Epizody(8)

Recenze (157)

filmmovier

Od Disneyho je lepší jen Rogue One (o mnoho řádů), jinak ale Mandalorian celkem snadno překonává celou novou trilogii i Solovu sólovku. Přesto to ale na pět hvězdiček zatím není (a do druhé série si je schovám velmi rád). Největším kamenem úrazu je stopáž, která je prostě šíleně krátká, a než se děj jednotlivých epizod (povětšinou skutečně epizodických) rozjede, je konec. Poslední dva díly sice už na pět hvězd dosáhly, protože těm už nechybělo fakt nic, zbytek byl jen nadprůměrný, tu více, tu méně. Atmosféra je ale už od začátku absolutně parádní a správě starwarsovská. Totálně to připomíná originální trilogii, je to špinavé, westernové, s luxusní hudbou a akce, když už se rozjede, je taky špičková. A pak je tu samozřejmě Baby Yoda, nejroztomilejší stvoření ve všech známých galaxiích, které totálně okouzlilo i mně. Disney ho patrně vymyslel jen kvůli penízkům, ale tohle mu absolutně vyšlo, protože je skvělý i jako postava! A Mando je taky dobrej. Tohle je rozhodně způsob jak dělat Star Wars a byl jsem fakt překvapenej, co ze seriálu ve výsledku vylezlo. Věřím, že druhá řada bude ale ještě lepší. A taky si myslím, že Jon Favreau by měl šéfovat celýmu Lucasfilmu místo KK! Protože tenhle seriál (a i Obi-Wan co se týče režie) je ve správných rukou! 85% za 1.sérii. ()

Melios

Všetko ,čo Star Wars toto desaťročie posral ,to dokázal Mandalorian opraviť behom ani nie mesiaca od premiéry. Viem ,že vám sequel trilogy zarobí viacej ako toto ,ale nemohlo to vyzerať takto Disney? Ak táto celá prvá sezóna mala byť kampaň typu prečo si predplatiť Disney+ ,potom sa vám to podarilo. SHUT UP AND TAKE MY MONEY! Chcem viac takéhoto obsahu! Vlastne nie nechcem, ja o to ŽIADAM! ()

drackula

Po epizóde IX som bol zo sveta SW a z jeho fandomu tak znechutený, že som dlhodobo ignoroval všetko, čo sa okolo tohto univerza riešilo. Keď však prišlo Disney plus aj na Slovensko, povedal som si, že všetok ten hype okolo Mandaloriana určite nebude náhoda. A tak to bola moja prvá voľba na tejto platforme. Mandalorian ma príjemne prekvapil najmä westernovou atmosférou. Príbeh sa pomaly budoval a finále potom všetko krásne spojilo. Som nadšený a svet SW je pre mňa opäť lákavý. Disney plus ()

Kaka

Pro fandy SW must see záležitost. Dobrý side-kick od klasických filmů, který je kvalitativně poměrně vysoko, někde na úrovni Rogue one. Má svěží a nevtíravý humor, sympatické postavy a Mandaloriana, kterému se po celý čas snaží tvůrci nenápadně dát jakýsi mystický rozměr hvězdného lovce a nejlepšího válečníka galaxie. A vlastně to i docela funguje. Herecky rovněž dobré. Gina Carano je trefa, stejně jako Werner Herzog s jeho chraplákem. Young Yoda je vlastně scénáristicky výborný nápad. Dvojku sem. ()

Cermbo

Málem jsem už na univerzum Star Wars po paskvilu nové trilogie od Disney zanevřel. Tvůrci seriálu "The Mandalorian" ukázali, že když se chce všechno jde. Taika Waititi nebo Jon Favreau se zde viditelně podepsali a vedení Disney by mělo hodně rychle těmto borcům (a dalším, kteří na tomto díle pracovali) svěřit hlavní filmy a vyhodit ty idioty, kteří způsobili zkázu epizod VII - IX + pošpinění celé ságy. Že paní Kathleen Kennedy? Osm krátkých, ale záživných dílů tohoto seriálu zobrazuje svět Hvězdných Válek, tak jak si fanoušci přejí a tak, jak má vypadat. Nostalgie a silná atmosféra je tu cítit až za roh, ať už to je kvalitní scénář, herecké výkony i sympatické postavy (které zde poměrně přirostou k srdci), napětí, efekty, odkazy nebo povedená akce. Proč mi zde stormtroopeři přijdou nejpovedenější ever? Jak jsem nakousl hlavní hrdina je sympaťák a Baby Yoda? Kapitola sama o sobě. Inovace s velkým I, tohle se prostě povedlo. Narozdíl od velkých filmů Mandalorian není tak konzervativní, právě naopak - nebojí se přicházet s komplet novými nápady, což zde klape na výbornou. Troufám si říct, že velký fanoušek SW tu moc nedostatků nenajde. Sice rozjezd byl dost pozvolný, něčemu se mohl věnovat větší prostor, zároveň je znát, že je mířeno i hodně na mladé publikum ale to zas tak nevadí. Jako celek vše téměř perfektně zapadlo a znovu je třeba říct, že tentokrát Disney/Lucasfilms atd... vsadili opravdu na správného koně. Těším se na druhou sérii, nové inovace a nápady, i jak bude celý příběh Manda s dítětem pokračovat. V celém Mandalorianovi je prostě cítit srdce, nikoliv dolary. Snad se Obiwanovo seriálu poštěstí a dotáhne to na 5 hvězd! ()

Zajímavosti (34)

• Oči Jawů na planetě Arvala-7 jsou více červené, zatímco ti na Tatooine je mají do žluta. (NiWi)