Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pochoutkový nebo hermelínový? Sníst, co si člověk nadrobil? Zabalit? Lenka (Eliška Křenková) přijede do Prahy za svým chlapcem, ale hned z kraje romantické večeře od něj dostane nehoráznou nabídku, kterou nemůže řešit jinak než útěkem. Ostatně útěky jsou pro Lenku typické, jak se postupně ukáže. Poslední spoj domů ujede před nosem, další pojede až ráno, co celou noc v Praze? Kousek od nádraží Lenka narazí na Nonstop lahůdky a rozhodne se uklidnit jídlem, což je pro ni taky typické. Postarší majitel Lahůdek Karel (Miroslav Krobot) taky vypadá, že má nějaký problém. A zatímco Lenka svoje problémy řešit neumí, ty cizí řeší okamžitě. (Česká televize)

(více)

Recenze (116)

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

U druhého dílu čtyřdílného televizního cyklu je hned na první pohled jasné, že pod každým z příběhů je podepsán jiný tvůrčí tým. Po ženském ztvárnění citlivého tématu na nás Jan Hřebejk vyrukoval s živelným mixem Zelenkovské absurdity, osobitosti Dejvického divadla a americké crazy komedie stylu, co všechno se může stát jedné noci. Klasický Krobot (rád bych ho už viděl v jiné poloze), chemie, která mezi ním a Eliškou Křenkovou funguje a jejich rozdílné pohledy na řešení problémů. Dále mi dejte lahev rumu, deset deka lahůdkového salátu, několik specifickým postaviček a máme menu, které jen tak v každé večerce neseženete. ()

Stružák 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Já mám jako Krobota rád, hodně!, ale přiznám se, že už bych si přál vidět nějakou roli, kde se bude tvářit trošku jinak. 😀 Stejně jako v předchozí epizodě, i tohle mi přijde fajn, slušně odvyprávěný, zahraný, ale je to strašně, ale strašně zapomenutelný. Párkrát jsem se i zasmál, to jo, ale nevidím nejmenší šanci, proč bych si měl tenhle díl (a možná selou sérii) pamatovat nebo dokonce pustit někdy znovu. ()

Reklama

Mara97 

všechny recenze uživatele

Konečně jsme se u nás dočkali filmu jak od Kaurismäkiho, role Karla byla pro Krobota snad přímo napsána. Non-stop lahůdky jsou zábavné, skvěle se na ně dívá, i když chvílemi je až otravné, jak se hlavní postavy stále "náhodou potkávají". Právě náhodná shledání a až naivně propojené příběhy jsou hlavní slabinou filmu, protože působí strašně prvoplánově. A Lenka potkala za večer revizora častěji než já za celý život. ()

Lupes 

všechny recenze uživatele

Tenhle pán už je za zenitem a to, co dnes předvádí, tu už kdysi bylo, v jeho podání navíc mnohem lépe. Nechci se rozepisovat o málo uvěřitelném jednání postav, dialozích a vyvoněných bezďáčích, důležitější je, že celé to mezilidské odcizení zrcadlící se ve vztahových podivnostech rezonovalo v devadesátkách. Dneska už neoslavujeme ani podivnosti, neb máme dobu bohatejch hypsterskejch singl-smradů, který si nomádujou po světě a pod Nuselákem je nepotkáte. Ale za zachycení noční Prahy si to minimálně jednu * zaslouží. Dal bych ji i za Navarovou, jenže nejen tu pan režisér pouze okopíroval z dávné minulosti. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

„Jak dlouho už spolu takhle…zpívaj?“ Nečekal jsem, že mi tato povídka tak sedne. Bavila mě už atmosféra, vhodně podpořená hudbou, ale hlavní důvodem pro zhlédnutí jsou postavy a herecké výkony Elišky Křenkové a Miroslava Krobota. Oba byli naprosto skvělí a já osobně bych dokázal to jejich putování s rozhovory sledovat celé hodiny. Nejen, že byly jejich dialogové výměny opravdu vtipné (a některé hlody by se daly tesat), ta dvojka mezi sebou měla sice prazvláštní, ale fungující chemii. A jako veliké plus vidím to, že ostatní postavy jim to nijak nekazí (zpívající manželka, vyčůraný bezdomovec, „zaskakující“ lahůdkář, nedůsledný revizor, flirtující barmanka)…tedy s výjimkou přítele, ten se příliš nepovedl. Škoda jistého rozmělnění ke konci a trochu drhnoucích (celo)rodinných výstupů, ale v případě takhle svěžího příběhu nad tím rád přimhouřím oko a přispěju slabším plným počtem. „Co na mě tak koukáte?!“ - „Já jsem zvyklej koukat tím směrem ven z vokna a teď tam stojíte, tak…koukám na vás. Můžu koukat na kuřata...“ ()

Galerie (41)

Zajímavosti (5)

  • Při objednávce v bufetu „Deset deka pochoutkáče“ obsluha (Karel nebo jeho manželka) nikdy požadované množství salátu neváží (přestože před ním na pultě stojí digitální váha) – vždy nabírá lžící přímo na talíř nebo do kelímku a bez zvážení podává zákazníkovi. (dogma97)

Reklama

Reklama