Poslední recenze (17)
Spolu (2022)
Týden po shlédnutí stále v mysli a vidinou skvělého Kozuba. Abych se přiznal, tak jak se Svěrák nechal slyšet, že mu Tříska přebil jeho učitele, podle kterého psal Obecnou školu, tak mě přebil Kozub Hoffmana. Nic víc se k tomu nedá říct ani napsat. Běžte se na to podívat sami. Excelentní herecký výkon. Všech. Smekám.
Matrix Resurrections (2021)
Za mne asi zbytečný film. Pro Matrix universe je to možná rozšíření dalších možností, které by se asi nabízelo. První polovina filmu se snaží jít ve šlépějích původního filmu Matrix (pomalé dávkování faktů zastřených tajemstvím - člověk se musí soustředit, aby mu nic neuteklo), druhá polovina je jenom dotažení toho, co se v první půlce dozvíte a co se upeče. Za mne to není vůbec žádné rozšíření původní trilogie. Film nemá žádný wau efekt jako předchozí tři filmy, žádnou záklopku nějaké skládačky do toho všeho, co se stalo. Tři hvězdičky dávám pouze z nostalgie při pohledu na vzpomínané tři filmy.
Alfa (2018)
Jedna hvězdička je za přírodu. Zvládl jsem pouze 30 minut filmu. Co mě naprosto odradilo od dalšího sledování filmu byl fakt, že se film odehrává před 20 000 lety a postavy měly oblečení ušité jehlou a nití. Naprostá nelogičnost. Možná si to pustím ještě jednou ale po 5ti pivech, kdy tyto věci nebudu hodnotit.