Bengálský tygr

• USA Burning Bright
všechny plakáty

Napínavý film o mladé ženě a jejím autistickém bratříčkovi, kteří jsou během hurikánu uvězněni v domě společně s hladovým tygrem. (Filmbox)

Recenze (131)

BoPo odpad!

Nechápem, že tigr ako živočíšny druh nevymrel už pred 1000 rokmi. Jeho lovecké schopnosti sú naozaj stupídne. Nechápem, že niekto v tom dome dokázal prežiť dlhšie ako 10 minút. Kričať, búchať, hekať a neustále na seba lákať predátora je určite cesta k prežitiu. Nechápem, z čoho v USA vyrábajú dvere a matrace. Odolajú tlaku 300 kg neuveriteľne dlho. Nechápem autistického bráchu. Chvíľu mu vadí akýkoľvek dotyk a kričí, ale keď sa to najviac hodí, tak je tulivec. Nechápem aktuálnych 60%. Dlho som nevidel tak nelogický film. ()

Doudis19

Překvapivě vcelku zábavný zvířecí spíše thriller než-li horor. Jistě, hlavní hrdinka je úplně blbá, její autistickej bratříček by zasluhoval přes hubu a v některých tedy hodně scénách si logika dává dvacet. Přesto atmosféra je vybudovaná velice slušně, scénář na to, že se děj odehrává pouze v pár místnostech domu, neskrývá mnoho mezer a i když hlavní hrdinka nepobrala mnoho rozumu ani síly, na krásu a kouzlo si frontu vystála dvakrát. Čirý průměr, který neurazí ani nenadchne, rozhodně ale zabaví. ()

peiton

POZOR!Tento film nie je vhodný pre citlivých ľudí a slabšie povahy.V 1.scéne sa zoznamujeme s tigrom.,,Minulý mesiac tento tiger zaútočil na cirkusového koňa.Skočil 5 metrov nad klietkou a prebehol okolo 11 iných koní,len aby dostal túto kobylu.Zlomil jej väz,aby sa nemohla pohnúť a potom..ju zožral zaživa.Vybral si ju lebo bola najkrajšia."Nemám rada filmy zo živými zvieratami,akékoľvek!Už dosť bolo naháňačiek človeka s človekom povedali si tvorcovia a tentokrát do hl.úlohy záporáka zapojili krvilačnú beštiu/tigra.A súboj človeka vs.zviera sa môže začať.Navyše šelma 2 týždne nič nejedla a teda nebola som si celkom istá či mám ľutovať ju alebo jej korisť.Film trocha pokrivkáva po logickej stránke a síce,sotva by ste tam vydržali 5 minút.Hl.hrdinka nielenže odoláva útokmi beštie a dokonca ani jej autistický brat jej to neuľahčuje.Námet originálny.Atmosféra výborná,napätie by sa dalo krájať(nevydýchnete si až do konca).Ako BONUS na záver,pointa neočakávaná.Ale kedže pointa tomu ešte viac pomohla,dávam max.počet hviezd. ()

misterz

Snímku nemožno uprieť istú dávku napätia v kontexte hry mačky s myšou, kde v tomto prípade mačka je hladný, krásny tygrík a myšou sú dve chúďatká sirôtky. Z tohto dôvodu stred filmu je jednoznačne najlepší. Koniec síce priniesol dlho očakávanú dávku krvi, ale o žiadnu slávu aj tak nejde. Čistý priemer. 60/100 ()

ledzepfan

Hmm no nic moc....Ve filmu jsou tři postavy=sympatická hlavní hrdinka starající se o svého postiženého bratříčka,onen malý postižený bratříček ,a na prví pohled zlý otčím...k tomu přimíchejte jednoho tygříka,který se po většinu času tváří jako přítulná domácí čičinka .......Bylo by to možná napínavé,kdyby člověk nezapnul byť jen 10% mozku a nezamyslel se nad faktem,že postižené děti a jejich starostlivé sestry v takovýchto filmech prostě neumírají....O jediné napětí-nebo spíš drásání nervů se tak stará naprosto nepředvídatelné chování toho postiženého chlapečka,který mě svou demencí fakt doháněl k šílenství........Jako plusy bych viděl: rychlé tempo,snesytelnou stopáž , vcelku rozumné chování hlavní postavy(většinou :) ) ,docela originální nápad a samozřejmě roztomilé tygříkovy očička :) .....Jeden z lepších filmů s podobnou tématikou ale pořád tak něják zbytečný...50% ()

• Film je založen na básni „The tyger“ z 19. století básnika Williama Blakese. (ARI50)