Mladá redaktorka si v New Yorku zařídila dokonalý život. Ten se ale začne drolit, když se kvůli natáčení dokumentu musí postavit čelem k drsnému zážitku ze střední. (Netflix)

Recenze (70)

pod pojmem mysteriózní sem si vždycky představoval něco záhadného, či lehce nadpřirozeného a tím tenhle film rozhodně není. Naopak jde o regulérní drama, které pracuje s jedněmi z nejpalčivějších témat posledních let (nejen) v USA a těmi jsou střelba na škole a znásilnění a dělá to poměrně netradičním a docela zajímavým způsobem.(následovat budou lehčí spoilery) Oba "problémy" tady totiž spojuje v postavě Mily Kunis, která byla na střední škole znásilněna, aby následně přežila střelbu ve škole. Poté ovšem byla obviněna jiným přeživším (a zároveň jedním z těch co jí předtím znásilnil) že ve střelbě měla prsty a byla tak spolupachatelem.Postupně se tak dozvídáme co se všechno stalo a sledujeme jak Mila Kunis bojuje sama se sebou, přičemž vyskakují obligátní věci jako boj s názory lidí, co moji nejbližší, rostoucí vztek a nenávist a mnoho dalších,, které popravdě nejsem schopen naplno zpracovat protože sem nikdy nebyl ani na jedné straně barikády. Témata jsou to nicméně silná a Mila Kunis zvláda svůj dramatický part velmi dobře.Nemůžu se nicméně bavit dojmu, že celý tenhle film mohl být mnohem silnější ve chvíli kdy by se to celé víc nahustilo a nebál by se být klidně ještě drsnější. Aniž bych chtěl zpracovávaná témata shazovat, není přeci jen první ani posledním kouskem, který se do těchto vod pustil a pravdou je, že konkurenci má velikou a v ní bohužel pro tvůrce brzo zapadne...60% ()

jedna_vrana

Ani: „K čemu je být v ideální váhové kategorii, když nejdete do boje?“ Film, ktorý rieši veľmi bolestivé a aktuálne témy. Prečo nakoniec také nízke hodnotenie? Prekážali mi povrchné postoje hlavnej postavy – mala som celý čas pocit, že to je len hrané a nedokázala ma presvedčiť, že to nie je len zahraný príbeh. Čo spôsobuje, že príbeh pôsobí veľmi plocho. Musím zhodnotiť, že mladšia verzia Tiffany bola uveriteľnejšia ako Mila Kunis. Hlavná hrdinka nie je sympatická, napriek tomu, čo sa jej stalo,  je ťažké jej fandiť, aj keď bola obeťou. Jednoducho som s ňou nedokázala súcitiť. ()

Luteka

Oukej, český rybníček komentujících nezklamal. Není to příběh o tom, že někdo má život na hovno, není to další film o znásilnění, nebo střílečce na střední. Je to příběh o tom, jak trauma působí na lidi. Jak se s tím každý po svým vyrovnává, jak ti to kompletně může změnit život od A do Z a nebo taky ne. Jak jeden obrátí svoje trauma ku prospěch společnosti a jak jiného to vnitřně tak zničí, že ani neví, kdo vlastně je. Mila byla v roli dokonalá a její poslední slova ukončují film jako legendu. A ná závěr trochu hejtu, jelikož toho není nikdy dost - pokud jste film nepochopili, nevadí, jděte o dům dál a držte hubu. Howk. ()

filipvrbik

Nečekal jsem žádný zázrak a ani jsem žádný zázrak nedostal.. Přesto jde o zajímavě pojatý snímek, který postupně graduje, zejména, co se atmosféry týče. Mysteiózní je spíš střih a režie, než samotný příběh, takže je to spíše drama s prvky thrilleru. No ale Mila Kunis a Chiara Aurelia to zvládly na jedničku, takže je to rozhodně koukatelné, i když se dost vleče...60% ()

hellstruck

Film se dotkl palčivých témat, ale nakonec opravdu jen dotkl, což je škoda, protože námět tohohle počinu není vůbec špatný. Z komentů zde je mi celkem blivno btw, falešných obvinění ze znásilnění je naprosté minimum a jen v ČR se se znásilněním setkala třetina žen, tak si alespoň ověřte fakta, než budete šířit bludy a mýty, ušetříte si ostudu. O to smutnější je, že urážlivé komenty píšou i ženy. ()

• Natáčelo se od 28. června do 23. srpna 2021 v Torontu (Ontario, Kanada) a New York City (New York, USA). (BMW12)