Po 25 letech ve vězení musí mafián Dwight Manfredi restartovat svůj život na venkově v Oklahomě. (SkyShowtime)

Recenze (30)

drackula

Stallone je môj obľúbenec a úlohy tohto typu mu naozaj sedia. Bavila ma konfrontácia vyslúžilého gangstera so svetom "budúcnosti", ale aj počiatky kriminálneho "impérie" v totálnom zapadákove. Úvod to bol zaujímavý a vtipný a záver epizódy naznačil, že to nebude len o "haha starý mafián". 70% SkyShowtime ()

LachtanShows

Před příchodem celého Sheridanverse jsem si rozkoukané seriály vyčistil natolik, že mi v appce visí jen nedokoukatelní Simpsonovi, můžu si teda u rozjetého Yellowstonu dovolit uhnout ještě k jednomu seriálu. A to hlavně proto, že se díly Tulsa King točí kolem pouhé půlhodinky a služba SkyShowtime nám je bude dávkovat po týdnu. Jakmile teda dojedu první tři zpřístupněné, seriál mi zabere pouze 30-45 minut týdně. ()

korbitch22

Tak tohle je naprostá pecka! Stallone v roli drsnýho mafiána, který po 25.letech opouští vězení a jeho mafiánská rodina mu jako ''odměnu'' dá za úkol rozjet byznys v prdelákově světa. Stalloneho gangster tak v novém světě který moc nezná chrlí tuny brutálních hlášek u kterých sem chcípal smíchem, kroutí hlavou nad moderními věcmi a jako spravný kápo ze starý školy nejde pro pořádnou mrdu do xichtu daleko. Dlouho jsem si tak strašně neužíval Stalloneho herectví. Tady je doslova matcho a já chcípám smíchem nad jeho černým humorem (scéna se svěcenou vodou mě zabila naprosto). Sheridan je z toho docela znát, Sly je tu naprosto skvělý, ostatní obsazení zatím nemá chybu. Při scéně v mafiásnkým baráku na začátku jsem měl husí kůži. Tohle se kurva povedlo a já upřímně doufám, že tomu vydrží laťka furt takhle vysoko. Kolik ti je? 75.... what the fuck?!?? :D Pilot za 100%. Konečně po X letech Sly ve formě. ()

Hellierer

Zábavná srážka staré školy s novým světem. Skvělé obsazení a Sly opět ve formě. Dialogy a jednotlivé interakce hlavního hrdiny s "novým" světem trochu překvapivě protkané humorem. Je to zároveň chlapácké, ale dokáže to být i vtipně odlehčené. Kombinace, kterou jsem nečekal, ale překvapivě na mě funguje. Takže proč ne? ()

Necrotongue

Často se setkávám s názorem, že Sylvester Stallone  není zrovna úžasným hercem, a pokud bych neviděl Oskara a Demolišn Mana, souhlasil bych s tím, že se hodí jen do akčních filmů. Faktem je, že když mu role sedne, dělá mi Sly i ve svém pokročilém věku radost, a řekl bych, že mu Dwight sedl. Tempo první epizody nebylo zrovna zběsilé, ale děj mě zaháčkoval, takže se těším na pokračování, a to se mi u každého seriálu, bohužel, nestává. Pokud tvůrci něco výrazně nepokazí, mohl by na mě gangster ze staré školy zasazený do dnešní (a tedy ujeté) doby slušně fungovat i díky tomu, že ho občas překvapí vymoženosti pro něj neznámé a že se bude muset tu a tam přenést přes věkovou propast. Navíc mě fakt baví poslouchat páně Stalloneův hlas a jsem tedy opravdu rád, že se ke mně nedostala dabovaná verze. / Poučení: Staré postupy se mohou stát v současnosti novinkou. ()