Poslední recenze (681)
Vřískot 6 (2023)
Jsem tak starej, že už je 6ka... Už mi to nedělá úplně dobře tohle kuchání nožem. Brutálně překombinované, ostatně jako vždy. Ale napjatý jsem byl celou dobu, baví mě hádání, kdo bude ghostface a na konci jako vždy nepochopitelné, šílené vysvětlení motivů. Může být.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
A mně se to náramně líbilo! To nejlepší z Marvelovek! Stejně tak Thor: Love And Thunder a Eternals. Ještě toho Spidermana Bez Domova dám a snad to bude taky tak nečekaně dobré!
Peklo (2003)
Klasická chlapská pohádka. Super.