• USA Please Hold My Hand
TV spot

Joel a Ellie zanechají auto v Kansas City a snaží se uniknout, aniž by na sebe upoutali pozornost pomstychtivého vůdce rebelů. (HBO Max)

TV spot

Recenze (144)

kubas369

8/10. Vlastně epizoda, které se nedá co vytknout. Největší slabinou je akce, která je poměrně krátká a tuctova. Co se týče změny banditů, kteří  přepadaji pocestné jen kuli tomu aby je zabili a okradli, takže takové to jednoduche ale účinné zlo, kterému museji naši hrdinové čelit ve hře, ve skupinu lidí, kteří mají nějakou tvář, nejsou úplně zlí, mají i jiné pohnutky atd., tak tuhle změnu lze schválit vlastně i pochválit ale uvidíme kam nás to zavede. No a pornáč na zadním sedadle, spolu s říkáním vtipů zahřáli u srdíčka. ()

kyjo

Další pomalejší konverzačka. Akce je pomálu, ale zas je tu prostor pro vývoj postav. S nově představenýma vedlejšíma jsem zatim váhám (zejména slečna "silná ženská postava" ve svojí vůdčí úloze zatim moc nepřesvědčila), ale postavy hlavních protagonistů se vyvíjí slibně. Mladá Ellie se postupně seznamuje s krutou realitou života mimo karanténní zónu, přesto si dál udržuje svůj optimismus a humor. Proti umorousený povaze Joela, kterej už si v postapokalyptický pustině zažil svoje, to vytváří zajímavej kontrast, a je zajímavý sledovat, jak se ti dva navzájem ovlivňujou. ()

kenkaku

Ten post-apokalyptický vizuál funguje dokonale. Ty peníze v tom jsou opravdu vidět. Epizoda jako taková je schizofrenní. Obsahuje zajímavé momenty, ale i chvíle, kdy se hodně mluví (o ničem). Těch je bohužel většina. Jogurt pomalu přestává protivně přehrávat (za mě významné plus). Pozn. Pobavilo obsazení Rose z Dva a půl chlapa :). Vidět ji hrát jinou postavu je zvláštní. ()

koty2201

Konečne sa povenovali v tejto epizóde vzťahom medzi hlavnými hrdinmi dosť výrazne oproti predošlým častiam. Takže tentokrát pohodová epizóda o Joelovi, Ellie a ich vzájomnom spoznávaní sa. Opäť majú k sebe bližšie a sú k sebe aj častejšie úprimní. A konečne aspoň jedna akčná pasáž. Len stále je to na môj vkus málo. Ja nehovorím, že keby sa tam stále strieľali, tak je to veľmi záživné. Tu je toho však až príliš málo a berie to na uveriteľnosti toho sveta. Vedel by som si predstaviť aj nejakú ďalšiu stealth pasáž proti ľudom alebo nakazeným. Hlavná záporná postava, ktorá zapečie hlavným hrdinom v ďalšej epizóde (najpravdepodobnejšie) zatiaľ pôsobí veľmi genericky a nudne. Uvidíme ako si s ňou poradia neskôr. A vizuál je rovnako dychberúci ako už od začiatku seriálu. Tam sa fakt nedá vytknúť prakticky nič. ()

ac3r

Já milovník hry a nejsem schopen tomu prostě dát lepší hodnocení. Dyt se tam prostě nic neděje. Úvodní mega akce přepadení spočívá v zastřešení dvou chudáku a hotovo. Fakt dvou tvůrci? :)))) No a potom zajedeme do zajetych kolejí tohohle mega seriálu, kde se vůbec nic neděje a jen se proliza, keca a dávají hlášky ze hry. Kdybyste si z té hry vzali raději úplně něco jiného. Fakt nechápu jak tomu tady potentati můžou dávat 5*, nechápu za co. ()

Zajímavosti (23)

• Na začátku epizody si Joel (Pedro Pascal) a Ellie (Bella Ramsey) pouštějí v autě skladbu „Alone and Forsaken“ od Hanka Williamse. Píseň zazní také ve videohře, když Joel a Ellie vstoupí do Pittsburghu, a je také použita v prvním traileru k seriálu. (BROKEN_)
  • Kniha vtipov, z ktorej Ellie (Ramsey) číta, "No Pun Intended Volume Too" od Willa Livingstona, je presne rovnaká ako tá, ktorú používa vo videohre. Mimo boja Ellie vyťahovala knihu a čítala vtipy nahlas rovnako ako v tejto epizóde, pričom Joel (Pascal) reagoval podobne podráždene. Niektoré vtipy v seriáli sú dokonca presne tie isté, ktoré zazneli v hre, napríklad vtip o obálke, vtip o strašiakovi a vtip o hnačke. Craigovi Mazinovi sa páčilo použitie Elliinej knihy vtipov v hre a mal pocit, že jej zaradenie do série umožnilo efektívny vývoj medzi ňou a Joelom. (molcan2)
  • Perryho, jedného z Kathleeniných (Melanie Lynskey) mužov, hrá Jeffrey Pierce, ktorý vo videohre prepožičal svoj hlas a pohybovo stvárnil postavu Tommyho (Joelovho brata). (molcan2)