Záhadná vražda svede dohromady soukromé očko, herečku snažící se prorazit a zloděje předstírajícího, že je herec. (Filmbox)

Recenze (702)

Zo začiatku velmi divné dialógy, ktoré mi vobec nedochádzali a vobec som z nich nemal pocit, že sú od Shanea Blacka. Keď sa ale film rozbehol, resp. keď som pochopil, o čo kráča, sa to zlepšilo a lepšilo sa to až do konca, čo je vždy lepšie ako naopak. Obsadenie sa tiež podarilo, takže 3,5. Film bol v USA myslím dosť velký prepadák, to ich tam už nezaujíma ani odtrhnutý prst jedený psom pred očami jeho povodného majitela? (toho prsta). ()

Sobis87

Klasik buddy-movies Shane Black je zpět a jeho scénář je opět vybroušený a plný mnohdy zvráceného humoru, jako tomu bylo u dnes již kultovního Posledního skauta. Black, který se tentokrát postavil i za kameru, se nebojí experimentovat a používá zajímavou formu vyprávění, která z Kiss Kiss Bang Bang dělá film s velkým sebeuvědoměním. Robert Downey Jr., Val Kilmer a Michelle Monaghan tvoří skvělou partu a cedí obrovské kvantum parádních hlášek. Jen škoda možná až zbytečně zamotaného děje a chvílemi haprujícího tempa, přesto se ale jedná o zatraceně zábavnou krimi-komedii s povedenými narážkami na samotný filmový průmysl. 80% ()

StarsFan

Výborné hlášky, sarkasticky černý humor (useknutý palec či pavouk lezoucí do podprsenky hlavní hrdinky jsou nezapomenutelné scény) podobný tomu v Odplatě s Melem Gibsonem a nejlepší vypravěč, na jakého jsem snad kdy u filmu narazila, v podání extra mega úžasného Roberta Downeyho Jr. Ale jinak samozřejmě také film, jehož posláním je připomenout vám důležitost přátelství v lidském životě. "Policajti ti určitě uvěří, že si zlomila vaz dřív, než jsi ji střelil do hlavy." 9/10 ()

Rex Mundi

Vynikajúco uletená groteska. Svojou inteligentnou imbecilitou a skvelým slovným humorom vzdáva hold slávnym gangsterkám aj kriminálnym komédiám, a zároveň ich v rovnakej chvíli aj bezočivo paroduje. Postavy sú schválne trochu prehnane, ale veľmi priliehavo charakterizované svojím pôvodom a postavením. A Robert Downey Jr. a Val Kilmer sú proste duo na pohľadanie! ()

IQ Tiqe

Před pár lety (2007) mě to, soudě podle hodnocení, asi moc nenadchlo. Pravda i dneska jsem byl z úvodu trochu rozpačitej, ale pak se ukecanej Downey vmžku změnil v klasicky zábavně ukecanýho Downeyho, Kilmer nebyl ten opruz jak v Traveleru a Michelle byla nejen sexy, ale i sekundovala v zábavě i dalším. Tohle trio si sedlo skvěle. Pak tu máme krimi zápletku, která se tak zamotává, že jsem se místy ztrácel, ale baví mě; přidám špetku romantiky, místy nějakou akci, vše protkané nenásilným humorem, dokonce i ta zpočítku lehce otravná huda jak z 80. začala být příjemná a máme na světě příjemnej filmovej zážitek. # příběh 7 | hudba 6 | humor 5 | akce 4 | napětí 3 | pustil bych si znovu 7 ()

Zajímavosti (32)

• Na festivalu v Cannes poctilo obecenstvo film potleskem ve stoje. (HellFire)