Těla

• Velká Británie Bodies

Epizody(8)

Čtyři detektivové. Čtyři časové linie. Jedna oběť. Aby zachránili budoucnost, musí nejdřív vyřešit vraždu, která změnila tok dějin. (Netflix)

Recenze (127)

Chrustyn

Zpočátku tajemná detektivka, později sci-fi guláš po vzoru Darku. Zde naštěstí vše podstatné vysvětleno a v závěrečném díle vše příjemně zapadne, aby divák neměl pocit, že sledoval 8 hodin něco, co nedávalo smysl. Bohužel tempo zbytečně zpomalované nepodstatnými odbočkami (homosexuální linka je zde absolutně na sílu a pouze pro odškrtnutí novodobých trendů) a celá část z budoucnosti je absolutně nezajímavá. Jako celek dobrý nápad s rozporuplným zpracováním. 50% ()

Terezinka198

Pokud si rádi často pohráváte v mysli s takovým tím typickým "coby kdyby" a milujete time travel filmy/seriály, když občas přimhouříte nad něčím oči, bude se vám tento seriál líbit. Z počátku docela zmatek si srovnat v hlavě, který rok patří vlastně ke komu (když to sledujete na etapy), ale potom to prostě šlo jako po másle. Určitě doporučuju. Více psát nebudu, koukněte sami a posuďte. Jo, a nenechte se odradit relativně nízkým hodnocením. :) ()

Dakken

Opäť som dal šancu mojej “obľúbenej” téme - cestovaniu v čase. Nikdy to nevie udržať moju pozornosť, veľmi ľahko sa teda strácam v deji a to iba utvrdzuje môj nezáujem v daný žáner. Na moje prekvapenie to ale nie je problém Bodies. Toto ma totiž bavilo od začiatku po koniec. Každá jedna linka mala niečo do seba, každá bola niečím zaujímavá a postupné skladanie kúskov príbehu ma nútilo pustiť ďalšiu a ďalšiu časť. Skákanie v čase nebolo vôbec mätúce, skôr naopak. Všetko povedzme dávalo zmysel a ako tak držalo pokope a v tom duchu sa držalo aj finále, ktoré bolo dostačujúce na vysvetlenie všetkých nezodpovedaných otázok. Po technickej stránke nemám čo vytknúť, herci fajn, kamera fajn, celé to bolo veľmi fajn a ja som spokojný. Netflix zabodoval ;) ()

Rockerman

Zase se nám snaží namluvit, že homosexualita je normální a že multikulti obyvatelé Londýna normální bohužel jsou. Ale to je jen takový povzdech nad starou dobrou Anglií minulosti. Jinak seriál, rozprostřený do čtyř časových rovin je pro diváka náročný a vyžaduje maximální soustředění. Jako vždy to vypadá jako puzzle o tisících kusech, aby se to pak pomalu začalo skládat a v závěru to aspoň z devadesáti procent pochopit. Zajímavá, v sedmém díle vygradovaná a sluníčkovým koncem trochu shozená série stála za zhlédnutí. P.S. Zajímalo by mě, kde našli tu "krásku", co hrála Iris, ta se na roli policistky fakt "hodila". ()

Morholt

Líbilo se mi, že je vzdor čtyřem časovým liniím je celý příběh přehledný. Dalším silným aspektem je skutečnost, že tvůrcům se daří diváka držet v nejistotě a budit zvědavost. A nakonec mi sednul i casting s nepříliš okoukanými herci. Naopak mi moc neseděla úlitba LGBT, která tu prostě a jednoduše byla zbytečná a až příliš často na mě dění na obrazovce působilo staticky. Jakoby tvůrci nedokázali naplnit danou stopáž a tak zůstavali stát na místě. Čekal jsem víc, ale za vidění to stojí. 65% ()

• The Irish Independent si všíma opakovaný výskyt motívov (ako napríklad „Vieš, že si milovaný“) a mien (ako napríklad „Harker“ a „Mannix“), podobne ako vo filme Atlas mrakov z roku 2012. (Arsenal83)
  • Seriál je natočen podle komiksu „Bodies“ z nakladatelství DC Comics, který napsal Si Spencer a ilustrovali ho Dean Ormston, Meghan Hetrick, Phil Winslade a Tula Lotay. (flyer.nick)