Nadějný hudební skladatel, který má třicítku na krku, řeší milostné vztahy, přátelství i strasti života umělce v New Yorku. (Netflix)

Recenze (139)

carly

Úžasný film. Štylizovať to ako divadelnú hru bol veľmi dobrý nápad. Prepletali sa tam tri línie - samotná hra, Jonathanov život a Jonathanove hudobné predstavy. Vizuálne to bolo veľmi zaujímavé a hudobne úžasné. Herecké výkony boli dobré všetky, ale stálo to na Andewovi a on film utiahol s neuveriteľnou silou, zraniteľnosťou, nadšením, vášňou aj bolesťou. Lin ukázal, že jeho talent snáď nemá hraníc. ()

tomxxx

Garfieldovi jsem věřil každou minutu. Věřím mu, že si to i užil na place. Normálně nejsou filmy, kde se zpívá, můj šálek kávy. Záměrně nepíši muzikál, protože to není klasický muzikál, ale formát vyprávění mě nadchl. Vím, že 5* je přestřel, ale občas člověk potřebuje nějakou "guilty pleasure". Pro mě asi největší překvapení poslední doby. ()

vydumnica

Jedným slovom WoW!!!! Úžasný muzikál a dráma zároveň. Skutočný príbeh, ktorý ma úprimne dojal. Fenomenálny herecký výkon Andyho Garfielda, ďalšie WoW!!! Nádherná hudba a texty, znova hovorím WoW!!! Miranda ma tentokrát milo prekvapil ako režisér, Garfield spevom. Krásne!!! Skutočne krásny, silný príbeh, ktorý má hĺbku. Každý jeden text a dialóg tu má význam. " They're singing Happy Birthday, You just want to lay down and cry"👍Vrelo odporúčam. Chcem to vidieť ešte raz a potom možno ešte raz. ()

Klajnik

Garfield hraje dobře a téma též není zlé. Mám rád vztahová dramata, příběhy o umělcích a jejich tvůrčích procesích, jenže tento muzikál s blbým názvem je příliš tuctový, plytký a neatraktivní na to, aby stálo čas. Mohl bych dobrosrdečně říct, že to je relativně fajn, ač jsem se skvěle nebavil a dát vyšší hodnocení, ale nechci být nekonzistentní. Když to jen porovnám s takřka dokonalým All That Jazz, tak jsme úplně někde jinde. Oba filmy však dobře zakomponovali muzikálovost do obsahu. ()

Rozjimatel

Muzikál o muzikále, veľmi pestrý vo viacerých ohľadoch. Čo sa týka postáv (multikulturalizmus v akcii), čo sa týka hudby, či muzikálových čísel. Kvalita hudby je dosť kolísavá - sú tu také tie sladučké popíkové piesne, akoby z nejakej Disneyovky, ale aj piesne s vyššou úrovňou, napr. tie s rockovým nábojom. Celkovo možno povedať, že hudba je mierne nadštandardná. Muzikálové čísla sú veľmi slušne spravené, asi štyri nad ostatnými vyčnievajú (hádka, bistro, workshop, luxusný byt). Andrew Garfield podáva výborný herecký výkon a prekvapivo sa vôbec nestratil ani ako spevák. Naproti tomu Robin de Jesus hrajúci jeho priateľa je herecky toporný, navyše mne dosť nesympatický. ()

Zajímavosti (12)

• Andrew Garfield se po obsazení do hlavní role musel naučit zpívat. Učilo ho několik hudebních koučů po dobu jednoho roku. (kebabvchlebu)
  • Postava Michaela (Robin de Jesus) je inspirována Matthewem O'Gradym. Matthew se také nakazil HIV a v době vydání filmu byl stále naživu. (Michnak)