Mike letí do Kalifornie a v Hawkinsu se všechno zastaví kvůli mrtvole. Nancy hledá stopy a otřesený Eddie prozradí partě, co viděl. (Netflix)

Recenze (66)

-bad-mad-wolf-

"Jsou horší věci než duchové" aneb ST vysokou laťku neshazují. Bráchové Dufferovi mají zjevně rádi Stephena Kinga a v jejich seriálu je to cítit od začátku, nicméně tuhle sérii jako by King olízl o něco důrazněji (vše OK, pořád se neseme v rovině vlivu a citace, nikoliv vykrádání - tentokrát je cítit zejména TO a Carrie). Vecna frajer, hororové dusno narůstá, killcounter se pomalu a bolestivě otáčí. Jsme v tom zase - všechny série ST se rozjížděly poněkud nenápadně a tentokrát se už vážně vyloženě těším, jaké dějové exploze nás čekají. ()

DJ_bart

V čem mě Stranger Things nikdy nepřestanou udivovat je ten jedinečnej talent s jakým Duffer bros. dokážou perfektně vybalancovat famózní formální stylizaci, hororové prvky, autentickou 80's retro atmošku (You Spin Me Round!) a všechny melodramatický zápletky i podzápletky zabývající se vztahy mezi postavami. ()

kenkaku

Tak jestli to dobře chápu, původní sestava (i bubáci) jsou zcela navíc, protože tu máme nového bubáka a nové postavy, kterým dává zabrat. Proč tedy s nimi ale ztrácíme čas? Dojem z linky “Hopper” naprosto groteskní. Včetně vysvětlení jak ho Rusové našli… nebyl komplex náhodou plně obsazený US armádou? Linka “El” naprosto zbytečná a nesmyslně šponovaná do extrému… tedy pokud se neplánuje to vykrádání Carrie. Za mě tedy scenáristicky naprostá zoufalost. ()

Trevor

Strašná trauma liberálov zo Štátov nacistických a  ich vlastnej minulosti sa prejavuje najmä v rasizme zasadenom do roku 1986 - doslova sa to všade hemží funkcionármi v polícii či armáde, ktorí sú afroameričania, všetko v Štátoch je nádherne farebné a Rusko vyzerá ako žumpa ( v 90 rokoch sa v Sovietskom zväze či Československu USA zobrazovalo s fotkami z westernou a divokého Západu, aby sa sami Sovieti ukázali ako vyspelejší a ani teraz tomu nie je v Európskej múmii inak :-D) a pochopiteľne všetky zlé postavy sú bielej farby pleti...odhliadnuc od tohto a s prihliadnutím na výber skladieb možno autorom odpustiť to že iba posledných 8 minút je ozaj výborných a inak je to (pre niekoho určite skvelá) tínedžerská romanca... ()

HenryX018

Perfektní soundtrack a výbornou příběhovou linku v Hawkinsu totálně KAZÍ příběhová linka s Eleven. Jako vážně? Reálně to není ani vtipný, všechny scény s Eleven a jejími "šikanátory" vypadají a působí jako Wattpad fanfikce psaná 12 letou holkou, určená pro další 12 leté holky. Ale tohle se snad ani těm 12 letým holkám líbit nemůže... Ale DAMN, Psycho Killer... RUN RUN RUN RUN! ()

Zajímavosti (9)

• Události na kluzišti se konají 22. března. Ve stejný den má narozeniny Will Byers (Noah Schnapp). (KGBelik)
  • Když Robin (Maya Hawke) ukazuje seznam Ricků s účty ve videopůjčovně, pod číslem 10 je uveden Rick Sanchez, což je odkaz na populární animovaný seriál Rick a Morty (od r. 2013). (KGBelik)