Další lákadlo z mysli Mela Brookse. Tentokráte si dělá srandu z mýtu o Draculovi. Normální, bohatí angličané jsou napadáni Draculou a doktor Van Helsing je musí chránit. (oficiální text distributora)

Recenze (280)

haushinkaa

Děsí mě, že se na to dívám snad vždycky, když je to v televizi... Je to neuvěřitelné, jak mě to dokázalo chytnout, ale nemůžu si pomoct - téměř každý okamžik mi tam přijde vtipný, i teď, když tohle píšu se směju, protože když si vzpomenu na některé obzvlášť povedené scény... :D Já vlastně ani nevím, jestli je to pouze Leslie Nielsen, který tomuhle filmu dává tu úchylně vtipnou atmosféru, ale nejspíš ne, asi to bude všechno se vším a Nielsen to jen korunuje a povyšuje na neskutečně zdařilou a vtipnou parodii... ()

Guzmicz

Když jsem tento film viděl poprvé, musel jsem se pevně držet, abych nespadl smíchy. Při dalším shlédnutí už to nebylo ono, jelikož jsem víc sledoval celkovou kvalitu. Fanoušci Leslie Nielsena museli být však zklamáni. Tato parodie na Drákulu není až tak kvalitní, jako jiné parodie s tímto hercem (Připoutejte se, prosím nebo Bláznivá střela). V podstatě uvidíte to, co už jste nejspíše viděli v předchozích parodiích. Ale stejně si tento film uchovává svoje kouzlo. Lidem, kteří ještě neviděli, velmi doporučuji. ()

Oktavianus

Hodnocení (zvlášť u těch, s kterými se jinak obvykle shoduji) mě tu lehce překvapuje...není to dokonalé dílo, ani dokonalá parodie, ale velmi zábavný film, který naprosto přesně imituje jak Coppolova Drákulu, tak i onu černobílou perlu z roku 1931 s famózním Belou Lugosim. Některé scény vytahuje za uši, jiné přepracovává, jinde parduje celý žánr. Stylem humoru je zde Brooks velmi blízko Mladému Frankensteinovi, čili není to taková řacha jako Spaceballs, ale pořád výborný. Pár hloupých fórků a opakující se kulisy se hravě schovají jen za Harkera vrážejícího kůl do Lucyina srdce :-) ()

liquido26

Snad nejlepší parodie, jakou jsem viděl. Málem mě to odrovnalo, brutální vtipy, úžasnej Nielsen a další herci taky dobrý, hlavně Brooks a jeho Van Helsing. Všem těm, kteří tu naříkají, že se ani jednou nezasmáli bych doporučil podívat se nejdřív na původního Drákulu z roku 1931 s Belou Lugosim a potom si pustit tenhle film v originále, protože Nielsen paroduje Lugosiho naprosto nepřekonatlně a jeho zvláštní způsob řeči napodobuje téměř dokonale. ()

Dale

Obstojný príbeh o Drakulovi, ktorý nie je oveľa horší ako ten Coppolov. No ako komédia je to veľmi slabé. Jediné, na čom som sa zasmial bol dvojitý výšplech krvi na Stevena Webera. No nenudil som sa a nevyskytovali sa tam ani žiadne trápne rádobyvtipné scénky, aké obsahovali Nielsenove filmy, ktoré nasledovali po tomto snímku. ()

• Ve scéně, kdy Van Helsing otevřel žaluzie, vnikne do budovy světlo. V dalším záběru je žaluzie zavřená, avšak světlo se nezměnilo. (Čiban)
  • Ve scéně, v níž herec Steven Weber zatlouká postavě Lucy do srdce dřevěný kolík, ho režisér Mel Brooks nevaroval, že na něj vystříkne přes 700 litrů krve, proto je jeho reakce čistě přirozená. (mi-ib)
  • Když se Drákula (Leslie Nielsen) sklání nad postelí Lucy Westenry (Lysette Anthony), aby ji kousl, vrhá jeho postava stín směrem na okno, místo od okna, odkud svítí Měsíc. (GordonCZ)