Boar

Neďaleko malého mestečka v Austrálii sa objaví monštruózny diviak. Zviera je odhodlané zničiť všetko, čo sa mu postaví do cesty, takže sa miestni obyvatelia ocitnú v obrovskom nebezpečenstve. (Marceloo)

Recenze (64)

Stanislaus

Boar se v rámci hororů s přerostlými zvířaty s nevídaným apetitem řadí spíše k těm horším kouskům. Největší slabinou filmu je špatný scénář a ne úplně sympatické postavy, kterým člověk téměř přeje, aby je ten obří uchrochtanec sežral. Co se vizuálního ztvárnění divočáka týká, tak sice nebyl tak špatně udělaný jako většina monster od Asyla, nicméně oproti takovému Jezeru s krokodýlem zde byl cítit značně upnutý rozpočet. Vesměs podprůměrný film s nadprůměrně hladovým monstrem v hlavní roli, ve kterém se o sebe tříská jedno klišé za druhým. ()

Bloody13

Jakmile se prase drží ve tmě a dává o sobě vědět hlavně dupáním, funěním a bleskovými útoky, je to bezva. Navíc má tohle přerostlé zvířátko nevídaný apetit, takže místo brambor požírá lidi jak na běžícím pásu - už v polovině filmu můžete napočítat 9 mrtvol, což je na "natural amok" vskutku solidní čísílko. Horší je to však v momentě, kdy režisér změní strategii: prase postaví za slunného dne doprostřed louky a snaží se ho rozpohybovat digitálně. Tyhle sekvence vypadají obzvlášť hnusně, tudíž ona místy srandovní animatronika se pak najednou jeví jako vrchol praktických efektů. Vedlejších postav na jídelák je celkem dost, gore a krve je taky požehnaně, jen té marťanské angličtiny mohlo být méně. A na závěr jedno důležité upozornění - snímek si nejvíc užiješ s vypnutým mozkem, pivínkem a kančím guláškem. ()

EvilPhoEniX

Po dvouletém čekání nám vyšel očekávaný Australský Boar od režiséra Chris Sun, který šokoval svou prvotinou Daddy´s little girl, nechal nás na rozpacích svým Charlie´s Farm a nyní přichází s Boar, který však velkou díru do světa neudělá. Pamatuji si, že se na tenhle film sbíraly peníze, aby vůbec vzniknul, takže i přes nízký rozpočet s tím režisér udělal celkem slušnou práci. Příběhově je to sice úplně o ničem a postavy jsou velmi nezajímavé byť se zde objeví Bill Moseley, anebo John Jarrat záporák z Wolf Creeku a dokonce i Nathan Jones obří wrestler, který si zahrál i v Charlie´s Farm a ve filmu je i pěkná náražka na film, bohužel postavy nemají, co hrát a když na scéně zrovna neřádí divočák, tak je to celkem opruz. Samotný divočák vypadá slušně, chvála za praktické efekty byť se kamera soustředí především na jeho rýpák a potom samozřejmě Gore, což je snad jediné, co režisérovi jde. Tentokrát mi však přišlo, že půlka úmrtí je mimo záběr a druhá půlka je ukázána, což příliš nechápu, ale bylo se na co dívat. Ocenil bych kdyby režisér začal pracovat i s napětím či zábavnějším tempem, mohlo to být daleko výživnější, takhle jen lepší průměr. 65% ()

Kudly4

Chris Sun šokoval filmem Daddy's Little Girl a byl jsem plný očekávání co přinese zatím jeho poslední Horor Boar. Bohužel to ale není vůbec dobrý. Postavy vám jsou od začátku úplně u prdele, protože pomalu ani nevíte, kdo je kdo, divočák co je rychlejší než F1, kdy nejste schopni si ani všimnout, že běží ze strany, zezadu či zepředu, přitom dupot, jak od stáda koní. Když neprobíhají zrovna prasečí hody, je to strašně ukecaná nuda o ničem. Hody - Gore, je celkem dobré, ale většina je v noci. Snad jediný taťka přišel o hlavu za denního světla, ale ty efekty .. takže na druhou stranu chápu, proč za tmy. Tohle ee, ještě se v budoucnu vrátím k Charlie's Farm, tam snad budu spokojenější. (266. hodnocení) ()

misterz

Keď sa ukázal ten diviak v plnej paráde myslel som si, že sa popučím od smiechu, hneď som si spomenul na Zemanovu Cestu do praveku (1955) a jeho mamuta tam, nápadne mi ho pripomínal, aj trikové efekty boli podobné. Dosť úbohé na túto dobu. No ale na druhú stranu je pravda, že dejová linka bola svižná, nenudila, bolo tu aj niečo málo gore a potešilo ma tiež účinkovanie jedného z najsilnejších ľudí na planéte - Nathana Jonesa. Myslím, že na ten priemer to stačí. 60/100 ()

• Když jede Bernie (Nathan Jones) Jeepem, tak začne hrát známá píseň od Vanilla Ice – „Ice Ice Baby“, kterou zároveň i začne zpívat. (Yoshimitsu)