Zapálený policista Mike (John Cusack) je na stopě vraha řádícího v ulicích Buffala. Po té co Mikovi zmizí dcera, se tento případ stává osobním. Mike je ochoten udělat vše pro nalezení své dcery a ví, že pokud svou dceru nenajde do 48 hodin, tak už ji pravděpodobně nikdy neuvidí. (Intersonic)

Recenze (153)

dopita

Na můj vkus velmi pozvolna odvyprávěný příběh. Tak pozvolna, že mi to připadá jako film ze sedmdesátých let, ovšem bez tradiční atmosféry. Závěrečné "překvapivé rozuzlení" na mě působilo jako pěst na oko, čili mě nesedlo a otrávilo mě. No on mě vlastně film otravoval už předtím, takže závěr byl už jen třešnička (spíš bobek) na dortu. ()

Guzo

Poslední dobou mi John Cusack začíná lézt trochu na nervy, protože má (stejně jako třeba Cage) jen jeden výraz celý film. Tady to ale tak hrozné není, respektive to filmu nevadí. Detektiva zvládl zahrát celkem slušně, Jennifer Carpenter mu navíc zdatně sekundovala. I tak ale The Factory nějak nevylézá výš než do lehkého nadprůměru, holt v dnešní době, kdy jsou krimi seriály na každém rohu, to chce přijít s něčím víc. 6/10 ()

Johnny.ARN

Na únosoch šlapiek by si niekto mohol založiť biznis. Tento maník si ich nechával a robil si vlastnú škôlku. Cusak a Cage jak keby ich jedna mater mala, len Cage mal asi viac šťastia a chytil aj Ačkové filmy a prerazil, zatiaľ čo Cusak sa potáca v kalných vodách. Nič prekvapujúce, strhujúce, možno na konci dobrá práca s napätím. A čajka čo vyzerá ako staršia sestra Wildovej ma dosť potešila. 1 z 5 ()

joelly01

Detektivka na stredu vecer docela akceptabl. Sice asi milionkrat omlete klise, ale u televize me to udrzelo a ani jsem u toho neusnula (Na rozdil, o hruzo hruz uplne je mi to skoro trapne priznat, od Fincherova Zodiaka). Roberts i Cusack v norme, co me iritovalo byl casting te nesympaticke oplacane dcerky a pak taky te policajtky. Nez jsem po filmu stihla zacit nespokojene mrcet tak mi Klenot pravil ze jsem konecne vybrala nejakou dobrou detektivku co ho desne bavila. Takze za nas oba prumer. ()

Martin741

Skoda, ze tu nie je komentar od T2, ani doteraz neviem, ci to na seba zarobilo, alebo nie. kazdopadne John Cusack /Con Air 1997/ hrat vobec nevie, to vyssie je uz i povedzme pan Klec nez on. Dzenifer Karpenter bola otravna, ani jej som neveril ten herecky vykon. Film je sam o sebe len bezna reziserska rutina, zapadlo to hned po vydani, a rozhodne nejde o kvalitnu filmarinu, ne, ne - na to mam filmarsky cuch anapozerane toho dost : 30 % ()

• Film sa natáčal v kanadskom meste Montreal, aj keď sa odohráva v americkom meste Buffalo. (Laslo)
  • Aj napriek tomu, že film bol natočený v roku 2008, k divákom sa dostal až v roku 2012. (Real Tom Hardy)

Časové pásmo bylo změněno