Odvážná loupež svede dohromady nejlepšího experta FBI na chování zločinců (Dwayne Johnson) a dva znepřátelené gangstery (Gal GadotRyan Reynolds). Tady půjde do tuhého. (Netflix)

Videa (22)

Trailer 26

Recenze (630)

Chrustyn

Dwayne Johnson hraje Dwaynea Johnsona, Ryan Reynolds, Ryana Reynoldse, Gal Gadot to sluší a Thurber režíruje jako Thurber. Netflix si za svou dobu existence vybudoval takovou pověst jako třeba Apple, což znamená, že nepřekvapí tím, co vydá. Red Notice je vcelku snesitelná kombinace Dannyho Parťáků (a jiných lupičských/podvodnických filmů) a se zavřenými oči Indiana Jonese se špetkou Mission Impossible. Často se zde cestuje nebo se před někým utíká. Jsou zde luxusní vily, luxusní fára a neluxusní vězení s rezavou helikoptérou. Akce jako takové je minimum, ale divák má pocit, že se zde pořád něco děje, přestože nikdy nepřijde žádné překvapení nebo jakákoliv výbušná, oku lahodící scéna. Neustále jsou zde náznaky, že to konečně přijde, ale nic a když se utíká z vězení, nečekejte ani nic sofistikovaného nebo dokonce výbušného. I přes kritiku jsem se docela bavil a neurazilo mě. Jen zde nic nejede nad 50%. Ať je to neustálé pošťuchování, kdy čekáte nějakou pořádnou hlášku nebo akční scény, kdy očekáváte tu parádní bitku/výbuch/honičku/přestřelku. Nikdy to nepřijde ale ty dvě hoďky se přežít dají bez větších bolístek a když si v hlavě projedu všechny Made in Netflix filmy, vychází Red Notice více než dobře. ()

Malarkey

Ne, nejdřív ze mě mluvilo totální nadšení a asi chtíč po nějakém upřímném dobrodružství. I proto jsem filmu okamžitě napálil čtyři hvězdy. Jenže přes noc jsem pořádně nespal a pořád přemýšlel nad tím, proč ten film je tak strašně sterilní. Jasně, Netflix a jeho nejdražší film udeřil na diváky celého světa v neskutečné míře. To, že je nejdražší za to podle mě hlavně může The Rock a Ryan Reynolds, kteří aktuálně strašně táhnou. To, že mluvíme o nejdražším filmu Netflixu totiž není ve výsledku moc vidět. Akce není kdovíjaká, dvě třetiny filmu se sice odehrávají různě po světě, ale také ve většině případů různě po interiérech, takže i když tu Ryan Reynolds popískává melodii Indyho, pořád tomu chybí nějaký výraznější nákop, který by začal opravdu upřímně bavit. No a když už se schyluje ke konci a konečně se přidá i trošku té archeologie, která k podobným filmům patří a tady většinu času zatraceně chybí, tak tu tvůrci začnou s takovými příběhovými točkami, až se Vám z toho udělá blivno. Pořád ale musím uznat, že přesevšecko se jednalo o čirou zábavu, béčkovou, o nějakých třech vejcích vlastně o hovně, ale pořád zábavnou natolik, abych si ji užil. Jednoduchý recyklát těžící z popichování The Rocka a Ryana Reynoldse. Dvou nejhvězdnějších hvězd akční komedie současnosti. ()

Hild

Docela se divím, že si tohle Netflix nedokázal více pohlídat. Film měl totiž všechny předpoklady stát se velice fajn a zábavným blockbusterem, jenže k tomu mu chybí jakákoliv svižnost, lehkost a přirozenost. Scénář je děsně laciný a nemůžu uvěřit, že ten film stál skutečně 200 miliónů, ty peníze na tom fakt nejdou až tak vidět. Akční stránka totiž vůbec není oslnivá, některé momenty jsou vyloženě ošklivé (scéna s býkem v aréně) a lokace taky nejsou extra využité. Ve své podstatě film, který neurazí, ani nenadchne, nevadilo mi u toho trávit ty dvě hodiny, ale už teď mi je jasné, že za pár dnů si film vůbec nebudu pamatovat. ()

D.Moore

Bezproblémový film, pro mě až překvapivě. Dwayne Johnson a Ryan Reynolds jsou totiž nečekaně výborná komediální dvojice a ačkoliv ani jeden z nich za celou dobu takřka neopustí svoji oblíbenou škatulku, vůbec mi to nevadilo, protože jsou přesvědčivě zábavní a ne trapní. A Gal Gadot s nimi úspěšně drží krok a není jen hezkou tvářičkou k ničemu. Jednoduchost zápletky maskuje Red Notice pestrou paletou situací, do nichž se všichni  tři dostávají, a také tím, že si film dělá legraci i sám ze sebe. Když například jedna scéna začne připomínat něco jako Indianu Jonese, buďte si jisti, že si za chvíli někdo začne pohvizdovat fanfáru Johna Williamse a akční scéna, která náklonnost k Indymu potvrdí, číhá za rohem. Líbilo se mi, že scénář netlačí na pilu, nepotřebuje vtipy za každou cenu, je nápaditý a ačkoliv cituje či připomíná kdeco (scéna s lešením by se hodila do Pirátů z Karibiku atd.), nevykrádá a je, nebo se snaží být, co nejvíce originální. Takhle nějak jsem zkrátka chtěl být spokojený třeba s Armádou zlodějů. ()

cheyene

Fajnová oddechovka, které svědčí jak námět, tak zpracování, tak i herecké obsazení. Dwayne Johnsona mám posledních několik let v oblibě. Red Notice občas s logikou zaškobrtne, akce je samozřejmě přitažená za vlasy, ale coby relax a nenáročná podívaná funguje skvěle. Pojetím se blíží Indianu Jonesovi (pochopitelně na něj ani zdaleka nemá), Kingsmanům, Laře Croft a snad i lehounce bondovkám, zejména však hudebním motivem, jenž z 007 hodně čerpá. Lepší než současné silvestrovské estrády či co to dnes (31.12.2021) v té televizi vlastně běží (nepočítám čt2 a Sedm statečných, to by byla dobrá volba :) ()

Zajímavosti (39)

• V závere filmu si strihol cameo Ed Sheeran, keď na svadbe spieva pieseň "Perfect". Keď je krátko na to zatknutý, snaží sa urobiť dojem a hovorí, že hral v Hre o tróny. Aj v tej si Ed strihol cameo. (ČSFD)
  • Snímek se měl původně natáčet na mezinárodních lokacích, kvůli pandemii COVID-19 se však natáčelo jen v ateliérech v Georgii, kde vzrostly obří kulisy. A kvůli autentičnosti vyrazil štáb na jeden týden, a to bez hlavních hvězd, do Itálie. (ČSFD)