Epizody(7)

Dobrodružný seriál pro celou rodinu o napínavém pátrání po pachateli, který ohrožuje unikátní stádo bílých jelenů. (Česká televize)

Recenze (61)

Ironfood

No, vzhledem k tomu, že už dávno nepatřím do cílové skupiny tohoto seriálu, budu při hodnocení benevolentní a ty tři hvězdy dám. Mám sice řadu výhrad, ale v podstatě u všech si říkám, že děti to holt mohou vidět jinak. Já měl hlavní problém s rádoby komickou postavou chlapce od cirkusu, ale dětem se třeba líbí. Detektivní zápletka mi přišla průhledná, ale pro děti je to možná akorát. Navíc mi chování dětských postav místy přišlo dost nesmyslné, ale možná už jsem prostě starý a nemám z toho pojem:-) ()

Romadoor

Tyjo tak tenhle seriál na mě vždycky zabíral. Když ho dávali, vždycky jsem viděl nanejvýš 3-4 díly (ono taky seriál dávaný pravidelně o prázdninách.....). Až teď jsem si dal v průběhu cca týdne po nocích komplet a pořád mě to bavilo. Možná nemuselo být hned ze začátku zřejmé kdo je pachatel, ale ono by to vzhledem k výkonu O. Vlacha bylo stejně hned jasný. Právě postava Kubáta byla asi nejlepší, třeba jak do posledních chvil kličkoval (Kubáte!!! Mě je blbě...).....krutá byla zase scéna kdy "Honzík" (podivný, podivný kluk) sežral šneka i s (křupavou) ulitou a následně žížalu....no to má i docela morální rozměr. Hned jsem si vzpomněl na Kanibaly, ale je fakt, že měkkýš není savec.......no až na pár slabších chvil výborné - tedy v množině seriálů pro děti. Po necelém roce přidávám další hvězdu - kdykoliv zapnu kterýkoliv díl, můžu chvilku koukat - ta znělka a to léto na maloměstě....PŘÍBĚH DVOU KRÁSNÝCH MĚSÍCŮ ()

BoredSeal

Odbyl jsem si premiéru seriálu až nedávno, takže dětská nostalgie nefungovala. Co je na něm dobré? I když kapitalismus už vystrkoval drápky, v seriálu panuje příjemná jihočeská pohoda a bohaté obsazení dospělých, třebaže většinou v mini rolích - znalci tvorby režiséra Ráži si s úsměvem všimnou, že režisér obsadil drtivou většinou svých oblíbených hereckých spolupracovníků a starší ročníky mu byly určitě vděčné vzhledem k počtu příležitostí, které po revoluci v českém filmu dostali. Jeleni jsou taky docela sympatičtí. S těžkostí jsem se ale prokousával scénami s otravnými dětmi (tohle by mělo bejt v reklamách na antikoncepci), konkrétně jsem si "oblíbil" otravného cirkusáka a přitepleného andílka Honzu, argh! Prvek krimi je pofidérní, protože padoucha známe brzo a musíme jen trpět pitomé děti a SNBáka Zedníčka, jak tápou po falešných stopách a pak sledují neznámého. Legrační byl obzvlášť v tomhle směru poslední díl. Ochránci zvířat by asi taky běsnili - terror, který provádí cirkusácký spratek na nevinném hospodářském zvířeti koze, je k nesnesení, pak ještě v přímém záběru auto vjede do hejna hus. Síla. Kdyby v tom nehráli mí oblíbení herci z předrevoluční gardy, asi bych se uzíval k smrti i přes hezkou přírodu. ()

Kri-kri

Před lety jsem tomuto seriálu udělil podprůměrné 2 *, nicméně nyní jsem ho shlédl znova a musím přehodnotit a 1 * přidat. Přestože seriál vznikl dva roky po cinkání klíči, na jeho kvalitě to vůbec není znát, stále v něm jednoznačně pozoruji atmosféru pohodových rodinných seriálů z krásného normalizačního období (nedostatky v podobě narychlo přebarveného auta VB na Policii přehlížím). Potěší zejména plejáda skvělých herců jako Sovák, Zázvorková a Růžek. Vlachovi role lstivého hospodského padoucha skvěle sedla a chvílemi pobavil i Suchánek coby mladistvý delikvent s rozdvojenou osobností. Zlatokopka ze Židenic se naštěstí objeví jen v několika málo scénách a vždy jen na pár vteřin, takže se dá bez újmy přežít. Dětští hrdinové vcelku sympatičtí, i když ten cirkusák mě chvílemi iritoval, nějak ho tam bylo zbytečně moc. Každopádně díky Rážově režii celkem solidní počin, jeden z posledních (ne-li zcela poslední) pro mě koukatelný tuzemský rodinný seriál. 65% ()

brooklyn73

Je az neuveritelne kolik dobrych hercu se v tomto serialu objevilo v uplne epizodnich rolich, ktere nektere trvaly i mene nez minutu.Nerad bych nekoho z nich jmenoval, jelikoz bych zakonite musel nekoho opominout.Kazdopadne fajn podivana o detech a jejich kamaradstvi , pratelstvi a o jejich vztahu k zviratum.V roli bezcharakterniho krkovicky,lumpa hostinskeho nelze nepripomenout Oldricha Vlacha. ()

• Natáčelo se také v Benešově u Prahy a v obci Podbrdy (okres Beroun). (petr.trep)
  • V seriálu se objevuje policejní Favorit, který má oranžovou kapotu a střechu, černé dveře a nápisy "policie". Jedná se o vymyšlený atyp, který v takovémto zbarvení nikdy u policie nejezdil. (Stejšn)
  • Jan Kanyza vzpomínal, že natáčení scény do posledního dílu, kdy jede průvod v kočárech do obory, bylo na dvě hodiny přerušeno vydatnou dešťovou přeháňkou. Herci byli schovaní pod provizorními stany, zatímco do kočárů pršelo a jejich plyšová sedadla vodu nasávala, což Jiří Sovák okomentoval slovy: „Teďka přestane pršet, já si do toho sednu a budu mít mokrej zadek, pak si vedle mě kecne Zázvorková a bude to jako bych se vykoupal“. (cundak)