Posádka hvězdné lodi U.S.S. Enterprise zkoumá nejvzdálenější kouty a nezmapovaná místa vesmíru. A zde se setkávají s novým, záhadným nepřítelem, který je i celou Federaci vystaví těžké zkoušce. (Cinemart)

Videa (30)

Trailer 3

Recenze (824)

darkrobyk

Božské! Nojo, Shakespeare to není, byť je citován. A do Neznáma? To je přeci jasné, tam se Enterprise vydává až v samotném závěru, proto také není název na začátku, ale na konci (někteří bohužel nepochopili). Plus hudba z prvního seriálu doprovází závěrečné titulky a loď vydávající se do neznámého vesmíru. To potěšilo! Vtipné (což někomu vadí, mně ne, já se rád zasměji), trikově bezchybné, akční, milé, s odkazy na spousty filmů (StarWars, Vetřelec, Borgové ad.) a pastva pro oči. Pseudointelektuálové samozřejmě utřou, ale mají jít na jiný film. Vyrůstal jsem na prvním seriálu (stále ho považuji za nejlepší) a prošel s Enterprise celou tu dlouhou cestu až sem. Paráda! Někdo tvrdí, že akce byla nepřehledná, hmm, pokud sledujete 3D bez brýlí, pak ano, jinak pro mě byl daleko běsnější první restart z roku 2009. Jsem nadmíru a velice spokojen. ()

dO_od

// "Let's make some noise!" Třetí Star Trek pracuje s asi zatím tou nejdospělější, nejzkušenější a nejpestřejší posádkou, která doteď Enterprise obývala a tomu filmu to v rámci série hrozně pomáhá. Peggův scénář mě navíc ohromně bavil, takže i přes slabší režii (Abrams si hrál, Lin jen kopíruje) a znatelnou absenci reálného nebezpečí (=nulová osudovost) film hrdě kráčí až do finále, které v mých očích vše výborně uzavírá. Kdyby to kvůli tržbám šlo k ledu, budu s takovýmhle koncem spokojený. Jestli ale někdo zkusí navázat, zlobit se taky nebudu. Beyond dokazuje, že to jde. Takže jen do toho! 8/10 ()

Fr

,,POZOR, POSÁDKO ENTERPRISE. NAŠE MISE JE JEDNODUCHÁ. ZACHRÁNIT POSÁDKU Z PLANETY V NEZMAPOVANÉ OBLASTI. POLETÍME NESTABILNÍ MLHOVINOU, ODKUD NEBUDEME MOCI KOMUNIKOVAT S HVĚZDNOU FLOTILOU. BUDEME TAM SAMI…" /// Sci-fi finesy a dlouhý akční scény. Je paráda sledovat, co všechno už dneska dokážeme (natočit). Takže normální Star Trek. Sice ničím nepřekvapí, ale ani (snad) neurazí. Takže v klidu pokračujte… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Vzpomínám… a vzpomínám…. 2.) Baví mě poznávat tajemný nový světy, hledat nový formy života a civilizace. 3.) Thx za titule „mark82“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE **** NAPĚTÍ ne ()

Morien

Z té novodobé trilogie pro mě rozhodně nejzábavnější příspěvek. A z velké míry je to určitě tím, že je tady hodně oslabená pozice kapitána Kirka jako hlavního hrdiny a oproti němu jsou posíleni všichni ostatní. Je super konečně posádku vidět spolupracovat jako tým. Plus simonpeggovské vtipy a klasická hudba, samozřejmě. ()

Psema

Patlal Lin vrací úder. Pravdou ovšem je, že ho Pegg a spol. moc nepodrželi, protože z tuctového námětu vytěžit blockbuster sezóny asi vážně nejde. Do neznáma každopádně působí brutálně schizofrenně, když úvod a závěr představuje CGI orgie, které režírovali leda lidi od počítačů, a prostředek je nudná televizní konverzačka postrádající děj i pořádné svícení. Ve výsledku zmatečná nuda jako prase, která subjektivně působí dvakrát delší. Hej, tím je to vlastně podobné úplně prvnímu celovečernímu Star Treku! Tak to asi OK, kruh se uzavřel! ()

Zajímavosti (36)

• Při destrukci USS Enterprise přikáže kapitán (Chris Pine) členům posádky na můstku, aby opustili loď. Ti využijí tzv. Kelvinovy moduly. Jedná se o odkaz na hvězdnou loď USS Kelvin z filmu Star Trek (2009), kde Kirkův otec George Kirk (Chris Hemsworth) zahynul, protože tam nebyly únikové moduly. (Charpy)
  • Po filmu Star Trek IX: Vzpoura (1998) se jedná o druhý film ze série, který neobsahuje žádné scény na Zemi nebo v její blízkosti. (KGBelik)