Recenze (30)
Queen: Bohemian Rhapsody (1975) (hudební videoklip)
Písnička je to nádherná o tom žádná, ale ten videoklip no, na tu dobu dobrý.
Wolverine (2013)
Musím říct, že hodně velká slabota. Ačkoliv mám tyhlety X-meny a všechny jeho filmové odnože ráda, tento byl pro mne dosud největším zklamáním. Netuším koho napadlo zasadit děj do Japonska, ale vůbec mi to tam nesedělo. Samotný příběh mi přijde trošku omšelý, postrádá jiskru, šmrnc a více záhadnosti kolem mutantů a samotného Logana. Co si to trošku u mě polepšilo byla ta třešnička na dortu, která svědčí o tom, že to zdaleka nebyl poslední X-menovský kousek. Hold uvidíme, uvidíme čím nás ještě tvůrci překvapí...
Legendární parta (2012)
Ano tak tenhle vyvedený animák se mi opravdu líbil. Skvěle promyšlené a výborně provedené. Zahrnout mezi hrdiny sníh, který mají všechny děti rádi je skvělé, ovšem udělat z něj hlavního hrdinu, to už je přímo mistrovské dílo. Bravo!
Vyjdi ven (2010)
Jo, jo tak ten konec mě dostal. Výborný nápad =)
Králíkova pomsta (2008)
Moc se mi líbila zvrácenost tohoto příběhu a ta nádherná animace. Zkrátka udělalo to na mě výborný dojem!
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Opravdu nevím a hodně se to ve mě pře zda dát 3 nebo 4 hvězdy, ale nakonec zvítězila moje umírněnost a dávám tedy 3 hvězdy. Ovšem Jim Carrey předvádí brilantní herecký výkon a opravdu mě bavilo pozorovat jeho herecké umění. Bravo!
Vyvolený (2000)
Jediné co mě překvapilo byl ten závěr, jinak mě film moc nenadchnul, asi jsem čekala něco víc.
Tintinova dobrodružství (2011)
Rozhodně nejsem žádný fanoušek této komiksovky, ale filmové zpracování bylo opravdu velice vyvedené. Snad nic podobného mé oko dosud nespatřilo. Děj byl pro mne ovšem nudný a zdlouhavý, no co už...
Tohle je válka! (2012)
Jo jo dobrá komedie. Jednoduchá vhodná na oddech, pobaví a neurazí. Proč ne...
Spálené mosty (2008)
Hodně psychologický film. Neustále mne udržel v napětí, jak to bude dál a co teď přijde. Neustálý zvrat událostí a vznikl jeden neobyčejný zážitek. Proč ne...