Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jiří, živící se prodejem drog, slečna, jež se nedokáže rozejít s dlouholetým partnerem, protože je prostě hodnej, básník žijící ve své romantické iluzi, starostlivé matky a snaživí otcové. Jejich osudy se vzájemně proplétají, ale každý si přitom uchovává svůj vlastní svět, dokud jej nenaruší násilná pouliční vzpoura. HANY drze, s nadhledem a cynickým humorem zobrazuje společnost, které čas protéká mezi prsty. I z tohoto důvodu se tvůrci rozhodli film odvyprávět v jednom kontinuálním záběru. (Cinemart)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (170)

kaposlav odpad!

všechny recenze uživatele

Tak toto bol omyl kinematografie. O čom to vlastne bolo? Vydržal som to pozerať cez 20 minút a doslova to bolo trápenie, až priam katastrofa. Rozpočet bol asi viac než malý a herecke výkony boli tomu adekvátne. Scénar som si ani nevšimol a dialógy ako z vyfetenej krčmi a to som teraz ešte urazil feťákov z krčmi. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

I když ta forma je dobrá a obdivuji každého, kdo se pustí do natáčení bez střihu, tak to je opravdu to jediné, co bych mohl a chtěl obdivovat. Jinak mi to ale přijde neskutečně vyprázdněné a jen ukázka nezajímavých postav - alespoň pro mě nezajímavých - na které se nechci dívat. Každá něčím irituje, i když nejvíc Jiří Kocman. Ani jeden z nich ve skutečnosti nemá co říct. ()

Reklama

Tom_Lachtan 

všechny recenze uživatele

Kreténistické postavy, prázdné dialogy a v podstatě ne-existující děj. Jenže ono to ani nevadí, i tak jsem se bavil, má to atmosféru (noční Plzeň!), hrozně zábavné střípky divných existencí (čtení na literárním večeru, na programu Markýz de Smutek!), což v kombinaci s natáčením na jeden zátah (i když v reálu je jich víc) působí svěže a zajímavě. Hledat tu nějaké pokusy o "generační výpověď" nebo hluboký art je zbytečné, já se bavil, víc nechci. Howgh. ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Technicky nesmírně zajímavý experiment s fantastickou prací s kamerou a se světlem, ale rezignuje na filmové vyprávění, a tu snahu o "generační výpověď" předvádí jen formou kaleidoskopu střípků vcelku obyčejných charakterů a situací normální české ulice. Je hodně chvályhodné že bezstřihová kamera působí tak zpřítomňujícím dojmem že si divák připadá jako přímý účastník dění (dokážu si představit že by tu dobře fungovalo i 3D), a že ty střihy filmu vůbec nechybí. Co ale filmu chybí je příběh, takže čemu je to všechno kolem dobré, když si stejně dobře mohu sednout večer do hospody a uvidím skoro to samé - jen ti lidé kolem mne nebudou tak teatrálně deklamovat (u Egona je to v pořádku, je to stylizovaný záměr a znám pár takových, u všech ostatních už to ale problém je, což je problém spíš herců... ale mají ho tu prakticky všechny postavy pod třicet), a nepřijde tam ta kratičká deus-ex-machina demonstrace a bitka (pitomě nabouraná jímavým hudebním podkresem), jejíž nulové ukotvení v ději přitom jen dál prohlubuje pocit z jeho nereálné vykonstruovanosti. Hany nevypráví o "generaci", ale spíš o random dění na jedné Ulici očima otravného primitiva. 6/10 ()

dr.fish 

všechny recenze uživatele

Teorie, že Peklo se nachází už tady na Zemi, a ne až po smrti, bude asi pravdivá. Tento film je toho pravým dokladem. Je to takový "ples kreténů", večírek v jedné ulici, vlastně v rámci jedné hospody, nikdo tu není normální, všem padají z huby samé nesmysly, a to jen proto, aby umlčeli křik svých vlastních mindráků. Poznáváme, jaká odporná havěť vlastně my jako lidi jsme. Alespoň to jsem si z projekce odnesl já. Dobře natočené to nepochybně je, jelikož je z toho jednomu na blití. Navíc to uteklo jak voda. Proto 70%, ale vidět už to nikdy nechci. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (17)

  • Fyzická i psychická náročnost natáčení měla dopad kromě jiných i na Hanu Vagnerovou, které byla na plac přivolána záchranná služba. (Zdroj: CinemArt)
  • Film se celý natáčel v Plzni v okolí Náměstí Republiky. Filmovou kavárnou Hany je ve skutečnosti kavárna Anděl Café v Bezručově ulici 7 v Plzni, jejíž interiér byl pro účely natáčení zásadně pozměněn, např. doplněním polic s knihami. (Zdroj: CinemArt) (Martin_L)
  • Na place byl přítomen James Kemp z Londýna ve funkci hereckého supervizora, kterou zastával sám Michal Samir právě u filmu Bez doteku. Pod Jamesem Kempen se učilo mnoho významných herců jako například Tom Hardy, Michael Fassbender nebo Paul Bettany. (Zdroj: CinemArt)

Související novinky

Finále Plzeň nově udělí Zlaté ledňáčky

Finále Plzeň nově udělí Zlaté ledňáčky

21.04.2014

Světové "neformanovské" filmy kameramana Miroslava Ondříčka, téměř kompletní domácí hraná i dokumentární tvorba za poslední rok za účasti tvůrců a poprvé i výběr nových slovenských filmů, to… (více)

Reklama

Reklama