Daniel se s rodinou nastěhuje do domu, který chce postupně opravit. Náhlá tragédie a volání o pomoc z onoho světa ho ale přinutí vyhledat odborníka na paranormální jevy. (Netflix)

Videa (9)

Recenze (178)

Fr

,,POVĚZ MI, PROČ JE PRO TEBE TĚŽKÉ V NOCI SPÁT?“ … „POŘÁD SE PROBOUZÍM“… „KDO TĚ BUDÍ?“ … „TY HLASY“...“ /// Starej barák, parchant co slyší hlasy a hlasy, co vobčas kecaj a vobčas ne. Taky táta a máma. Prostě horor, kde hlasy jsou podpořeny dalšími paranormálními jevy. Není to ovšem tak čitelný, jak by se mohlo zdát. Maj tam pro nás nějaký překvápka. Šlape se čarodějnici na kuří voko, takže strašení je celkem dost. Navíc si vyhráli i s pointou. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Z neznámýho čísla mi volaj mrtvý lidi. 2.) Čím víc lidí u nás umřelo, tím víc jsem jich viděl. /// Thx za titule „Kristýna Doležalová“ a „vasabi“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ ** ()

BoPo

Pre ľudí, ktorí vidia jeden horor za rok, tak pre tých to bude dobrý až nadpriemerne vydarený za 3-4*. Pre ľudí, ktorí vidia x za rok, tak pre tých to bude za 2-3*. Povedia si, že je to síce tuctový horor plný klišé, ale dobre natočený. No pre tých, ktorí radia hororový žáner medzi svoje najobľúbenejšie, tak pre nich to klesne do rozmedzia 1-2*. Dôvod? Spomínané klišé sú v tomto prípade strašne okaté, bez akejkoľvek snahy ich skryť. Postava vie, že jediné čo všetkých zachráni je A. No vždy keď je kúsok od A, tak sa nechá zlákať na B, potom C, potom D. Následne zázračne precitne a zasa sa vrhá na správny plán A. No ale potom ho zasa niečo čapne, tak ide na E. Čo v konečnom dôsledku nesvedčí ani tak o tuposti kladných postáv, ale o tuposti zla. A to sa neodpúšťa. Navyše herci mi vôbec nesadli. Nikto zaujímavý, nikto presvedčivý. ()

Kudly4

Voces jsem dlouho odsouval, očekával jsem klasickou duchařinu a dítě na plakátu, mě taky moc nepřesvědčilo o tom, že bych tenhle Horor musel hned vidět. No a ve finále, musím uznat, že je to hodně dobré. Už úvodní scéna autonehody, byla parádní a bylo jasný, že tohle bude peprnější podívaná. Líbilo se mi, že si smrt nebrala žádný servítky a hned ze začátku odpadla víceméně hlavní postava. Sice strašení na mě úplně všude nefungovalo, no některé scény byly ale hezky děsivé a nechyběla tu ani krev. Finální zvrat byl šílený, kdy mi naskočila husí kůže. Jo, tohle se povedlo, Horor určitě pro zaběhlejší diváky v žánru. ()

Astaroth12

Španieli zas ukázali svetu, že točiť ducharske horory im vždy išlo a nezabudli ich točiť k diváckej spokojnosti. Je tu veľa zvratov. Technicky je na skvelej urovni a aj kamerovo. Je tu i niekoľko skvelo nepríjemných lakačiek a niektoré boli fakt desivé, mat televízor na silnejšie, by sa ľakla hádam i suseda. Musím povedať, že ma veľmi prekvapil ten koniec a o žiadny happy end nejde. Práve takýchto filmov nieje veľa, že ani jedna z hlavných postav sa..... Všetko tu zapadalo do jedného celku. Herci boli ukažkový a starenka zas desivá. Zatial jednoznačne najlepšia ducharina tohto roku. Silné 4*. ()

zelvopyr

Celkem dost nepříjemné! Španělé se toho nebojí, řežou do plných od prvních minut a jsou jaksi historicky velmi konzistentní - co fungovalo kdysi, funguje i dnes. Přes moji neúctu k nim hlavně pro ono kdysi (které zatíží karmu navždy) je ta poctivost přístupu velmi chvályhodná. Jako tradičně jejich filmografie nemá skrupule vykročit mimo prošlapanou cestu. (nechtěl jsem spoilovat, no...) ()

• Film obsahuje potitulkovou scénu. (Harapes)
  • Když uslyší German (Ramón Barea) při zkoumáni Danielova (Rodolfo Sancho) domu hlasy, tak se rozhodne jít po schodech do patra. V následujícím střihu je ale o několik schodů výš. (Duoscop)