Reklama

Reklama

Svět zítřka

  • USA Sky Captain and the World of Tomorrow (více)
Trailer 2

Obsahy(1)

Gotham City, 30. léta 20. století. Životem kypící metropoli nečekaně napadne armáda obřích robotů. Ve městě vypukne panika. Kdo stojí za vražedným útokem? A proč v poslední době záhadně zmizelo hned několik světově proslulých vědců? Prvotřídní stíhací pilot Sky Captain (Jude Law), ambiciózní reportérka deníku Chronicle, Polly Perkins (Gwyneth Paltrow) a krásná mariňačka Franky Cook (Angelina Jolie) spojí své síly, aby zjistili, kdo má zdrcující útoky na svědomí. Zdá se, že za vším stojí tajemný doktor Totenkopf. Útok jeho robotických monster je jen první bitvou války o nadvládu nad světem. Sky Captain a jeho odvážné společnice podniknou dobrodružnou výpravu řadou exotických míst až do Nepálu, kde má Totenkopf svou tajnou základnu. Dokáží šíleného vědce a jeho roboty zastavit? Film, jehož vědeckofantastická zápletka je originálně situována do vizuálně atraktivního retra 30. let, nabídne divákům dosud nevídanou podívanou. Díky průkopnické trikové technice a originalitě filmařského pojetí je snímek již od prvních zkušebních projekcí považován za přelomový v rámci žánru, podobně jako kdysi původní Hvězdné války George Lucase. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (593)

Hal_Moore 

všechny recenze uživatele

Oslnivý mix CGI efektů, třicátých let s prvky budoucnosti (zní to divně, já vím) a komiksů. Pár prvních minut jsem se pouze zajímal, jak celá vě bude vypadat, jestli uměle nebo rozptylujíce, ale ve skutečnosti se všechno odehrává takovým tempem, že se do světa CGI vžijete rychleji, než to zaregistrujete. Efekty jsou úžasné a vynalézavé, příběh je hbitý a nebere se vůbec vážně. Jestliže jste vyrůstali se starými sci-fi nebo seriály, užijete si to. Báječná legrace -- a upřímně -- nepovedlo se mi v ani jednom případu odhadnout, jakým směrem se film bude ubírat. Vizuální svátek. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Spousta pomrkávání, rozverné dialogy a jedna velká hračka, se kterou si neumím hrát. Jude Law je pro mě navždy charakterní herec, který nemá s vysmátým akčním hrdinou nic společného a chladná Angelina je tentokrát vyloženým utrpením. Jediným zásadním kladem je to, že se na plátně pořád něco hýbe, rozbíjí či létá, ale na to, kolik se o filmu při vzniku namluvilo a jak se tvůrci chvástali řečmi o historickém milníku, se po něm velmi brzy zaslouženě slehla zem. ()

Reklama

flanker.27 

všechny recenze uživatele

Takové nijaké. Příliš slabý děj a dialogy se moc nepovedly. Chybí tmou atmosféra verneovek, radost z objevování nepoznaného a z dobrodružství Člověk navíc čeká nějaké gradující finále a ono nic, prostě je najednou konec. Film se nedá točit jen pro vizuální dojem. Ani nevím proč, ale celou dobu jsem měl pocit, že hraju Wolfensteina. :) ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Záměrná esence demence. Nechápu, proč chce někdo něco takového točit, ani proč se na to chce někdo dívat. Jako pokus o naivní dobovou noir scifárnu úspěšné, jako film, který má obstát u diváka 21. století, jednoznačný epic fail. U většiny dialogů jsem umíral pomalou a bolestivou smrtí, být film o půl hodiny delší, tak bych sem již tento komentář nenapsal. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

4 a 1/2. Pitomoučký scénář? To se mi tedy nezdálo. Ne že by byl kdo ví jak složitý, ale k takovému unikátnímu filmu jaksi "staře" zrežírovanému se "starou" atmosférou až po příjemně starosvětskou hudbu by se snad ani jiný nehodil. Mé nadšení ze snímku se nepokrytě stupňovalo s dalším záběrem, zvratem a dialogem. Nejvíc se mi líbily dialogy - slovní přestřelky mezi kampitánem a reportérkou byly nepopsatelně legračí. Taky konec se mi líbil. Celý. MÁŠ TAM KRYTKU. ()

Galerie (181)

Zajímavosti (23)

  • Studio Paramount bězně nepodporuje debutanty, ale v tomto případě udělalo vyjímku a zdá se, že to byla správna volba. Kerry Conran už byl totiž najatý, aby napsal sequel k filmu, přičemž by celkově mělo jít o trilogii. (imro)
  • Zobrazenie Laurenca Oliviera ako Totenkopfa bolo vytvorené na základe archívnych záberoch z BBC a následne digitálne upravené. Táto istá metóda sa použila o dva roky neskôr vo filme Superman sa vracia (2006), kde podobne zobrazili Marlona Branda. (Greenpeacak)
  • Ve filmu si zahrál otec Jude Lawa, Peter Law - jednoho z unesených vědců, s kterými se hlavní hrdinové vydali za dr. Totenkopfem. (HarveyDent)

Související novinky

Wachowští jsou zelení

Wachowští jsou zelení

27.11.2007

Na tuzemská kina právě útočí Beowulf a i v této souvislosti není pochyb o tom, že stojíme u zrodu čistě digitální kinematografie. Jistě, pořád má za sebou jen první krůčky (vyvíjejí se technologie a… (více)

Reklama

Reklama