Když vedoucímu pobočky jeho upjatá sestra ve funkci generální ředitelky společnosti pohrozí, že jeho pobočku zavře, rozhodne se zachránit situaci velkolepým vánočním večírkem, na kterém by ulovil významného klienta, ale večírek se mu poněkud vymkne z rukou... (Freeman Ent.)

Videa (14)

Recenze (281)

Aljak

Režisérske duo Josh Gordon & Will Speck už dokázali priniesť zopár (konkrétne dvojicu) obstojných komédií, ktoré pútali originalitou a sem-tam sa na tom dokonca aj dalo zasmiať. O to väčším prekvapením pre mňa bola táto bezduchá a ničím výnimočná zlátanina párty vo vianočnom balení. Originalita nikde, komické mi to taktiež neprišlo, zato trápnosti tam bolo toľko, že by stačila aj na 5 ďalších bezduchých amerických komédií. Na tomto sa smiať bohužiaľ nedalo. Jedinou prednosťou tak zostalo kvalitné herecké obsadenie, inak nič. ()

Frajer42

Spoilery! Další komedie, do které se tvůrci rozhodli narvat milion divných lidí a ještě divnějších věcí, aby zakryli takřka až záporný obsah. Film zprostředkovává celkem krásný návod, jakým způsobem by měli lidé vést své firmy. Krachuje vám firma? Udělejte párty! Pozvěte si striptérky, DJs, opatřete si drogy a třeba i trůn z GoT. Že to firmu na nohy nepostaví, ale naopak ji ještě více srazí? Nevadí! Hlavně že bude zábava. Skutečně bude? Pár vtípků bylo vydařených, ale jako celek to byla bída. Neskutečně mě iritovala trapná kuplířka a ještě více ta trapná eskapáda s nabouráním do internetového rozbočovače, který měl za následek výpadek internetu v celém Chicagu. Pokud se rozhodnu natočit film, tak by nebylo od věci se trošku obeznámit s tím, jak věci fungují, co možné je a co už možné není. Velmi slabé dvě hvězdy. ()

oveckaoa

Už dlouho se mě nestalo, abych viděl komedii plnou tolikati nesympatických postav a trapného humoru. Už začátek je tak strašný, že jsem se málem poblil (chlápek se rozvádí a právník mu říká vyřídil jsem Vaši žádost bude Vás to stát všechny peníze a Váš barák a pak mu říká a zde je moje sazba). Kdyby to bylo celé o té pařbě dal bych aj 3 hvězdy, ale, že jsou do toho dávané ještě jakési prostitutky a cosi z internetem tak dávám jen 2 navíc nemám rád ničení bez důvodu. P.s. škoda, že se v těch autech všichni nezabili dal bych aj 5 hvězd. ()

campix

Pařba o Vánocích je pohodová podívaná na odreagování, které pouze zřídka překračuje hranice vkusu. Rozhodně tedy nijak nepobuřuje a jedná se teda o hodně pohodovou věc pokud potřebujete vypnout. Nepřekvapí nepříliš překvapivou dějovou premisou a velice vydařením obsazením. Určitě nehledejte nic víc. Svému účelu poslouží. Film, který má své publikum a nehraje si na nic jiného. ()

Fiftis

Snímka nabitá hereckými esami. V tejto snímke láka božská Jennifer Aniston svojimi sexi nôžkami v nylone. Rozhodne za ňou nezaostáva krásna Olivia Munn. Čo sa týka hudobnej stránky, snímka nás naladí na jednu stranu do vianočnej nálady a na druhú stranu do nálady na slávenie. Medzi vybrané sviatočné koledy patrí napríklad Jingle Bell Rock, We Wish You a Merry Christmas či O Holy Night a mnoho ďalších. Soundtrack je plný známych mien a piesní. Office Christmas Party je snímka nabitá veselou vianočnou náladou a bláznivými scénkami. Svojimi často už okukanými vtípkami spadá do kategórie bláznivých komédií. Office Christmas Party sa síce nikdy nestane kultovým vianočným snímkom ako je na príklad Láska Nebeská alebo Sám doma, ale na jednu či dve sezóny určite vydrží a stojí za to. Navyše je to tak trochu must-see pre tých, čo už si zažili nejaký ten firemný vianočný večierok. ()

Zajímavosti (3)

• Na konci natáčení v Atlantě se nábytek a rekvizity z filmu darovaly Nábytkové bance Metro Atlanta, organizaci, která bezplatně rozdává nábytek lidem, kteří se stěhují do stabilního bydlení a kteří byli dosud bez domova nebo byli oběťmi domácího násilí. (BMW12)