Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pochoutkový nebo hermelínový? Sníst, co si člověk nadrobil? Zabalit? Lenka (Eliška Křenková) přijede do Prahy za svým chlapcem, ale hned z kraje romantické večeře od něj dostane nehoráznou nabídku, kterou nemůže řešit jinak než útěkem. Ostatně útěky jsou pro Lenku typické, jak se postupně ukáže. Poslední spoj domů ujede před nosem, další pojede až ráno, co celou noc v Praze? Kousek od nádraží Lenka narazí na Nonstop lahůdky a rozhodne se uklidnit jídlem, což je pro ni taky typické. Postarší majitel Lahůdek Karel (Miroslav Krobot) taky vypadá, že má nějaký problém. A zatímco Lenka svoje problémy řešit neumí, ty cizí řeší okamžitě. (Česká televize)

(více)

Recenze (116)

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nonstop lahůdky jsou takové malé velké televizní divadlo. Všechny postavy mají propojené osudy, nevzdalují se příliš daleko od sebe a celé to stojí a padá na dialozích o smyslu života. Jako nápad to není špatné, taková dvojice Kopta/Sedláčková má v sobě výrazný komický potenciál, ale za hranici parodie se naštěstí nepropadnou. Pro milovníky toho méně podbízivého obsahu na ČT ideální volba. ()

zette 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Misty jsem mel pocit, ze se divam na Kaurismakiho v ceskem prostredi a s nasimi herci. Podobne zfilmovanych pribehu, kdy se vsechny postavy protnou, jsem jiz videl nekolik. Ono to muze pusobit uz moc sroubovane, ale na divaka to vesmes zapusobi... Minimalne postavu revizora bych vypustil. Krobot si hraje porad to svoje, ale me bavi. Dobre natoceno, dobre zahrano. Kdyby mel Hrebejk cich na scenare, je dnes minimalne u nas za hvezdu, jakou byl pred dvaceti lety... ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Náhoda spojení po stav je tedy trochu umělá, ale výborně se pak daří galerii soukromých úletů ve stylu Knoflíkářů nebo Samotářů. Včetně „sexy mumlání“, které skvostná Hana Seidlová coby barmanka ocení na Krobotově parohatém mimoňovi, ale hlavně díky dialogům s vyváženým dávkováním humoru a soucitu. Mladičká provokatérka s bathohem hledající pevný bod v životě je tedy v mnoha filmech. ()

P_Soar 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zatím těžko nacházím slova - takovou pecku bych opravdu nečekal, i když už minulý díl série byl dobrý. Skvělý scénář, pointa, dialogy, vývoj postav...všichni herci ve svých rolích výborní. Hodně lidí se v tom myslím poznalo. Nejlepší Hřebejkův film...o parník! Je to však především zásluha autora scénáře a také režiséra Tomáše Pavlíčka, který umí napsat ikonické scény jako třeba tu u pumpy, které se divákovi vryjí hluboko do paměti. Téma tápajících a hledajících lidských bytostí (což je koneckonců snad každý z nás) umí vyjádřit brilantně se skutečným porozuměním. To stejné se mu podařilo i v jeho Chatě na prodej natočené rok před touto lahůdkou. ()

Lupes 

všechny recenze uživatele

Tenhle pán už je za zenitem a to, co dnes předvádí, tu už kdysi bylo, v jeho podání navíc mnohem lépe. Nechci se rozepisovat o málo uvěřitelném jednání postav, dialozích a vyvoněných bezďáčích, důležitější je, že celé to mezilidské odcizení zrcadlící se ve vztahových podivnostech rezonovalo v devadesátkách. Dneska už neoslavujeme ani podivnosti, neb máme dobu bohatejch hypsterskejch singl-smradů, který si nomádujou po světě a pod Nuselákem je nepotkáte. Ale za zachycení noční Prahy si to minimálně jednu * zaslouží. Dal bych ji i za Navarovou, jenže nejen tu pan režisér pouze okopíroval z dávné minulosti. ()

Galerie (41)

Zajímavosti (5)

  • Při objednávce v bufetu „Deset deka pochoutkáče“ obsluha (Karel nebo jeho manželka) nikdy požadované množství salátu neváží (přestože před ním na pultě stojí digitální váha) – vždy nabírá lžící přímo na talíř nebo do kelímku a bez zvážení podává zákazníkovi. (dogma97)
  • „Já tyhle klasické chlebíčky nemám ráda! Jedině vajíčkový, ten můžu. Byla to pro mě trošku výzva se jimi cpát, a ještě ke všemu ve tři ráno,“  prohlásila Eliška Křenková o scéně z lahůdek. (Duoscop)

Reklama

Reklama