V tomhle prequelu k Armádě mrtvých přemluví tajemná žena bankovního úředníka Dietera, aby jí pomohl vyloupit údajně nejbezpečnější sejfy v Evropě. (Netflix)

Recenze (214)

misterz

Celkom dôstojný prequel ku Army of the Dead. Horor to samozrejme nie je ani náhodou, len to zbytočne pletie a takto si film nepozrú tí, čo sa tohto žánru boja. Ide o také celkom príjemné a decentne akčné dobrodružstvo, kde najzaujímavejšími scénami boli samozrejme otváranie tých trezorov. A Matthias Schweighöfer bol skvelý ako obyčajne. Na slabší nadpriemer to stačí. 70/100 ()

Morholt

Vlastně je to jen další z odlehčených heistovek, ale funguje to. Samotné otevírání trezorů patří k tomu nejzábavnějšímu, co jsem na dané téma viděl, film si od začátku do konce drží solidní tempo a i přes občasná hluchá místa dává většinou zapomenout na přepálenou stopáž a funguje i vtip, ačkoliv bez otravného pištění hlavního hrdiny bych se obešel. Matička Praha potěší vždy a cyklovýlet pražskými ulicemi jsem si docela užil. Výhrady nemám ani k hercům. Schweighöfer ukázal svůj komediální talent a Natálka je roztomilá, což v jejím případě stačí. Pokud se vám líbila Armáda mrtvých, budete se bavit tady. 80% ()

darkrobyk

Čtyři sejfy spojuje jméno jejich tvůrce, který se nechal inspirovat dílem svého jmenovce, Richarda Wágnera. Mladík Dieter se odmalička učí otevírat sejfy a příběh Wagnerových zná nazpaměť. Když se mu naskytne šance změřit na nich síly, neváhá. Paříž, Praha, Svatý Mořic a.....kdesi v USA. Gwendoline má tajemnou jiskru a pro Dietera se stává femme fatale. A pak je tu Brad, co vypadá jako levná kopie Wolverina, zuřivý je ale podobně. Nejzábavnější jsou otvíračky sejfů, honičky po vlastních nohou, na kole po Malé Straně i v autech. Mohlo to být kratší, ale když se film rozjede, rychle odsýpá. Oddechovka pro pobavení, kdy Praha má ode mne jednu velkou * navíc. A popravdě, zombíci mi vůbec nechyběli. Ostatně ani původní Armáda mrtvých mě příliš nenadchla... ()

BoPo

Armáda mrtvých totálne nevedela akým filmom chce byť. Armáda lupičů to vie. Chce byť béčkovou verziou Dannyho parťákov. Máte tu céčkového Hugha Jackmana (Stuart Martin) ako "šéfa" party, neústrednú herečku z Hra o trůny (Nathalie Emmanuel), herečku, ktorá keby točila porno tak je star (Ruby O. Fee). No a za hlavného súpera majú šéfa Interpol vyšetrovateľov, ktorý by herecky (Jonathan Cohen) nebol dostatočne drsný ani na vyloženú komédiu. Napriek tomu prvá hodina celkom dobre funguje. Potom už však naisto viete, že hlavným adrenalínom, hlavnou zábavou a napätím je sledovanie klapania zámkových systémov. Extrémne ľahko zabudnuteľné laškovanie okolo trezorov, kde nemáte žiadnu šancu si kohokoľvek obľúbiť. ()

Shakers

Snyderov Army of the Dead ma celkom bavil. A rád som si pozrel aj solovku s Dieterom. No doteraz nechápem ako je možné, že tento prequel vyšiel v ten istý rok a prečo táto postavu dostala sólovku. Keď to oznámili, som sa nie len čudoval, ale aj krútil hlavou. Fakt potrebujeme tento prequel ? Nie nepotrebujeme, podľa mňa, no nie je to niečo čo by niekomu ublížilo pri pozeraní a navyše je to celkom fajn jednohubka. Matthias Schweighofer je trošku podivín, ale to je aj v Armáde. Lúpeže sú celkom fajn a v závere ma to dokonca aj začalo trošku viac baviť.  Bavilo ma aj prepojenie na Army of the Dead a ak vás Snyderov film bavil, kludne odporúčam aj tento prequel. 70% - 3* ()

Zajímavosti (10)

• V 59. minutě, když Dieter (Matthias Schweighöfer) v Praze přechází tramvajové koleje, tak tramvaj po vzdálenější koleji couvá a v následném protipohledu zbytek tramvaje projede po bližší koleji popředu. (Spanker_CZ)
  • Jedná se o prequel filmu Armáda mrtvých (2021) a zároveň o druhý film, ve kterém herec Matthias Schweighöfer ztvárnil roli Ludwiga Dietera. Zajímavostí je, že zmíněný herec se ujal i režie. (EMMY)
  • Jako centrála Interpolu, která se ve filmu nachází v Lyonu, posloužilo kongresové centrum na Vyšehradě. Natáčelo se i na jiných místech Prahy. (paragonb)