Nejslavnější pekelnická sága pokračuje! Princ temnot Pinhead opět našel cestu z říše mrtvých, a chce rozpoutat na Zemi vládu pekla. Zabránit mu v tom může dívka, která ho již dvakrát porazila ale co když je opravdu mrtvá? (SPI International)

Recenze (114)

Radiq

Tak tento díl mě celkem překvapil. Sice jsem nepochopil, co měli za lubem ten jeho spolupracovník a on - jako jestli chtěli z Kirsty vytáhnout prachy nebo co? A proč jí dali tu kostku - jako aby se z toho zbláznila? Fakt nevím. Ale můžu říct, že to mělo atmosféru, potěšilo mě propojení s postavami z prvního a druhého dílu a gore efekty byly už na úrovni. V halucinacích se mu zjevovaly zajímavé výjevy, i když jich tam polovina byla jenom tak mimoděk navíc. Atmosférou mi to připomínalo jedničku, proto hodnotím dobře, tzn. průměrně (no víckrát mě k tomu nedostante...). Ani nevadilo, že Pinhead se tam zjevoval poměrně zdířka, teda zřídka (to na tom bylo právě to dojemné). ()

Alexandre

Pokus o druhé Inferno se nezdařil. Ubylo toho, co bylo pro tuhle sérii typické, totiž Hellraiser s Cenobity měl ve filmu velmi malý prostor, typická Kostka se nám téměř vytratila, ubylo krve a to ve velkém množství. Kvalita scénáře trochu klesla, herecké výkony taktéž, již viděná pointa opravdu nepřekvapila a k tomu všemu přibylo hloupých scén, které o hvězdu snížily kvalitu Hellseekera (neustálé probouzení z představ, Trevorovy milenky, které se na něj neustále lepí,...). Jediné potěšení, které mi šestka přinesla, bylo návrat sympatické Kirsty (i když tomu nebylo vůbec třeba). Pro tuhle sérii mám slabost, takže přes všechny záporné vlastnosti zůstanu u pevných 2*. Ano, koukat se na to pořád dá. 40% ()

petero

Niekto chcel napodobniť geniálnu 5 časť detektívnym príbehom, ale totálne zlyhal na všetkých poliach. Réžia je tak priemerná a nevýrazná, že z toho až rozum stojí. Absolútne nevtiahne do deja, príbeh slabý staviaci iba na záverečnú pointu, žiadne krvavé nechutnosti, málo Pinheada. Zbytočné pokračovanie, ktoré nemôže uspokojiť absolútne nikoho. Ako je možné že tento režisér točí aj ďalšie dve pokračovania?! ()

B!shop

Dost mozna nejslabsi dil. Co ale cekat od rezisera, kterej se jmenuje Bota. Hlavni nesympatickej hrdina se tak ruzne mota po meste, ma vidiny, v nichz vystupujou nijak zvlast sexy zensky, neni moc jasny, co se mu zda a co ne, kdo je mrtvej a kdo ne. Takle to vylozene spatne nezni, problem je, ze vysledek vypada tak, ze hlavni hrdina nekam dojde, uvidi nejakou mrtvolu a probere se nekde jinde. Zaver se sice snazi o necekanou pointu, ale ta bohuzel vyzniva dost kokotsky. Takze potesi maximalne ta troska scen s Pinheadem a Kirsty, hrdinkou predeslejch dilu. Vetsinu casu proste nuda bez atmosfery. ()

PKD

Kirsty je zpět!!! A je ještě krásnější, než kdy dřív. A ta pointa...bravo. Odklon od krvavosti, pchááá. Tak se podívejte na první 3 a dejte pokoj. Mysteriózně, psychothrillerová linka této sérii, naopak sluší. Ano, i mě je občas smutno po klasickém bloody Hellraiserovi, ale pokud ano, řídím se podle své vlastní rady, kterou jsem zde prezentoval. Pro ty, kdo znají nějaké supr comicsy od Boom! entertainment, ví,že sága Hellraisera není vždy jen o krvi. A ti z vás, co je neznají...co byste řekli na to, že se Pinhead vykašlal na roli vládce Pekla a nabídl svou funkci, jedinému člověku, který kdy Cenobity porazil, jisté Kirsty Cottonové a ta...přijala?(P.s. později se zase vše vrátilo do starých kolejí, ale to už není důl.) Tomu já, říkám nápad, který trumfne všechno z celé H.ságy. A jelikož Barker dohlíží na tyto comicsy, je to i schválené samotným mistrem, Řádu Řezné Rány. ()

• Doug Bradley osobně upravil Pinheadovy dialogy a dal mu více replik, než bylo původně ve scénáři. (ČSFD)
  • Natáčení probíhalo v kanadském Vancouveru. (gogos)
  • Scenár, podľa ktorého bola natočená táto časť, pôvodne nemal s touto sériou nič spoločné. Štúdio Dimension Films v snahe ušetriť na scenári ho dala prerobiť, pridali sa Cenobiti a podobne a stalo sa z toho pokračovanie Hellraisera. (beso74)