Tajemný muž

• Kanada The Tall Man (více)

Když se jí ztratí syn, snaží se zoufalá matka rozluštit hádanku tajemného muže, který údajně unáší děti. (Filmbox)

Recenze (485)

Kudly4

Tady musím plně souhlasit s *CARNIFEXem*. Osobně jsem se na to těšil proto, že to dělal někdo, kdo mě šokoval svým posledním filmem. Tall Man, The není horor, jak jsem čekal, že bude. Je to Psychologické drama, což není úplně můj šálek kafe. Hlavně mi tam docela vadila Jessica, vůbec se do této role nehodila. Ač docela nerad, musím za 2*. Pro mě osobně velká nuda. ()

Mi Nü-Chai

Vzdor všemu zamotávání a kličkám poněkud předvídatelné. Naštěstí se spokojili až se třetím nejhorším rozuzlením, které mne v průběhu napadlo, takže jsem nemusela na konci dštít oheň a síru. Přes onu předvídatelnost a jistou naivitu docela příjemně koukatelné - na tom se ovšem nemálo podílí výborná obrazová stránka, zejména dobrý střih. Chodemmimo, v první části to mělo o dost víc atmosféry než do nebes všude možně vynášený Sinister. A velmi mne potěšilo opět vidět Jodelle Ferland. ()

Isherwood

Pokud jsem Laugierovi u předchozích kousků spílal za ledabylý scénář, musím zde tuhle výtku proměnit v pochvalu, protože skvěle napsané postavy vtáhnou do děje, přičemž jsou natolik životné a skvěle zahrané (Jessica Biel není jen hezká tvářička), že ustojí i dějové zlomy, které nemám problém si logicky obhájit, což je jev v žánru nevídaný. Možná taky proto, že do hororu to má vlastně docela daleko. [Btw: Stephen McHattie je reinkarnace Lance Henrinsena v tom nejlepším slova smyslu. :)] ()

Cervenak

Veľmi pekná režijná prácička, so scenárom už som si nie taký istý. Asi dve tretiny filmu paráda, zásadný zvrat v polovici luxusný. Ku koncu to už však stráca akúkoľvek logiku a finálny twist už bol vyslovene navyše. Chápem, čo sa tvorcovia snažili povedať, ale vo finále sa im to solídne vymklo z rúk. ()

Slartibarkfast

Těžko říct, jak na mne tento snímek zapůsobil. Nejspíš dost matoucím dojmem, ale moc se mi to líbilo. Přerod hlavní hrdinky v monstrum a pak zase zpět, i když jen v uvozovkách a s jistou dávkou soucitu byl opravdu zajímavý a chvílemi jsem si nebyl jist, zda sleduji stále ten stejný film. Začalo to jako Dr. Quinová, pokračovalo jako nějaký psychothriller o šíleném únosci a masovém vrahovi dětí a končí to jako parodie na Avengery nebo X-Meny, kdy tajná organizace zachraňuje zatracené životy. Doufám, že jsem nevyzradil příliš, ale musím uznat, že Jesica Biel je zkrátka má favoritka. 75% ()

• Když se Julie (Jessica Biel) umývá na toaletách, má na bradě otevřenou ránu, ovšem po opláchnutí má rázem bradu bez šrámu. (NICOTINE)
  • S největší pravděpodobností je film insiprován duchem jménem Slender man, který má odnášet děti a potom je jíst. (josefklimes)
  • Film měl premiéru v roce 2012 na Filmovém a hudebním festivalu South by Southwest v Texasu. (Terva)