Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Martin ŽiaranHudba:
Boris CarloffHrají:
Jiří Kocman, Hana Vagnerová, Jitka Schneiderová, Michał Sieczkowski, Ondřej Malý, Pavla Tomicová, Tereza Vítů, Róbert Nižník, Lukáš Adam, Ondřej Mataj (více)VOD (2)
Obsahy(1)
Jiří, živící se prodejem drog, slečna, jež se nedokáže rozejít s dlouholetým partnerem, protože je prostě hodnej, básník žijící ve své romantické iluzi, starostlivé matky a snaživí otcové. Jejich osudy se vzájemně proplétají, ale každý si přitom uchovává svůj vlastní svět, dokud jej nenaruší násilná pouliční vzpoura. HANY drze, s nadhledem a cynickým humorem zobrazuje společnost, které čas protéká mezi prsty. I z tohoto důvodu se tvůrci rozhodli film odvyprávět v jednom kontinuálním záběru. (Cinemart)
(více)Videa (3)
Recenze (170)
Tak toto bol omyl kinematografie. O čom to vlastne bolo? Vydržal som to pozerať cez 20 minút a doslova to bolo trápenie, až priam katastrofa. Rozpočet bol asi viac než malý a herecke výkony boli tomu adekvátne. Scénar som si ani nevšimol a dialógy ako z vyfetenej krčmi a to som teraz ešte urazil feťákov z krčmi. ()
I když ta forma je dobrá a obdivuji každého, kdo se pustí do natáčení bez střihu, tak to je opravdu to jediné, co bych mohl a chtěl obdivovat. Jinak mi to ale přijde neskutečně vyprázdněné a jen ukázka nezajímavých postav - alespoň pro mě nezajímavých - na které se nechci dívat. Každá něčím irituje, i když nejvíc Jiří Kocman. Ani jeden z nich ve skutečnosti nemá co říct. ()
Kreténistické postavy, prázdné dialogy a v podstatě ne-existující děj. Jenže ono to ani nevadí, i tak jsem se bavil, má to atmosféru (noční Plzeň!), hrozně zábavné střípky divných existencí (čtení na literárním večeru, na programu Markýz de Smutek!), což v kombinaci s natáčením na jeden zátah (i když v reálu je jich víc) působí svěže a zajímavě. Hledat tu nějaké pokusy o "generační výpověď" nebo hluboký art je zbytečné, já se bavil, víc nechci. Howgh. ()
Technicky nesmírně zajímavý experiment s fantastickou prací s kamerou a se světlem, ale rezignuje na filmové vyprávění, a tu snahu o "generační výpověď" předvádí jen formou kaleidoskopu střípků vcelku obyčejných charakterů a situací normální české ulice. Je hodně chvályhodné že bezstřihová kamera působí tak zpřítomňujícím dojmem že si divák připadá jako přímý účastník dění (dokážu si představit že by tu dobře fungovalo i 3D), a že ty střihy filmu vůbec nechybí. Co ale filmu chybí je příběh, takže čemu je to všechno kolem dobré, když si stejně dobře mohu sednout večer do hospody a uvidím skoro to samé - jen ti lidé kolem mne nebudou tak teatrálně deklamovat (u Egona je to v pořádku, je to stylizovaný záměr a znám pár takových, u všech ostatních už to ale problém je, což je problém spíš herců... ale mají ho tu prakticky všechny postavy pod třicet), a nepřijde tam ta kratičká deus-ex-machina demonstrace a bitka (pitomě nabouraná jímavým hudebním podkresem), jejíž nulové ukotvení v ději přitom jen dál prohlubuje pocit z jeho nereálné vykonstruovanosti. Hany nevypráví o "generaci", ale spíš o random dění na jedné Ulici očima otravného primitiva. 6/10 ()
Teorie, že Peklo se nachází už tady na Zemi, a ne až po smrti, bude asi pravdivá. Tento film je toho pravým dokladem. Je to takový "ples kreténů", večírek v jedné ulici, vlastně v rámci jedné hospody, nikdo tu není normální, všem padají z huby samé nesmysly, a to jen proto, aby umlčeli křik svých vlastních mindráků. Poznáváme, jaká odporná havěť vlastně my jako lidi jsme. Alespoň to jsem si z projekce odnesl já. Dobře natočené to nepochybně je, jelikož je z toho jednomu na blití. Navíc to uteklo jak voda. Proto 70%, ale vidět už to nikdy nechci. ()
Galerie (23)
Zajímavosti (17)
- Fyzická i psychická náročnost natáčení měla dopad kromě jiných i na Hanu Vagnerovou, které byla na plac přivolána záchranná služba. (Zdroj: CinemArt)
- Film se celý natáčel v Plzni v okolí Náměstí Republiky. Filmovou kavárnou Hany je ve skutečnosti kavárna Anděl Café v Bezručově ulici 7 v Plzni, jejíž interiér byl pro účely natáčení zásadně pozměněn, např. doplněním polic s knihami. (Zdroj: CinemArt) (Martin_L)
- Na place byl přítomen James Kemp z Londýna ve funkci hereckého supervizora, kterou zastával sám Michal Samir právě u filmu Bez doteku. Pod Jamesem Kempen se učilo mnoho významných herců jako například Tom Hardy, Michael Fassbender nebo Paul Bettany. (Zdroj: CinemArt)
Reklama