecne. Nic pro vzdelaneho a inteligentniho divaka.
Castlevania: Nokturno (2023) (seriál)
Nudna hlavni zaporacka, V puvodni serii byly zaporacky upirky mnohem zabavnejsi.
Castlevania - Byla to podivná jízda (2021) (epizoda)
Vláďa dostal druhou šanci, to je pěkné. Ale co ty miliony mrtvých co má na svědomí?
Blade (1998)
Je to stylovka, ale silne nelogicka. Podle blada ma jen Blade pravo byt upirem a zustat na zivu. A ostatni maji holt smulu. I kdyz to treba byli slusni lide, tak jakmile je kousne upir, tak jsou pro Blada tercem.