Náš kamarád Paddington se už šťastně usadil s rodinou Brownových a je oblíbeným členem místní komunity. Aby mohl koupit ten nejlepší dárek ke 100. narozeninám jeho tety Lucy, začne pracovat. Cesta za dobrodružstvím začne, když je tento dárek ukraden... (Vertical Entertainment)

Videa (10)

Recenze (208)

druhý Paddington navazuje tam kde v první díle skončil a opětovně nabízí roztomilou,hravou a zábavnou rodinou podívanou,která tentokrát nabízí mnohem víc i pro dospělého diváka.Je tu mnohem méně dětských vtípků a zároveň je tu nejen výborný Grant nebo Gleeson,ale hlavně skoro až Andersonovská poetika.Prakticky všechny scény z vězení a některé postavy jsou až absurdní a rozhodně by se ve filmech Wese Andersona neztratily.Za tohle u mě určitě body navíc...80% ()

kaylin

I když jsem si myslel, že to na první film nemůže dosáhnout, příběh byl celkově docela zajímavý a hezky bláznivý, a navíc se zde objevují postavy, které jsou prostě skvělé, především pak proto, jak se je podařilo zahrát skvělým britským nebo irským hercům. Místy je to prostě krása pohledět, je to zábavné, ale i dojemné, pokud je to potřeba. ()

CatcherBlock

Krásná rodinná podívaná s roztomilým medvídkem, krásnými kulisami Londýna a perfektními efekty. Jede se na vlně výborné jedničky, přičemž tady je toho ještě více. Je to akčnější, dobrodružnější, asi i vtipnější a celkový dojem je tak ještě lepší, než minule. Bavilo mě to každou minutu, nemá to hluchá místa a herci jsou velmi dobří. Je tady vážně dokonale zakomponována neopakovatelná atmosférická jedinečnost Londýna, který nikdy neomrzí, společně s rodinnými hodnotami, silou přítelství a láskou. Všichni jsou tady sympatičtí a takový, že by se k nim člověk hned nastěhoval, nebo s nimi chroupal sušenky s čajem v teple rodinného krbu. Dýchalo to na mě celou dobu velmi hezkou atmosférou, takovou mírumilovnou, což je v době, kdy je v každém filmu zabíjení, násíli, sex, krev a drogy velmi jedinečné a osvěžující. Dávám 90% a chci třetí díl. ()

Martrix

Prvního Paddingtona mám čerstvě v paměti, viděl jsem ho včera, takže srovnání se samozřejmě nevyhnu. Toho co se mi líbilo, totiž ta bezelstná hravost, je v pokračování méně. Ale nijak to nevadí, protože děj je tentokrát nápaditější a dobrodružnější, ale především...podařilo se dodat správného padoucha s tváří Hugha Granta. Padouši mu evidentně od té doby přirostli k srdci, protože jejich sbírku úspěšně rozšiřuje. Nic proti Kidmance, herečka je to jistě dobrá, ale v jedničce byla její postava jen plochá karikatura s přízemním motivem. Abychom jí ale nekřivdili...samozřejmě to jde na vrub scénáře. Grantovi to naopak parádně sedlo, jeho postava byla skvěle napsaná i pojatá a bylo radost ho sledovat. Paddington 2 disponuje i spoustou dalších zajímavých hereckých jmen, takže v tomto ohledu je rozhodně na koho se koukat (uváděný rozpočet 40 mil. USD se zdá být vzhledem k obsazení, ale především velmi slušné výpravě neuvěřitelný). Za mě se tak pokračování dobrodružství medvěda v Londýně povedlo oproti jedničce o dost lépe. Typický rodinný biják v tom starém poctivém duchu, jakých se už moc nedělá. Decentní humor a akce dávkované tak, aby malé diváky rozdováděly tak akorát a současně laskavost a emoce v míře, která je přiměje se zase zklidnit. Věřím, že z kina odcházeli rodiče spokojeni snad jen o malinko méně, než jejich potomečci. ()

Hollohlaway

Asi u mne zmizel ten jůů efekt (ne, wow vážně psát nebudu) z prvního dílu. Bylo to roztomilé, bylo to britské a dobře zahrané. Brendan Gleeson a Hugh Grant byli dokonce skvělí. Ale kromě scén z vězení jsem nějak postrádal víc absurdity a humoru, barevné reálie Londýna jsem už viděl. Obsazení ale zůstává největší devizou filmu, holt už jsem to asi ale tak nějak čekal. ()

Zajímavosti (16)

• Z prezlečení, ktoré nosí vo filme Hugh Grant, bol jeho najobľúbenejší ten mníšky. (megajalec)
  • Film mal ísť do distribúcie na území Spojených Štátov pod hlavičkou Weinstein Company a Dimension Films, ale po obvineniach zo sexuálneho zneužívania proti zakladateľovi Harveyho Weinsteina, sa spoločnosti Heyday Films a StudioCanal začali obzerať po ďalšom americkom distribútorovi. Verili, že film pre deti by nemal byť spojený s Weinsteinovým škandálom. (Scraffy)
  • Celosvětová premiéra proběhla 5. listopadu 2017 v Londýně. (Varan)