Život po večírku

• USA Afterlife of the Party

Cassie paří jako o život… až o něj opravdu přijde. Po smrtelné nehodě ale dostane šanci napravit všechno, co pokazila, a vysloužit si tak andělská křídla. (Netflix)

Recenze (45)

Pajky3

Instantní Netflixová zábava, která neurazí, ale určitě nenadchne. Prostě vezmete herečku, která trochu trendí (Victoria Justice) a postavíte kolem ní příběh, který nepřináší nic extra originálního (polepšení sobecké hrdinky poté, co zemře) a čekáte, co z toho vyleze. Není to nekoukatelné a jako podkres to svůj účel splní. ()

Morholt

Po všech těch depkách a krvácích jsem si chtěl pustit něco blbého, u čeho se budu hloupě culit a vyšlo to tak napůl. Takže blbé to je. A to je asi tak všechno. Hlavní hrdinka je sice celkem sympatická a osvědčená šablona by mi také nevadila, ale ta snaha o vtip je strašně nucená a v závěrečné cca třetině se to zlomí do ještě nucenějšího dojáku. K tomu ta příšerná muzika...............ne, na tohle už asi nemám věk. 15% ()

kingik

Netflix usoudil, že ve své bohaté nabídce ještě nemá ženskou verzi Ducha. Jal se tento problém eliminovat. Zbouchnutý scénář televizních kvalit a režisér, co v roce 1993 v kinech úspěšně tasil kordy, dal vzniknout dojemnému a i tak trochu komediálnímu filmu, v němž je smrt vlastně docela zábavnou výhrou. Lily Collins a Nina Dobrev jsou zřejmě vytíženy postelovými hrátkami, tak ze sebe nemohou setřást únavu, tudíž se angažovala typově podobná a z nich nejlevnější Victoria Justice. A jak se ukázalo - je pro roli perfektní. Ztvárnila bezstarostnou Cassie, co má tak trochu sobecké sklony, a která by za pár dní oslavila čtvrtstoletí svého života, kdyby ale po jedné prohýřené noci náhle nezemřela. Nedostane se na druhou stranu, ale dostane od nebeské strážkyně pět dní na to, aby napravila chyby, nedorozumění a sváry, kterých se dopustila na svých nejbližších. Po návratu mezi živé je neviditelnou, navíc zjistí, že od její smrti už uplynul na Zemi rok. Film je značně naivní a předvídatelný. Trik teleportace ducha z jednoho místa na druhé by sotva obstál v časech Arabely a Dívky na koštěti. Film měl ale k ruce stylisty, kteří ze sličné herečky udělali pokrm pro pánský rozkrok. Nápad mít na sobě pro každý jednotlivý den strávený na Zemi jiný outfit se ukázal tím nejlepším. Dojemných scén je povícero, oproti tomu těch humorných a skutečně vtipných je jen poskrovnu. Vyjma Victorie Justice žádná z dalších postav něčím extra nevynikala. Midori Francis coby nejlepší kamarádka měla fungovat coby prostředník komunikace zemřelé s okolním světem, jen to chtělo přidat v zajímavějším hereckém projevu. Táta i máma (Gloria Garcia) byly vyloženě otravné postavy. Anděl strážný (Robyn Scott) byla snesitelná. Stephen Herek pracoval se scénářem, který nikterak nezapřel, že jeho autorka Carrie Freedle je zatížena na televizní tvorbu. On sám ji v posledních letech rovněž režijně praktikuje, takže pokud hledáte vyloženě filmový přístup k látce Ducha v sukních, tak to jste si spletli filmový rajon. Vyhovuje-li vám naprosto naivní a prostinká podívaná, které nechybí moralizující podtext a které dominuje atraktivní herečka, několik svěžích nápadů a zajímavý závěr, tak jste zvolili správně. 6/10 ()

vanadium

Vtipné a dojemné - a místy trapné v obou těchto směrech. Ale na mě to prostě zafungovalo, mně se to líbilo. Už od Ducha je pro mě vtipné to téma ovlivňování věcí pozemských duchem zemřelého, dočasně uvězněného between up & down. A do toho je napasovaná ta dojemná linie, tedy druhá šance k nápravě věcí, které za života člověk zpackal nebo neměl možnost dokončit. A Život po večírku je adolescentní až raně dospělácká verze tohoto. Sympatičtí herci. No a jak to dopadne, to je snad úplně jasné už od úvodního netflixovského eNka :) Což nijak nevadí prožitku z filmu. Ano, je to americký doják, ale ty aspekty pomoci druhým, odpuštění, odsobečtění se atd. jsou na tom fajn. Příjemná oddychovka, u níž se divák - když se povznese nad ty trapnosti - i několikrát zasměje. ()

Duch (1990) pro současnou instagramovou generaci.Jen ve všech směrech horší a předvídatelnější.Samozřejmě,že to přirovnání je dost nadnesené,ale jádro - srovnání si určitých věcí - je velmi podobné.V tomhle případě hlavní hrdinka dostane šanci srovnat si vztahy se svým otcem,matkou a nejlepší kamarádkou.A niž bych chtěl spoilerovat,je nad slunce jasné,že se jí to nakonec povede a k "prozření" dojde bez nějakého výraznějšího překvapení.Neurazí,nenadchne...40% ()

• V čase 00:02:24 položí Lisa (Midori Francis) kyblík s jídlem vedle sebe na gauč. Po chvíli, když Lisa a Cassie (Victoria Justice) vstávají z gauče, tak kyblík s jídlem je pryč. (mary800)
  • Film se natáčel v Kapském Městě v JAR. (SONY_)