Loki zjišťuje, jaké má stíhaná Varianta plány s TVA. Má však vlastní plán, který změní osudy obou. (Disney+)

Recenze (72)

darkrobyk

Co je láska? To raději nechtějte vědět.... I když akce přibylo, tak nijak odvázaný nejsem. Tedy, klidně ať si pořád povídají, ale ať jenom proboha nežvaní. Ani poetická vsuvka o lásce mě za srdce nechytla. K tomu levný ošuntělý vizuál, který by dnes u TV seriálu člověk nečekal. Ten měsíc snad byl namalovaný na skle, jenže efektu opravdovosti jako ve StarWars nedosáhl. Ok, jsou to levné pixely...možná namalovaný by právě vypadal líp. Nejvíce mi ale vadí, že s žádnou postavou se nedá ztotožnit. Kdyby už byl Loki alespoň větší hajzl, když nic jiného... ()

bezvim

Oproti dvěma předchozím dílům byly v tomto ty dialogy a práce s postavami opravdu příšerné. Moc moc doufám, že je na vině Bisha K. Ali. Na IMDB je toto jméno podepsané jen pod tímto dílem. Snad se ty další vrátí kvalitativně zpět a bude zábavné hlavní postavy poslouchat. Absence postavy Wilsona hodně zamrzela. ()

MiniMinion

Epizoda opět pomalejší, respektive hodně mluvení a relativně málo akce. Což, jak říkám vždy, nemusí být na škodu, ovšem vzhledem k tomu, že jsme již v polovině série, by to přeci jen nějakou tu akci chtělo. Ovšem tedy když ta akce přijde, tak stojí za to. Ať už je to Loki vs Loki (Sylvie) či roztržka ve vlaku, choreografie je přehledná, poutavá a zábavná. No a závěrečný dlouhý záběr ve futuristickém městě zachváceném apokalypsou? Přesně podle mého gusta, díl si mě tím nakonec získal. Loki a Sylvie mají výbornou chemii, líbí se mi, jak se navzájem doplňují ale zároveň si nemůžou úplně věřit, protože moc dobře znají sami sebe, a například že se také zřejmě nedokážou porazit v souboji. Chybí mi Lokiho hašteření s Mobiem, to rovnou přiznám, ale Sylvie je rozhodně také velice zajímavá a zábavná postava. Opět se dozvídáme spoustu informací jak o Lokim, tak o TVA, potvrzuje se jedna fanouškovská teorie, a začínáme o důvěryhodnosti TVA více a více pochybovat. To je ovšem všechno, děj se nějak závratně neposunul, jsme tam, kde jsme byli na konci minulé epizody. Za to prostě jdou nějaké ty body dolu. Ovšem jdou zase hned nahoru d9ky nádhern7m opravdu nádherným vizuálům. Krásné VFX, práce s kamerou skvělá, každý druhý záběr by klidně mohl být plakát. Místy jsem si připadal, jako bych se díval na Capaldiho Doctora Who s desetinásobným rozpočtem. No a jak jsem říkal, finální dlouhý záběr byla třešnička na dortu. Bohužel ale jako celek byl díl o něco slabší, a kdybych si odmyslel všechny technické věci okolo a soustředil se na příběh jako takový, viděl bych to na takových 7/10 ()

Dolby.130

Seriál Loki je zatiaľ veľmi podarený. Prvé tri epizódy ma veľmi bavili. Tempo je síce pomalé, veľa sa kecá ale je to k veci, hýbe sa po troche to a zaujíma ma to. Postavy spolu fungujú, sú sympatické a zaujímavé. Hudba je skvelá, efekty sú ako vždy na úrovni o tom niet pochýb, dialógy sú super. Teším sa na ďalšie diely a na všetko čo sa tam ešte stane. Tento diel bol skvelý. Boli sme celý čas na zaujímavej planete a sledovali sme ako sa zbližovali teda spoznávali Loli a Sylvie. Dej sa síce veľmi nepohol čo až tak nevadí lebo táto epizóda bola úžasná a koniec ostal taký, že okamžite chcem novú časť. Ale počítam, že ďalšie epizódy sa pohneme pomaly ďalej, dozvieme sa niečo viac o Time Keepers a TVA. ()

Dejvecd

Ono to aj mohlo byť dobré, lenže nebolo. Zo začiatku som si myslel, že postavy budú tým hlavným, čo bude tento seriál ťahať dopredu, lenže táto epizóda ma tak trochu priviedla do opaku. S postavami som sa vôbec nevedel stotožniť a Sylvia sa mi zdala strašne chaoticky spravená, v jednej chvíli sa správa takto a v druhej sa jej vystupovanie otočí o 180°. Tiež sa mi zdalo, že v niektorých momentoch sa mi Sylviine prehovory zdali strašne vyumelkované a trošku robotické. Aby som však len nehejtil, tak musím povedať, že tvorcom dávam palec hore za vizuál, ktorý bol podľa mňa dosť vpoho, tiež chválim farby, ktoré len krásne doplňovali pekné akčné scény. Avšak Loki sa zatiaľ pomaly mení na najhorší MCU seriál, ešte sa to však môže zmeniť. 5/10 ()

• V čase 34:05 má padající měsíc tvar Pac-Mana, postavičky ze stejnojmenné videohry. (Lad2000)
  • Scéna, kdy Loki (Tom Hiddleston) zahodí hrnek s poznámkou: „Another“ odkazuje na film Thor (2011), kde Thor v kavárně udělá to samé. (MrMartinTm)