Epizody(8)

Recenze (17)

BoredSeal

Nepříjemný seriál z maloměsta připomínající debilitu lidí, co se s mozky napumpovanými bulvárními teoriemi vrhnou na nejbližší teorii s hořícími pochodněmi a baseballovými pálkami. Nicméně nepříjemný i tím, že jeden z detektivní dvojice je otravný exot a že je v něm minimum sympatických postav - protože divák má díl po dílu hádat teoretického dalšího vraždícího pedofila/pedofilku. Na severské krimi to samozřejmě ani náhodou nemá a obrazově je to naprostá TV nuda, ale série vede k uspokojivému odhalení. ()

Mngwa

Tak tohle byla kvalita. Vlastně jsem ani nic moc nečekala, dokonce jsem si tak trochu myslela, že půjde o jednu z těch groteskních rádobydetektivek, u kterých většinou usínám. Naštěstí jsem se mýlila. Povedlo se tady snad skoro všechno - super scénář, který plyne přesně tím správným tempem, sem tam nějaký ten zajímavý detail, který vám něco chytře sdělí, psychologická hloubka děje ... i kdybych chtěla najít nějaký zápor, tak bych asi na nic nepřišla. Nejen závěr, ale i některé dějové posuny mě totálně rozhodily. Prostě jde o jeden z nejlepších krimi seriálů, jaké jsem viděla za dlouhou dobu. Jsem zvědavá na další série, i když s trochu bojím. Tvůrci si tímto totiž nasadili pořádně vysokou laťku. edit: Další série nezklamaly, jen jich mohlo být více :( ()

LadyPupu

"Myslela jsem, že žal je něco, co je uvnitř... Něco, s čím můžu bojovat a porazit to. Ale není tomu tak. Ta věc je venku. Je jako stín. Nemůžete tomu uniknout. On neroste, ale ani se nezmenšuje. Musíte s tím žít, musíte přijmout, že to tak je..." Směs bolesti, smutku, zrady drásající až do morku kostí. Obrovská nálož emocí, které plně vystoupají na povrch v posledním dílu, je podpořena nádhernou hudbou, díky níž je celkový dojem ještě silnější. ()

Fido

První sérii seriálu BBC Broadchurch činí pozoruhodným nejen podoba s Forbrydelsen, ale několik dalších skutečností: Výborné psychologické vykreslení rodičů i dalších hlavních postav a podezřelých, dostatek emocí, velmi dobrá hudba a na BBC vcelku netradičně správná řešení několika morálních dilemat, včetně pozitivní role místního duchovního. ()

Chrustyn

Překvapivě působivá detektivka z ospalého anglického městečka, která se stejnou měrou zaměřuje na šokující vraždu malého chlapce, tak i na rodinné drama a následky tohoto hrůzného činu na několik na sobě nezávislých obyvatel. Tvůrci si s diváky krásně pohrávají, neustále předhazují falešné stopy aby nakonec přišly s šokující emocionální ránou. Jsem zvědav na další dvě série. ()