Recenze (1 078)
Narcos: Mexiko - Série 3 (2021) (série)
Anticlimax finále (nejen) série jsem opravdu nečekal. Třetí řada je rozháraná, nesoustředěná, rozstříštěná do všech strana a z hlediska vyprávění selhává v elementárních základech. Frustrující zklamání kolosální drogové ságy.
Pán času - Špunti z kosmu (2024) (epizoda)
Klasický family friendly Doctor z ranku původní show. Je to milé, řádně ulítlé, cute, s citacemi Vetřelce a ústřední dvojce je fantastická. Prozatím hodnotím zlatou střední cestou, protože v rámci universe je to slabší, ale pokud čecháčci budou zase pindat, rád nadhodnotím.
Duna: Část druhá (2024)
This is CINEMA!
Protivný sprostý holky (2024)
Stop Trying to Make Fetch Happen. Period!
One Piece - Season 1 (2023) (série)
Neuvěřitelný! První anime adaptace, která ctí předlohu a s repektem ji rozšiřuje (ehm - zdravím Zaklínače). Materiálu pro nadcházející série je mnoho. Snad bude Netflix nakloněn, neboť nadcházející story arcs jsou opravdu někde jinde. Máme se nač těšit.
Pán času - Zvíře z hvězd (2023) (epizoda)
Po pětiletém období temna návrat k jistotě. Objektivně by to bylo 3*, ale vzhledem k silné nostalgii, srdíčku na správném místě a zde přítomné trolí armádě XY nadhodnotím. Dle RTD mají být jednotlivé speciály diametrálně odlišné a já po pěti letech mám zase v Dr. víru. Allons-y!
Rick a Morty - Air Force Wong (2023) (epizoda)
Po fekální a sperma epce došlo i na blicí epizodu. Jak nízko ještě tahle série může klesnout.
Medvěd - Ryby (2023) (epizoda)
Televizní událost roku, ne-li posledních několika let. Masterpiece ve všech ohledech.
The Mandalorian - Season 3 (2023) (série)
Zaslepenost fanoušků Manda nezná mezí, přičemž třetí série jde ve stopách Obiho a doplácí na totožné chyby.
Avatar: The Way of Water (2022)
Jak bych mohl nemilovat Cameronův film, kde s láskou cituje vlastní Aliens a některé původní motivy rozvádí do fascinujících rovin. Imax je must. Druhá, třetí kinoprojekce je MUST as well.