Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (35)

otík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kromě posledního dílu, který je fakt dobrý, je druhá série ještě větší sračka než první série. První dva díly ukazují pouze Ivetinu labilitu a psychickou neodolnost vůči tomuto světu, obecně se v této série málo zpívá, řeší se osobní linky, které ale nejsou nijak zajímavé. Osobně pro mně zklamání. Naštěstí aspoň poslední díl to docela zachránil. ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Šup šup, chytlavé melodie a prostinké texty, úspěchy na Zlatém slavíku a světák Štaidl, který prostě jen přebral štafetu, protože v Ivetině životě vždy někdo druhý rozhodoval, co bude dál. Ta zůstává pasivní, zasněná a vyplašená, rozuměj už otravná. A ač má za sebou hromadu úspěchů, a s nimi spojený ranec otrkávání se, v osobním životě pořád „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Vymyká se druhá epizoda, která nejprve díky Oskaru Hesovi a natáčení Svatby upírů působí živě a bezstarostně, abychom vzápětí přešli ke skandálu, který hýbal devadesátkami: únos Ivety Romanem Třískou. Byl to moment, který poprvé vystavil Ivetu posměchu národa. Tříska měl „využít“ toho, že Ivetu doma zastihl v ne zrovna dobrém psychickém rozpoložení. Připomnělo mi to okamžitě smutné období (Itálie, Macura, Rychtář, poslední roky života) a hned jsem ji vnímal smířlivěji, shovívavěji… a vzhledem k další sérii je tedy otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Hloupá linie s obdivovatelem (které stále chybí pointa) pokračuje. I když už mě asi napadá, kým bude. ()

Reklama

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Poslední díl jednoznačně vylepšil jméno této minisérie. První 2 díly se utopily v nudném tempu, ale pěkně se na to dívalo. Vizuál je to, co mě stále drží při sledování této minisérie. Prosil bych více dílů jako je ten 3. Potenciál pro 3. sérii to stále má, jen je nutné ho chytnout za správné pačesy. ()

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kola pop and rollu se točí dál. Devadesátky skýtají neomezené možnosti. Teta Iveta je na vrcholu, „Jelimánka“ střída „král Jelimán“ (opět přesvědčivý Brzobohatý), nejmladší z rodu Hrušínkých (Hes taky vynikající) není tím dnešním Hrušínským, Artur má ještě váhu vhodnou k jeho věku, starej Bartoš si rád dá i do druhé nohy, Ivana si nechá říkat Viana a Michal Samir se v tom po filmařské stránce plácá, stejně jako v první sérii. Především když bezstarostnou Svatbu upíru vystřídal psychedelický únos, začínal jsem mít obavy, zda se Ivetiny problémy s hlavou nepřenesly i na samotné filmaře. Každou další epizodou nabývám víc a víc dojmu, že v jiných rukou by tahle těžko uvěřitelná story zahrála víc muziky. ()

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Oproti první řadě je tu posun v kvalitě směrem dolu, ale je taky otázka, jestli 1. řada prostě nenastavila laťku až tak vysoko. Každopádně ale vidím určitý problém v tom, že celá série by potřebovala znatelně větší počet dílů, protože takto se spousta věcí musí řešit hodně zkratkovitě a poměrně nepřehledně se skáče zběsilou rychlostí v čase (celá řada obsáhně tak 10 let Ivetina života). Plus to teda vypadá, že takovým hlavním motivem osudové lásky celé série má být Sepeši, jelikož ve druhé řadě se pravidelně objevují Ivetiny vzpomínky na události z první řady a když jí začně ve větším hrabat, tak se jí různě zjevuje Sepeši jako halucinace. Takže bych se ani nedivil tomu, kdyby to v závěru naroubovali tak, že Iveta šla pod vlak, aby byla "s Petrem". Je škoda, že tu tvůrci neměli víc prostoru ukázat pozadí Ivetina života a vztahu se Štaidlem, který dostává většinu prostoru, protože třeba první díl skvěle nastiňuje změny po roce 1989 jako nástup bulváru, privatizaci showbyznysu atp. Pochopitelně tu pořád funguje ten kontrast Ivety vůči jejímu okolí. Teď už vlastně v dvojí podobě, vůči snobovi Štaidlovi ale už i vůči vlastní rodině, která se jí vzdaluje. Fialová i Brzobohatý stále perfektní. Díky maskérům Brzobohatý v podstatě k nerozeznání od originálu. Stejně tak bylo z tvůrčího hlediska super, že onen "první únos" Ivety byl zobrazen vlastně z obou stran, co jsem si zjistil, tak je okolo toho vlastně pořád spousta nejasností a nikdy se vlastně úplně nezjistilo, jak to celé bylo.  P.S.: Vsuvka s nyní už exvojákem a jeho nyní už manželkou a matkou jeho dítěte pokračuje i v druhé řadě a stále pochopitelně nedává vůbec žádný smysl. ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)
  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)
  • Ve 2. sérii se vracíme do doby, kdy Iveta Bartošová (Anna Fialová) vystupovala v muzikálu „Dracula“. Herečka Anna Fialová se díky tomu vrátila do svého dětství, jelikož její matka Alexandra Malinská v muzikálu tančila a brávala ji s sebou. Setkala se zde i s hercem Oskarem Hesem, který hraje v seriálu Rudolfa Hrušínského nejml. a pojí je od dětství dlouholeté přátelství. Jeho otec Richard Hes pracoval na muzikálu jako choreograf. Když se natáčely scény z jmenovaného muzikálu, přišla se její máma s mámou Oskara Hese, která je též tanečnice, podívat na natáčení. „Měly nějaké poznámky, jako třeba nožka víc sem, ale to byly takové interní věci mezi námi,“ zavtipkovala Anna. (Michi88)

Reklama

Reklama