Nutně potřebuje práci, aby se mohla postarat o dceru. Nastoupí proto do farmaceutického start-upu, kterému se moc nedaří, a zaplete se tam do nebezpečného spiknutí. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (136)

Padme_Anakin

Pro Emily mám trvalou slabost a v tomto snímku je prostě úchvatná, sekne jí to, roli si evidentně užívala a zvládla ji na jedničku.. Příběh o praktikách farmaceutických firem, distributorů léčiv a bezbřehé chamtivosti všech zúčastněných mi celkem dost pohnul žaludkem a zároveň i osrdím.. Dávat v sázku zdraví i životy lidí kvůli prachům moje hlava asi nikdy nepobere.. S přimhouřením oka dávám čtyři hvězdy (za fantastickou Emily). ()

Ondatra

Dost podobný film jako byl Vlk z Wall Street, akorát tomuto chybí patřičný humor a trocha té celistvosti. Příběh o další akci z prostředí podnikatelů, která byla úplně ne legální. Zaprvé musím pochválit obsazení. Na Emily Blunt se hezky kouká a krásně do filmu zapadá. Andy Garcia v roli miliardáře je taky úchvatnej a místo něj bych si klidně dokázal představit buď Al Pacina nebo i třeba De Nira. Všichni tři totiž mají v kůži tu roli toho miliardářského nebo mafiánského bosse a nemusí se ani do role nějak extra vcítit. Jediný, kdo mi do filmu úplně neseděl byl Chris Evans. V něm totiž pořád vidím pouze Kapitána Ameriku a spíš se mi hodí do akčnějších rolí než je tahle. Ale to je pouze můj subjektivní názor. Druhá věc, kterou musím pochválit je kamera a celkově prostředí. A poslední věc je hudba a soundtrack. Na Vlka z Wall Street to teda rozhodně nemá, ale hodnotím 6,5/10 ()

Aljak

Ďalší filmov z podnikateľského prostredia o prudkom vzostupe, ale aj rovnako prudkom páde. Tentokrát vstupujeme do vôd farmaceutického priemyslu, kde je pochopiteľne poriadne veľa bahna. Všetko to vyzerá až príliš ideálne, až do chvíle, kým neprídu rôzne nežiadúce účinky a zdravotné komplikácie. Vtedy zrazu rýchlo dávajú všetci od úspešného biznisu ruky preč. Scenáristicky to bolo vyvážené, dej mal množstvo turbulencií, postavy a príslušné herecké obsadenie bolo výborné, takže celkovo mám z toho veľmi dobré dojmy. Nebolo to síce na 5*, ale na tie 4* určite! ()

POMO

Vliv Vlka z Wall Street přetrvává. Pain Hustlers jsou o dalším podnikatelském úspěchu podle skutečné události, který nebyl úplně zákonný. Na Emily Blunt v hezkých kostýmech se dobře kouká, Andy Garcia jako miliardářský boss je libový. Film se ale pohybuje v šablonách, chybí mu autorský režijní rukopis a přestože nenudí, jeho hodnota je pouze ve vysvětlení fungování obchodu s léky od výrobce po uplácení doktorů, kteří by je jinak nepředepisovali. Chamtivost a sobeckost, které zničí životy pacientů. Postava Emily Blunt jediná s výčitky a lítosti. A toť vše. ()

Katie88

Taková trochu Erin Brockowich v ne úplně legální firmě... Mimochodem i ty kulisy kanceláře na začátku jsou stejný jako u Erin :-D Emily Blunt si cením čím dál tím víc, ale příběh je takový prúměr. Nic, co by překvapilo nebo šokovalo. Hlavní postava je sice odvážná žena se smyslem pro morálku i přes všechny okolnosti, ale to je tak asi všechno. ()

• Snímek je volným zpracováním skutečného příběhu, který odhalil novinář New York Times, Evan Hughes. (Olík)
  • Film sa natáčal v Savannah a Atlante (Georgia, USA) a v štáte Florida (USA). Obdobie natáčania trvalo od 22. augusta do 25. októbra 2022. (Arsenal83)