Las Vegas zaplaví nemrtví a parta žoldáků vsadí všechno na jednu kartu, když se odhodlá k největší loupeži v dějinách uprostřed karanténní zóny. (Netflix)

Recenze (669)

HAL

Tedy nečekal jsem že Snyder natočí roztahanou epizodu Z Nation, toho zombie seriálu od The Asylum - a je to překvapení příjemné, od konce páté série uběhlo už pár let a docela mi tenhle styl totálně absurdního příběhu se zombie supermany, dětmi a tygry, partou pošahaných hrdinů, a cynického humoru mezi hromadami čvachtajících mrtvol chyběl. I když samozřejmě Snyder nemá až tak velké koule jako Asylum a drží se víc zkrátka, ze své budované mytologie si dělá srandu mnohem míň než by měl (i když aluze na Supermana pobavily), a místy tam cpe dementní patos který nikoho nezajímá... ale pak to zase zabije nějakým tip gagem nebo vhodně zvolenou písničkou (výtahová hudba!), přihodí pár cool záběrů z akce, a je to v pohodě. Hlavně postavy mu kupodivu fungují velice dobře, ty slovní výměny mezi partou drsňáku jdoucích na vlastní pohřeb mě v průběhu filmu bavily čím dál víc. A samozřejmě to mělo být o 30 minut kratší, úplně jasně jsem viděl kde bych stříhal aniž by to nějak narušilo příběh filmu (a až si jednou budu dávat repete, stáhnu si z netu fandovsky zkrácenou verzi - pak bych šel s hodnocením klidně výš) - tahle je to 7/10 a ano, je to jeho nejlepší film od Watchmen (ale bohužel pořád hodně daleko od Úsvitu mrtvých) ()

Eliott

Přestože jsem velkým přiznivcem zombie hororů, dlouho jsem nevěděl, co od tohoto díla očekávat. Snyder má totiž na svém kontě několik poměrně velkých kaněk ve formě novodobých DC filmů a tak jsem tento film začal s napětím očekávat až po zveřejnění Zack Snyder's Justice League. Kdy jsem si uvědomil, že ty příšerné filmy pravděpodobně nebyly jeho chybou. Nicméně dílem jsem nadšený a tak musím dát plný počet hvězd, ale jisté výhrady bych přeci jen měl. Ke kladům: Z hlediska akce je dílo téměř dokonalé, efekty a kostýmy dechberoucí a na každém členovi týmu vám upřímě záleží. Další skvělý nápad byl upgrade zombie a jejich rozdělení na vícero druhů. Jako největší zápor mi naopak připadala pravá podstata celé mise zcela nelogická, kdy mohl japonec dojít k cíli mnohem jednodušeji a ani kolem toho nemusel hrát takové divadlo. Druhým záporem je značný plot armor hrdinů a nevyrovnaná síla zombie v závislosti na tom, s kým zrovna bojují. V poslední řadě na mě finální dojemná scéna vůbec nezapůsobila a příjde mi, že Snyder bohužel ve svých filmech neumí příliš zahrát na city. Konec mě však překvapil i potěšil a to mne v mém 5* rozhodnutí jen utvrzuje. Sice v dolní hranici, ale 82% PS: Těším se na opětovné shlédnutí. ()

Malarkey

Co se stalo s tím Zackem Snyderem, který tenkrát začínal na Watchmenech a Úsvitu mrtvých? Podle mě se opil slávou, protože natočit kombinaci zombie masakru a gangasterky po vzoru Dannyho parťáků už je dost velkej úlet na to, aby se toho chopil nějaký režisér v Hollywodu. Navíc, když bych si měl režiséra vybrat, Zack by byl jasná volba. Jenže brutálně přepálená stopáž, herecký průměr, kde i Dave Bautista mohl být o dost lepší, ponurost, unylost scénáře, který nic nového nenabízí a bezbřehá akce jen podkresluje to, jak tenhle film byla děsná otrava sledovat. Nemůžu si pomoct, ale když vidím něco podobného se zombíky, tak si vzpomenu na Soumrak mrtvých a mám hned muster, kterého se řídit. Zde chyběl kvalitní střih, dobrý soundtrack (závěr to nezachránil, byť byl efektivní) a hlavně herci, se kterými by Vám bylo hezky. ()

