Život bankovního manažera se obrátí vzhůru nohama, když ho kamarád navede, aby předstíral smrt a vydal se za dobrodružstvím. (Netflix)

Recenze (92)

eraserhead666

Asi nejsilnějším pocitem je, že zklamání z tragického The Ridiculous 6 je zapomenuto. Taky mě těšilo, že se Sandler po delší sérii vykašlal na nějaké echt rodinné hodnoty a věnoval se tentokrát individuální krizi středního věku. I když i ta rodina tu občas vykoukne. Faktem je, že Sandler měkne, ale tady si udržuje hladinu humoru na příjemné výši. Dvojka se Spadem mu sedla, klidně bych dal nějaké pokračování. Guzmán tradičně nakládá (prakticky až doslova), NIck Swardson konečně v roli, v níž jsem ho málem nepoznal a pořád se mi nechce věřit, že to byl opravdu on. Mrzela mě slabší ženská účast (Sandler si vždycky dosadil nějakou známou micinu, tady nic - ale pěkné byly, to zase jo). Pobavil mě lehoučký odkaz/vzpomínka na um Zohana. Pořád ještě příjemná sandlerovka. ()

majec4

Tak mna tato sandlerovka celkom bavila. Nebyt tej zapletky s vdovou, mimochodom Patton bola velmi sexy, tak by som siel mozno aj do 4*, lebo bolo to svieze a vtipy fungovali. Neskor v deji to uz bola dost trochu zlatanina, lebo z blbej komedie bolo zrazu tazke krimi o vrahoch a liecbe rakoviny.  Aj napriek takemu zamotaniu ma to bavilo a ocenujem niektore napady. Ten gymnasta nemal chybu fakt, budem na neho dlho pamatat. Posledne co som videl od Sandlera, Murder Mystery (2019) , tak ma to vobec neoslovilo, ale toto je opat moja salka kavy. ()

Xmilden

První půlhodinka by se dala označit z fleku za zdařilou Sanlerovku. Dokud naši dva kamarádi bezmyšlenkovitě blbnou, spokojenost. Jenže film má větší ambice než ukazovat péra, kozy na moři nebo kopat fotříky do břicha. Což je bohužel škoda. Druhá polovina je mnohem vážnější a filmu to samozřejmě neprospívá. Spade není zase tak špatnej komediální herec jak jsem si myslel a Sandler když chce dokáže zahrát solidního Macho. Speciální dík ale patří opět krásné Paule Patton a hlavně v menší roli opět skvělému Guzmánovi. Když bych si někdy mohl natočit film, chci ho tam samozřejmě mít. 60% ()

Martrix

Mám rád černý až nekorektní humor, ale i ten musí mít nějakou úroveň. Jinak je to trapné, nebo ubohé vtipkování pro zamrzlé puberťáky. Ten boratovský humor tady nefungoval i proto, že se tvůrci rozhodli namixovat za vlasy přitažený příběh s kriminálkou, která bude mít navíc i jakýsi přesah. Ve výsledku je to ale jen vtipuprostá zvrhlovadina. Mimo můj vkus. ()

ScarPoul

Som prekvapený že Netflix dáva toľko peňazí na toto. Najhoršie na tom je, že je to už vyprázdnenosť. Na 10 zlých Sandlerových filmov príde jeden dobrý. Poslednú dobu ale toto nie je ten prípad. The Do Over začínajú celkom zábavne ale všetky konflikty, ktoré to posúvajú na úroveň nejakého hodnotového buddy filmu to v zásade podkopávajú. Hlavne svojou nelogickosťou a akčnou líniou. Poteší Paula Patton v naprataných šatách a aj sympaťák Spade, ktorý si zase strihol zbytočnú úlohu. Pozerateľné, ale takto si zábavu nepredstavujem. ()

• Natáčelo se v Savannahu (USA) a v Portoriku. (kellne)