Hannah svou posedlost Ulrichem nechá zajít až příliš daleko. Cizinec požádá Reginu o doručení důležité zásilky. Martha se nemůže rozhodnout mezi Jonasem a Bartoszem. (Netflix)

Recenze (29)

Frajer42

Zdejší hodnocení nelže a tato epizoda byla skutečně doposud nejlepší, a to zejména proto, že se konečně poprvé něco vysvětlilo a podivné události předchozích dílů se začínají propojovat. Celkově mě seriál již baví podstatně víc než dříve, protože se místy dovedu orientovat dokonce i v milionu postav. Seriál si připravil poměrně dost filosofickou půdu, takže doufám a věřím, že si tento tón udrží a nesklouzne časem k nějakým laciným vysvětlením. [75 %] ()

Dr. Hawkeye

Pravda, začínám se obávat, aby to neskončilo vichrem z hor, tedy asi nějak jako - Nemohu tomu uvěřit, vždyť tys mi, švagře, říkal... - Nejsem tvůj švagr. - Ne? - Jsem tvůj bratranec. - To ovšem mění celou situaci. - Ne tak docela. Já totiž nejsem tvá teta. - Ty nejsi má teta, tetičko? - Ne. Jsem tvoje vzdálená snacha. - Ale v tom případě jsem tě obelhal, tatínku. - Nedělej si výčitky, milý synu. Já totiž nejsem tvůj otec. Jsem tvůj syn. - A maminka? - To je babička z otcovy strany... ... Zkrátka: "To je hrozné. Jsem tedy úplný sirotek. Ale nevadí. Hlavně, že jsem konečně poznal pravdu!” ()

Sany33

Príbeh: Prvá polovica dielu je ako zle zostrihaná telenovela z dediny na západe Nemecka, kde každý každého pozná a tak sa tam melú vzťahy jeden cez druhý. Druhá polovica je už o niečom inom. Spoznávame Noaha a Mikkelovu budúcnosť alebo prítomnosť a tajomného cestovateľa, ktorý Jonasovi postupne ukazuje cestu. Prevedenie: Ja to beriem tak, že tam tá vzťahová časť jednoducho musí byť aby z diváka dostali tvorcovia tú potrebnú emóciu. 91% ()

FeriusParfax

Konečně epizoda, která mě celkem i vtáhla. Hannah, jakožto bláznivá zamilovaná ženská se asi ještě postará o pěkné čóro. Celkem se mi líbí výběr mladších kopií herců. Už se pomalu začínají rozkrývat nějaké otázky, přestávám být zmatená a orientuji se v postavách. Jsem zvědavá, kdo se vyklube z neznámého cizince. ()

Stále mám dojem, že by to išlo aj svižnejšie, ale Dark je aj tak vťahujúci, skutočne temný a vzbudzuje očakávania do budúcnosti. Obe časové roviny sa začínajú pravidelnejšie prestriedavať a občas sa musíte sústrediť na to, ktorú sledujete, pretože tá atmosféra je v podstate rovnaká. Vedecké, filozofické a náboženské reči o čase, vesmíre a tak podobne naberajú na intenzite a som veľmi zvedavý, kam budú smerovať. ()

• Ke konci epizody hraje píseň „Me and the Devil“ od rakouské hudebnice Soap&Skin. (Doomcourier)