• USA Long Long Time
TV spot

V Billově táboře se objeví cizinec a z obou přeživších se stanou nesourodí spojenci. Joel a Ellie později požádají Billa o pomoc. (HBO Max)

TV spot

Recenze (342)

Dakken

Páči sa mi že, The Last of Us nie je iba o hubových infekciách a zabíjaní zombie, ale aj o výborne napísaných charakteroch. V tomto diely dostali priestor vedľajšie postavy, ktorých tragický, veľmi emotívny príbeh ponára diváka hlbšie do tohoto sveta a aspoň u mňa vzbudzuje väčší záujem. Hoci sa dej seriálu moc dopredu neposunie, krásne zapadá do príbehu a rozširuje vnímanie diváka. Smutný príbeh dvoch ľudí, ktorý našli zmysel života jeden v druhom a vo vzájomnej ochrane v post apokalyptickom svete, ktorý sa rozvíja v tom najnehostinnejšom prostredí krehkej dôvery. Veľmi dojemné, citlivé, skvelo napísané a zrežírované.  Milujem ale čítať homofóbne komentáre tunajších alfa samcov, ktorým úplne unikla pointa a hodnota dielu. No pri posteľovej scéne som aj ja cítil jemný diskomfort a to som buk :D Viem si teda predstaviť čo to muselo robiť s osadenstvom hodnotiacim odpadom :D Ale aspoň je tu trocha vzruchu :) ()

DavidS.

K apokalypse netřeba zmutovaných hub, stačí LGBT kvóty...Dobově poplatná nadbytečná vsuvka...Degenerujeme...Tohle nemá s hrou cokoliv společného...Sexuální orientace Ellie byla tehdy odvážným, křehkým a smysluplným inovátorstvím...Teď dostáváme jen otrocký diktát homosexuálního kánonu...Kde je vidět ten obří rozpočet? V záhonu jahod nebo láhvích Beaujolais od Louise Jadota v ceně 11 dolarů za sedmičku? ()

Anderton

Ako solitér sa ma tretia epizóda skutočne páčila a zaslúži si aj vysoké hodnotenie. Problém je ale celok, keďže už v tretej epizóde tvorcovia dávajú najavo, že toho deja v rukáve príliš nemajú a tak sa veľmi rýchlo musí odbočovať. Táto epizóda by sa hodila do druhej polovice série. No a bohužiaľ je cítiť, že noví herci sú skrátka lepší ako ústredné duo, až by som si radšej pozrel celý seriál z ich uhla pohľadu. Na druhú stranu skoky v čase v ten správny moment pripravili zopár prekvapení. Za mňa teda každou epizódou seriál stúpa, snáď to bude pokračovať v nastavenom trende a celé sa to už konečne aj naplno rozbehne. 70% ()

lamps

Já vám nevím.. Emocionálně mě to lízlo, ale rozhodně nijak nerozebralo. Jenže - ač si rád počkám na další vývoj a zpětně třeba změním názor - absolutně mi nepřijde, že tohle je účinný a vhodný způsob, jak vyprávět tenhle v jádru hrozně primitivní videoherní děj. Nejvíc mě bavila Billova konstrukce uzavřeného světa, s nimž se ale následně skoro nepracovalo. Desítky let si žili v harmonii, než Joel předpověděl nájezdy gangů, k němuž posléze jedinkrát došlo.. a pak zase klid. Návaznost na hlavní linii strašně tendenční, byť rozumím nynější psychické motivaci Joela po přečtení dopisu. Jak říkám, uvidím po zhlédnutí celé řady, ale začínám si myslet, že tu tvůrci mermomocí dělají z prdu kuličku a vydávají to za Raffaelo. Zatím se ukazuje leda to, že tahle postapo schémata se vyčerpala - tímhle stylem by bylo vhodno adaptovat spíš příběhový kaleidoskop Světové války Z. ()

Petroff

MA-SA-KR! Nejlepší postapo love story ever! Chyba v produkci: Města jsou zarostlá, ale naše dvojice jde lesem po vyšlapané cestě... Odkopaní homofobové tady, to je panečku přehlídka "argumentů". Já tu naopak klidně napíšu, že bych si regulérně přál bejt bisexuální. Vzkaz odpaďákům a málohvězdičkářům: "Hele, nikdo vás nenutí na to koukat... pusťte si nějakou Marvel píčovinu a mějte se fajn!"(Už bych pomalu uvítal možnost blokace uživatelů - kompletní blokace, prostě nějaké profily vůbec nevidět.) ()

Zajímavosti (25)

• Záverečný záber epizódy je priamym odkazom na titulnú obrazovku prvej hry. (molcan2)
  • Keď si Ellie (Bella Ramsey) prečíta Billov (Nick Offerman) odkaz, spomenie, že si môžu vziať, čo chcú. V hre je Bill stále nažive, keď Joel a Ellie prídu do mesta, a stále hovorí Ellie, aby sa nedotýkala žiadnych jeho vecí. (molcan2)