Nový pár a jejich rodiny řeší lásku v moderní době, střety odlišných kultur, očekávání ze strany společnosti i generační rozdíly. (Netflix)

Recenze (124)

hrumsrt

Od synopse vím, že dostanu variaci na Hádej kdo?, ale s Eddiem jako ikonou televizních obrazovek mého dětství, kdy jsem ujížděl na všech těch jeho černošských komediích, jsem čekal aspoň něco navíc. Bohužel se ani již zmíněnému filmu, který si pohrává s podobnou myšlenkou nepřibližujeme. Za každou cenu snaha natočit něco víc, než to je.. Porovnávat Židy s černochy je ta nejtenčí hranice, jakou jsem za dlouhou dobu v filmu viděl (už i stand-up tady cítí tenký led). Oproti vyčpělému Murphymu stojí už vyběhanej Jonah Hill, kterej mě tady vyloženě štval. Přesně tam kde čekáte, že narazí na hranu, scénář vás tam pokaždé pošle.. S vyžehleným Davidem Duchovnym jako třešničkou (ehm šlupkou od banánu) na tomhle pajzlu.  Kenya Barris se u mě při Cestě do Ameriky 2 vyhnul kulce, kterou mu vší silou zachytil Jermaine Fowler, coby Lamel, kdežto tady už bych do něj vyndal zásobník.. Nuda, dlouhá nuda a zatraceně neoriginální! Jestli Netflix bude točit tyhle komedie typu černošskej kluk v bílý rodině, tak dávám ruce pryč rychle a navždy.. 25% ()

Juto

Nejde len o to, že vtipy nie sú vtipné, alebo že ich dostali geniálni komickí herci ako Eddie Murphy a Julia Louis-Dreyfus, aby ich predviedli, čo musí byť nejaký druh popkultúrneho zločinu. Najväčší problém je v tom, že tu nie je ani jeden prípad rozpoznateľného ľudského správania v celom filme. 2/10 ()

You People se tváří jako strašně nekorektní kousek, který se nebojí trefovat do obou táborů a svým způsobem to i dělá, jenže dělá to tak hloupě že k tomu využívá ty nejbanálnější klišé a stereotypy a aby toho nebylo málo, tak jako třešničku na dortu k tomu přidá trochu toho oboustranného rasismu. Věřím, že tvůrcům to přišlo jako děsná zábava a ono se to dá udělat zábavně (viz. francouzské Co jsme komu udělali?), ale tady to prostě ve třech čtvrtinách filmu vůbec nefunguje. Nebýt sympatické dvojice Jonah Hill a Lauren London, která zachraňuje co se dá, tak by to bylo dost možná nekoukatelné úplně. V jádru totiž You People není nic víc než klasická romantická vztahovka, kde ústřední dvojice nebojuje sama se sebou, ale se svými rodinami, které se buď snaží tak moc až se chovají jako debilové a nebo se naopak nesnaží vůbec, dělají naschvály a vychází z toho opět jako debilové. No a na konci dostanou všichni morální políček a rázem je vše smazáno a všichni jsou najednou strašně happy - což je tak základní klišé všech romkomů, že se musí umět sakra dobře udělat a to bohužel není tenhle případ...40% ()

rublik05 odpad!

Zpočátku jsem si myslel, že se bude jednat o obyčejnou příjemnou romantickou komedii, která bude těžit primárně z vtipů a situačního humoru. Navíc jsem byl moc zvědavý na Jonaha Hilla a Eddieho Murphyho. Velké překvapení nastalo v momentě, kdy mi začalo být tak nějak jasné, v jakém duchu se snímek po celou svou dvouhodinovou stopáž ponese. Jen a pouze rasismus naruby, pochopitelně ten povolený, ten co se smí a je správný. Pěkně to shrnuli například uživatel Arsenal83 nebo grogodil, s jejichž názory se plně ztotožňuji. Mimo tuhle nechutnou propagandu snímek nabízí jen tuctový děj, průměrné zpracování, nezáživné a především hloupé dialogy a těžce uspávací tempo. Humor zde zcela absentuje, veškeré snahy o něj působí nuceně a nepřirozeně, lidově řečeno jak pěst na oko. Z jiného těsta je typickým produktem dnešní hyperkorektní doby. Netflix se zase předvedl v celé své kráse. Velká škoda, že se ke zhlédnutí tohoto „díla“ neodhodlal pan Vikta. Jeho upřímný názor by mě opravdu zajímal. 0/10. ()

grogodil

Za mňa je toto chybne otagovaný film, pretože aby som niečo zaradil do komédie, musel by som sa aspoň raz zasmiať a nemať znudenejší výraz z účasti na tomto, než vyslovene otrávene sa tváriaci Duchovny. Toto je len zakomplexovaný, ukrivdený, ubulený kúsok, ktorý z vysoka kašle na nejakú chémiu a romantiku medzi postavami a zabíja a sabotuje si každú jednu scénu tou až kŕčovitou snahou napchať všade, aj do tej najnevinnejšie rozbehnutej konverzácie, nejaký sociálny, kultúrny, rasový, či náboženský komentár. Poväčšinou však zúfalo nútene, ťažkopádne a nevtipne. ()

• Film sa natáčal v Los Angeles (Kalifornia, USA). Natáčanie začalo v októbri 2021. (Arsenal83)