Akce, výstřely z pušek! Hrdina s kytarou „El Mariachi“ je zpátky ve městě! Čeká vás závěrečná část westernové trilogie režiséra Roberta Rodrigueze s Antoniem Banderasem, Johnnym Deppem a Salmou Hayek! (Bontonfilm)

Recenze (471)

CheGuevara

Škoda tohoto neuctivého konce legendy. Jak už to s těmi pokračováními bývá, tak i Rodriguez si ukousl příliš tučné sousto. Ty tam jsou tolik brilantní přestřelky osamělého mstitele se stovkami gangsterů. Tady se nám do toho míchá Mexický prezident, jeho generálové, CIA a kdo ví co ještě. Velice osvěžující je aspon fakt, že nechal obživnout všechny svoje staré známe, takže si můžeme vychutnat opětovně drsně potetovaného Treja. Depp září a Robert Rodriguez mu v tom nijak nebrání, což může být jenom na škodu pro Banderase, který tak nějak zůstavá v pozadí celého filmu. Scénář je spíš slepencem jiných filmů, které by režisér taky rád někdy natočil. Tempo filmu je nestálé a ty akční scény už jsou tak nějak bez dechu a švihu. Na mstitele muzikanta jsem se těšil, ale toto je pro mě určitým zklamáním. Chtělo by se říct: "Snad příště". Ale raději: "Už žádné příště, prosím!" ()

Tom_Lachtan

Zábavná kravinka, která by byla mnohem zábavnější a lepší, kdyby se nesnažila být pokračováním Desperada a (el) Mariachiho, protože Antonio Banderas tu nepůsobí jako zmučený, osudem stíhaný charakter, ale jen jako znuděný vakovlk po odpoledním čaji a tak tu snad víc prostoru důležitostí, prokresleností i tím, kolik času na obrazovce stráví je tou opravdovou hlavní postavou Johnny Depp, který hraje něco mezi svejma divnejma, ale dobrejma rolema z devadesátých let a mezi úchylnými, makeupem překrytými divno-lidmy z éry po Pirátech z karibiku. Je to pořád zábavné, ale asi ne tolik, jako když jsem to viděl v deseti. ()

InJo

Spousta skvělých scén (hlavně těch akčních) a momentů, ale pohromadě to nedrží ani trochu. Mohl to být ultimátní tříhodinový velkofilm, kde by pomalejší dějové scény střídaly rychlé akční, ale je to jen bez větších problemů koukatelná slátanina několika žánrů a stylů. Rodriguez asi nemá rád dlouhé filmy, ale přitom toho chtěl sdělit (během krátké stopáže) strašně moc, ve výsledku mi však ale jen potvrdil, že Johnny Depp je jeden z nejlepších herců současnosti (to jsem už ale stejně věděl), že Banderas má neskutečné charisma (to jsem taky dávno věděl) a... a pak už vlastně skoro nic. Velmi dobré v jednotlivostech, mizerné v celku. 60 % ()

choze

"MÁM MU ZLÁMAT PRSTY?" - "UŘÍZNI MU JE." - "JÁ SI DĚLAL SRANDU." - "JÁ NE." Rodriguez nikdy nebyl dobrý scénárista, ale tady už nesere jen na postavy a příběh, ale i na akční scény, kterých je sice hodně a blýsknou se několika fajn vychytávkami a hláškami, ale jsou krátké a nadsazené tak, že už to ani není zábava a tak celý ten hvězdně obsazený béčkový guláš mírně nudí. Určité rozčarování plyne i z upozadění Mariachiho na úkor Deppovy postavy, jeho otravného potemnění a zmelancholizování a odkráglování Salmy Hayek. Každopádně víc mexických akčních filmů! ()

Shadwell

Na scénáři se evidentně nepodílel jeden člověk, ale Rodriguez si jich přizval rovnou deset. Jistě, kdyby pan režisér místo mrkání po Salmě Hayek alespoň zamakal na akci a atmosféře, dal by se odbytý příběh přejít. Nestalo se. Vrcholem je závěrečná rozepře, kdy se městem proháněj džípy, vzduchem frčejí náboje do poskakujících kaskadérů a celý se to tváří jako děsně švihácká akce, jenomže u toho „tváření se" film i zůstává. Obávám se, že tenhle zmetek by nezachránilo ani sto Johnny Deppů. ()

Zajímavosti (21)

• Scénář měl 45 stránek. (Karlos80)
  • Rovnako ako dej filmu, tak aj celé jeho natáčanie prebiehalo v Mexiku. (MikaelSVK)