Epizody(6)

Počasí se úplně zblázní a cestující i zaměstnanci letiště jsou odsouzení strávit posledních pár hodin před Vánocemi společně. (Netflix)

Recenze (34)

vánoční filmy/seriály na Netflixu úplně nevyhledávám vzhledem k tomu, že se jejich úroveň většinou blíží kamsi k tvorbě Hallmarku, ale tu a tam se přemluvím a chci se nechat dojmout a pohltit vánoční atmosférou a seveřani jsou v tomhle směru sázkou na jistotu. I jejich tvorba sice umí být prvoplánová a tlačí na ty nejzákladnější emoce opřené o standardní vánoční klišé. přesto je to ale jiné, takové lepší. A storm for christmas není výjímká. Mozaika příběhů hned několika postav, které uvíznou na letišti sice je místy docela průhledná a u některých příběhů je od začátku celkem jasné jak skončí, ale neplatí to pro všechny a díky sympatickým postavám sem tvůrcm v klidu odpustil i to. Veselé vánice nejsou nijak objevné, nepřichází s ničím novým a ani se o to nesnaží, jsou ale tak příjemné hřejivě milé (ne tím zvráceným způsobem) že si mě i tak získaly...80% ()

JohnCZ

Z názvu a hereckého obsazení nápadně připomínajícího netflixáckou dvojsérii Home for Christmas by si člověk myslel, že se jedná o nějaké volné pokračování. Nejedná a oba seriály mají společného pouze stejného tvůrce a velmi podobné herecké obsazení. A Storm for Christmas mi ale padlo do noty snad ještě více, jakkoli jsem si vědom toho, že je to ultimátní vánoční limonáda. Líbí se mi ale ten odlišný evropský, resp. norský přístup k romantizaci Vánoc. Žádný nevkusný kýč, žádná přehnaně velká gesta na poslední chvíli. Humorné to sice moc není, ale celým seriálem prostupuje skrze nesmírně sympatické a citlivě zahrané postavy příjemně hřejivá atmosféra a mnoho rozličných lidských emocí, u kterých jsem se rád dojímal. Skutečně mozaika zajímavých a kvalitativně vyrovnaných malých příběhů, přičemž jestli některé zaujmou více a některé méně záleží zejména na samotném divákovi. Osobně mě ale bavily úplně všechny a nezdálo se mi, že by tu bylo něco navíc nebo něco naopak chybělo. Jinak, za mě: klavírista, barman, dárek pro tátu a pán v havajské košili. ()

klukluka

Jako kdyby nestačilo, že si z olympijských her vozí víc medailí, než zbytek světa dohromady…Trochu jsem to hodnocení zaokrouhlil, ale tohle pro mě bylo tak nečekaný překvapení, že jim tu epidemii vánočních zázraků, jíž nelze v žádném případě uniknout, rád a s dojetím odpouštím. Letos už jsem to psal u filmu Prázdniny- roky čekám na pocity, které ve mně kdysi vyvolala Láska nebeská a Veselým vánicím se to téměř podařilo- je to fakt neobyčejně milý, citlivý a v tom nejlepším slova smyslu vánoční. ()

vitekpe

Jde to i bez americanu! Aneb romanticka vanocni severska podivana, ktera obsahuje vse co chcete videt a ktera neni hloupa ani okoukana. Sice tam zadne zasadni momenty kinematografie nenajdete, ale jde prece o to sedet v dece u vanocniho stromku, popijet cervene a prikusovat cukrovi...a kdyz si k tomu pustite tohle, budou vanoce fajn. :) Vytecne napasovana muzika, toho si vetsinou u techto filmu nevsimam, ale tady me to zaujalo. Nemyslim druh nebo tema, ale nastupy, hlasitost, moment atd. Samozrejme kyc, ale jak rikam, za me podarene a mile. ()

Pethushka

Další vánoční série - už klidně můžu říct - od mého oblíbeného tvůrce. Letiště, Vánoce a několik méně či více zajímavých příběhů naprosto stačí k tomu, aby se člověk na pár hodin odreagoval a zapomněl na všechny tlaky kolem. Nebudu tu házet superlativy, ani z toho dělat nezapomenutelné veledílo, ale stejně je to pro mě letos vánoční objev roku. ()