Je dobojováno. Daenerys drtivě porazila vojska Cersei, která sama v bitvě podlehla. Pro Daenerys ovšem dobojováno není. Ne všichni zcela souhlasí s jejími způsoby a jsou ochotni udělat vše pro to, aby se královnou nikdy nestala. Začíná pravá hra o Trůn. (Klajondr)

Recenze (256)

stitch7

// Je pozdě v noci, a tak budu doufat, že se mi to jen zdálo. Nebo jsme z poslední epizody opravdu udělali komedii? "Why do you think I came all this way?" Vážně? Při návrhu Neposkvrněným se založením rodu jsem vyprskl smíchy. Stejně jako při dalším teleportu Aryi k Jonovi na začátku dílu. A taky při... A taky při... Mohl bych pokračovat, ale proč se obtěžovat, když se neobtěžovali ani Dé a Dé? ()

immortalis

Za mě spokojenost už na začátku série jsme s kamarádem tipovali jak to skončí a naše tipy se celkem sešli. Poslední sérii i tak hodnotím plným počtem. Stále si však myslím, že poslední dvě série měli mít po 10 dílech i s tou delší stopáží a byl by dostatek času na všechny postavy. BTW: 58% si to opravdu nezaslouží, ale je moderní remcat a škemrat o remake :DDD Naštěstí těch spokojených je více jen nejsou tolik slyšet, protože nepotřebují brečet v každé diskuzi, pod každým příspěvkem atd... Jsem opravdu rád, že jsem mohl být u takového fenoménu jako GOT jsou a budou. Trochu jsem doufal, že by nám mohli dát spinoff Aryi alá Colombus. Nebo Jona za zdí... Spring is coming! ()

Necrotongue

Tak závěrečnou epizodu mám za sebou a jejím největším přínosem bylo to, že už celé to trápení uzavřela. Pánové Benioff a Weiss se už podle mého opravdu trápili, a pokud ne, nebylo to poznat. Závěr seriálu se mi zdál být poněkud alibistický a dostal dění do bodu nula (královstvím vládne divný král, jeho pobočníkem je člověk, který jím být nechce, kdo byl na Zdi, je na Zdi- mimochodem, k čemu?, atd.) ()

LachtanShows

Znamenité zakončení jednoho velkého televizního fenoménu, který nechte být tak, jaký je a nebuďte bezmozci, co prahnou po nějakých připitomělých přetáčkách. I kdyby ta petice měla 100 mega podpisů, tak Iron Throne už bude stejně projednou tentam a správný vládce se ujme Šesti království. “Long live the rest of the best characters!” ()

Eliott odpad!

Takhle tedy končí můj oblíbený seriál. Aneb na tohle jsme tedy čekali celých 8 let? Nikdy bych si nemyslel, že ohodnotím epizodu GoT odpadem a ani ne tak za to jak to dopadlo (i když do sebe opět půlka věcí ani nezapadala), ale celý díl byl neuvěřitelně nudný a odfláknutý. Nejzajímavější části tu má asi Tyrion, ale i tak episodu nezachraňuje. Asi ze všeho nejhorší bylo zasedání na téma ,,Nový vladař", což bylo tak béčkově zpracované, že jsem tomu ani nemohl uvěřit. Dále tvůrci zřejmě opět zapomněli, že armádu neposkvrněných už pozabíjeli v minulých dílech a rozhodli se armádu bez genitálií rozmnožit. Také jsem vůbec nepochopil, proč se drak rozhodl pomstít železnému křeslu namísto Jona a pak také neposkvrnění se z nějakého nepochopitelného důvodu rozhodli Jona ušetřit a to přestože jsme je před pouhými nekolika momenty viděli vraždit Lanisterské zajatce jen protože dýchali. Vrahovi jejich královny se zřejmě rozhodli dopřát pěkný zbytek života na severu. Prostě škoda slov. Jsem velice zklamaný. ()

Zajímavosti (3)

• Ve scéně, v níž se sejde rada vysoce postavených lidí, můžeme za židlí Samwella Tarlyho (John Bradley) vidět plastovou láhev vody. (Sayko)
  • Daenerys (Emilia Clarke) poznamená, že si železný trůn představovala mnohem větší. Jde o odkaz na knižní předlohu, kde je železný trůn skutečně popisován jako obrovský, dokonce s přístupovým schodištěm, též vyrobeným z natavených mečů nepřátel Aegona Dobyvatele. (vojtaruzek)