Žít v Zemi Barbie znamená být dokonalou bytostí na dokonalém místě. Pokud tedy nemáte úplnou existenciální krizi. Nebo jste Ken. (Vertical Entertainment)

Videa (5)

Trailer 13

Recenze (1 077)

Eliott

Solidní komedie. Barbie jsem nepodceňoval a přestože zde hodnocení výrazně klesalo, já se na sledování stále těšil. Asi to nejlepší na díle je vzájemná chemie ústřední dvojice, tedy Goslinga s Robbie (Barbie a ken). Také mi byl sympatický specifický druh humoru s mnoha narážkami na svět panenek. A na závěr ještě jedna věc, jenž velmi oceňuji a to, že se dozvíme relativně mnoho nového jak o Barbie, společnosti Matel, patriarchátu ale i dokonce i o koních. Nutno však přiznat, že bych si dílo v žádném případě neužil, sledovat to celé jen tak o samotě. Je to zkrátka rodinná komedie a bez toho netuším zda bych si to vůbec kdy pustil.  55% ()

Jara.Cimrman.jr

"Dnešek je nejlepší. Vážně nejlepší den, stejně jako ten včerejší, zítřejší a všechny další." Nikdy jsem si nehrál s bezpohlavní mattelovskou nádherou, takže se ze mě nestala krásná, sebevědomá a úspěšná žena. Nevadí, asi to přežiju. Stejně jako jednu návštěvu Barbielandu. To však neznamená, že jsem po ní nemusel navštívit neurologa kvůli epilepsii z barviček, ortopeda s vyvracenými kyčlemi a psychiatra z těch přechytralejch keců. Zkrátka nebezpečnej film. ()

D.Moore

Je to hezké, vtipné i chytré, krásně to vypadá a zní, ale měl jsem pocit, že jsem to už viděl. Spíše než okopírovaný LEGO příběh, kterým zaváněla upoutávka, mi nakonec Barbie připomíná na jistotu jedoucí, ale stále více než dobrý film od Pixaru. Velmi se mi ovšem líbí kampaň kolem filmu, která po dlouhé době (alespoň tedy v Plzni) dokázala nadchnout pro návštěvu kina spoustu lidí, a ti si na sebe vezmou cokoliv růžového od kšiltovky po župan a jdou se zkrátka bavit. To je fajn. ()

mzss1

[25%] O filmu jsem před premiérou neměl vůbec páru o čem to bude. Trailer mě moc nezaujal, do kina jsem na to taky nešel, nelákalo mě to a nyní si říkám, že jsem udělal dobře, když jsem si to nakonec pustil doma. Nápad jako takový není vyloženě špatný, ale mě to od začátku celé nebralo. Prostě kravina na ntou. Ono pozorovat Barbínu, co pije z hrnku jakoby kafe, které tam není a sprchovat se jakoby falešnou sprchou bez tekoucí vody – to je teda zážitek. Ani ten příchod do světa lidí nebyl nijak zajímavý a už vůbec ne zábavný. Margot Robbie je pořád pěkná ženská, ale celé to sama nevytrhne. A o Goslingovi nemůže být ani řeč – byl zde nevýrazný a trapný. Od druhé půli filmu jsem to už moc popravdě nevnímal. Jistý pokus o originalitu tu byl, ale mě to minulo těžkým obloukem, tak bohužel … ()

Tosim

Ze začátku jsem byl fakt nadšen, obzvlášť když film byl doopravdy vtipný. Jenomže v druhé půli, kdy snímek ztrácí dech a zároveň vás v čím dál větším tempu mlátí po hlavě jedno feministické moudro za druhým, je to spíše kontraproduktivní. Navíc ten význam ve smyslu, že nebýt Barbie, hrály by si holky jen na mámy, takže máme být Mattelu vlastně vděční, zavání ještě víc. Ale jo, čekal jsem úplnou blbost a to díky Bohu naplněno nebylo, nejvíc jsem si užil Willa Ferrella. 70%. ()

Zajímavosti (56)