Mobius spojí síly s Lokim. Ne všichni v TVA jsou z práce po boku boha falše nadšeni. (Disney+)

Recenze (59)

Elio

Začínám mít dojem, že na csfd chybí hvězdička pro opravdu kvalitní počiny. 2. díl Lokiho by si ji tedy vážně zasloužil. U úvodní "I need a hero" jsem se prostě jen uculovala, takový Loki move. Chemie mezi Hiddlestonem a Wilsonem byla zase o kus lepší. Takhle kvalitní hlavní dua dávají seriálům a filmům tu pořádnou šťávu. No a o konci ani nemluvím. 5 hvězd (kéž by šlo dát víc). Mimochodem, závěrečná sekvence s titulky mi vážně začíná lézt pod kůži. ()

MiniMinion

Zatímco první epizoda klasicky představila postavy, tón a příběh, druhá uvedla kola děje do pohybu. Nedočkali jsme se sice extra porce akce, ovšem to vůbec nevadí - vše ostatní bohatě stačilo, a když už ta akce (na začátku a na konci) přišla, byla výborná. Když Lady Loki na začátku masakrovala agenty, bylo to něco nového, tajemného a děsivého, a retro hudba tomu dodávala takový surreal vibe, a zároveň jsem si díky ní připadal, jako že se dívám na scénu z Ragnaroku. Jinak v tomto díle funguje vše, co fungovalo v tom minulém, a vlastně ještě o level lépe. Loki jakožto postava se po šoku, kterým si minule prošel, vrátil do svých kolejí a ačkoli nemá zdaleka plnou moc nad situací, úspěšně už rozehrál několik her na všechny strany a své úmysly z velké části zakalil a znejasnil. Je vidět, že si Tom Hiddleston roli vyloženě užívá, a jeho výkon je jako vždy vynikající. Duo Loki a Mobius šlape jako hodinky. Skvělá chemie, dialogy, energie, všechno funguje na výbornou. Vyzdvihuji scénu, kde se baví o svobodné vůli, predererminovaném životě a smyslu toho všeho. Seriál se zdá býti plným důležitých informací, které divák musí vstřebat, a alespoň z vlastní zkušenosti mohu říct, že tvůrci nám podle mě všechno předávají srozumitelným způsobem - v ději se neztrácím a novinky chápu a pobírám. Jinak už klasika… vizuálně excelentní, hudba famózní atd. atd… 90 ()

Kinofil

|| TV-14 || Marvel/Disney || Po ambiciózním, originálním úvodu nadšení trochu opadá a zdá se, že seriál přeci jen tolik ambiciózní nebude. Na jednu stranu jsem rád, že je zápletka od druhého dílu prakticky jasná (s prostorem pro tradiční překvapení), ale úplně spokojený nejsem. Jestliže má Loki další 4 epizody pronásledovat sám sebe nebo se se sebou dokonce spojit proti TVA...no čekal jsem něco lepšího. Zbytek si naštěstí drží úroveň první epizody, takže jsme někde nad Marvel průměrem včetně hudby, která je skvělá. Škoda, že mi jen přijdou tyto minisérie jako předražené pozlátko bez nápaditějšího příběhu a jsou v podstatě ekvivalentem dřívějších animáků, které rozvýjely známé hrdiny, ale na celovečerák to nestačilo. To ale trochu předbíhám, pořád se na další díl těším. 70%. ()

Azurovydrak

Prozatím převažuje zklamání. TVA je vyobrazenu vskutku příšerně, už jen proto, že všemocná vesmírná rasa strážců času má identickou byrokracii a úřednictví jako směšná zaostalá Země. Úderné týmy nemají k dispozici lepší zbraně než obušky, se kterými ani neumějí zacházet, a výkonnostně jsou naprosto neschopní, když uvážím, že celou organizací v podstatě tahá za nos jeden znuděný Loki. Chtěl bych vidět, jak by si tihle klauni poradili třeba s Thanosem. Krom toho epizoda opět ponouká nízký rozpočet a scénář, který bohužel opět nepochopil postavu Lokiho a to, proč si ho lidé zamilovali. Bojím se, že se z něj stane druhý Jack Sparrow, tj. zábavný antihrdina ve vedlejší roli, ale špatný tahoun celého filmu. Jediné, co mohu pochválit, jsou reference na starší filmy, jako když se Loki dozví o Ragnaroku. Ale na druhou stranu, když to nejlepší, s čím scenář přijde, je odkazování na starší filmy, tak je to hodně špatné. Marvel nám řádně klopýtá. ()

Martrix

Podobný průběh jako v první epizodě, tzn. poměrně dost povídání a málo akce, ale nakonec to zachrání nějaký fajn moment, nebo odhalení. Celý ten koncept TVA je docela přitažený za vlasy a vlastně i trochu směšný...tři mimozemští ještěři splétají osudy lidí do časové osy..., ale pořád mám chuť sledovat co bude dál a pořád se mi to líbí víc, než předchozí miniseriály. ()

Zajímavosti (9)

• Vyobrazení zničení Pompejí jako katastrofy na úrovni apokalypsy je věcně nesprávný. Většina obyvatel, kteří tam žili, uprchli z města a přežili. Zničení města totiž proběhlo během 2 dnů a ne tak rychle, jak je znázorněno. (Kubaaa97)
  • Postava, kterou hraje Sophia Di Martino, je založena na dvou postavách z komiksů – Lady Loki (ženská verze Lokiho z Marvel komiksů) a Sylvie Lushton (zaklínačka, které dal Loki kouzelné schopnosti). (Kubaaa97)
  • Když Loki (Tom Hiddleston) v jídelně demonstruje svoji teorii na jídle, z vedlejšího stolu sebere krabicový džusík BoKu. Toto pití bylo distribuováno pro dospělé v USA v letech 1990 až 2003. (NiWi)