Když zmizí osm vyšetřovatelů, Navarrová se snaží Danversovou přesvědčit, že případ souvisí s nevyřešenou vraždou místního aktivisty. (HBO Max)

Recenze (69)

Chen

Velice slibný začátek, který je mrazivý nejen, pokud jde o teplotu, ale hlavně v případě atmosféry. A ano, má to určitý sociální podtext, ale dává s ohledem na příběh smysl a rozhodně nejde o snahu poučovat diváka, navíc, když je mu věnováno jen pár minut. Ale kdo chce psa bít, hůl si vždy najde... Jedinou výtku, kterou mám, jsou digitální zvířata, která působí poněkud nedoladěně. ()

Axident

Hmno. Školácky naivní tlačení na pilu mystična, CGI je humpolácká až bolí oči (začít úvodní díl vizuální zoufalostí na úrovni dvacet let starého animáku od Disneyho, to chce obří dávku drzosti), nemluvě o sněhu, který by u seriálu z polárního kruhu neměl vypadat tu jako drcený polystyren, tu jak pěna z hasičáku. Samotný příběh je tak nezajímavý, že ani nemá cenu. Kam ta filmařina spěje, milé děti. ()

lake-lake

vůbec tvůrcům nezávidím - jak z toho hoši/dívky vybruslí/vyjedou na lyžích/vybručí na sněžném skútru??? počítačoví sobi, počítačoví medvědi, mysteriózní almost sci-fi záhada jak z městečka F. přebujelý crossover s mnoha již zde zmíněnými dílky - tak na tohle si teda počkám i přesto, že mě neuchvátila ani přísná matka Jodie, ani dvakrát procvaknutá Kali ()

Qitek

Zatím velké “meeh”, než příjemné překvapení, natož skvělej zážitek. Snad to bude opravdu lepší a lepší, jak slibují recenze. Jestli se to totiž ponese v téhle cheezy wannabe “paranormal” atmosféře, s nechtěně vtipnýma momentama ( týpek Travis - zjevení tančící ve sněhu - wannabe Lynch ), digitálníma zvířatama, které vás propleskají hned ze startu (!) a silnýma ženskýma vedle natvrdlejch chlapů, tak potěš zrmzlý koště. S odřenýma ušima tři… 55%. ()

castor

Po partičce vědců moderní výzkumné stanice Tsalal se sotva zaprášilo, zbyl po nich jen jeden nedojedený sendvič a jeden useknutý jazyk, okolo se potuluje velké množství permanentně naštvaných a zřejmě od plenek depresivních lidí a navíc právě nastalo období polární noci. Atmosféra fajn, tempo nijak zvlášť strhující. Scéna střídá scénu, některé jsou docela jalové. Pokud si dobře vybavuju, předností první řady byla pečlivě budovaná atmosféra a psychologie postav. Jenže právě s těmi mám tady zatím docela problém. ()