Unfuckingbelievable things comes True a já jsem nadšený jak nikdy. Od World War Z a Train to Busan tu epičtější Zombie nálož nebyla a pokud to někdo nedokáže ocenit je nevděčná chladná svině a stává se můj úhlavní enemy number 1! Zack Snyder evolvuje zombie na inteligentní, rychlé a organizované bad ass svině a já mu to celé nádherně sežral a zaprodal se mu jak prostitutka za 20 euro na vlakovém nádraží. Zack Snyder naprosto utržený z řetězů zaujme nařachaným úvodem, což je bez debat nejlepší Zombie Opening v historii filmů vůbec a následuje zábavné seznámení s postavami a nabíraní členů do týmu, kde žádná postava není navíc a na každé postavě divákovi záleží. Matthias Schweighöfer sice není dalši Kano, ale o humor se tu stará šikovně, masky zombie jsou úžasné, akce je nekompromisní a velkolepá, Gore Zack Snyder posouvá na další level a od Evil Dead tu snad větší masakr v hororu nebyl. Vyzdvihnout musím i hudbu a místy až nepříjemnou atmosféru ( procházka mezi hibernujícími Zombie je vyloženě krásně hororová a vzpomenul jsem si na i Silent Hill). Souboj s tygrem je nejlepší animal attack na člověka od Revenanta! a finále rve koule jak už dlouho nic, doslova infarktové stavy jsem zažíval.Je zde i s pousta zajímavých a inovativních nápadů ( Zombie tygr, kůň, inteligentní zombie ovládající martial art, hibernující zombie, zombie heist, těhotné zombie či pasti před trezorem) Samozřejmě dle zdejšího hodnocení lidé naivně očekávali nálož zvratů jak v Game of Thrones a brečí nad tím jak je to hloupé, akční, brutální a stylové. Tak takové bych nejradši zavřel do ohrady mezi další ovce ať si tam sledují další drama nejlépe o černé lesbičce, žena 21. století, veganka, nadřazená feministka, influencerka navštěvující StarBucks a po večerech swipeuje na Tinderu. Její syn je závislý na drogách a čelí obvinění z vraždy. Jo to by byl určitě plnohodnotnější zážitek. PS: Fugazi překvapil a má u mě na krátkou dobu plus, zbytek zdejších No Names nemá cenu ani komentovat. Další velký zombie film snad za dalších 6 let.. Fanoušci jak prase. Jestli vyjde Father 2 dřív než sequel tohodle, tak budu chrlit ohěň. 10/10. ()

darkrobyk

Průměrná a neúměrně dlouhá zombiárna nepřináší do žánru nic nového, což je škoda. Akční scény jsou fajn, krev stříká až skrze kameru, rozstřílení zombíka na kapotě auta kulometem je zábavné. Jen jsem v tom všem ale viděl další kopii Vetřelců včetně korporátního padoucha. A samozřejmě osud postav je podobný. Jen by mě zajímalo, co se stalo se ženskou, kterou se vydala Kate zachránit. Možná mi něco uniklo, ale přeci jen bych čekal jednoznačné vysvětlení. Tygr potěšil, vůdce na koni ucházející, královna výborná. Člověk si hned vzpomněl na Persea. Zkrátit na polovinu a mohla by to být slušná jízda. Po formální stránce není co vytknout, kolísavé napětí však filmu hodně uškodilo. Elvis Presley, Culture Club a na závěr příběhu Cranberries a Zombie. ()

Zajímavosti (25)

• Těsně před úvodními titulky, ve scéně, kdy Zeus sleduje Las Vegas, můžeme na obloze zahlédnou dvě UFA. (HellFire)